Originally posted by janne_
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E36 kysymyksiä ja vastauksia
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Vaimokkeen 320 toukassa oli myös ajonesto ja ei tosiaan sanonut mitään, kun meni ajonesto päälle. Ei edes kaikki tarvittavat polttimot syttyneet mittaristossa. Tuossa oli kyllä myös jokin jälkiasennus esto sen EWSII (?), joten en tiedä johtuiko siitä.. :thinkOriginally posted by Bmw Master View PostEi, on täysin mykkä.
 Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
 Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
 --
 Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo ei auttanu uus siili.... Mitenhän voin varmuudella mitata että puhaltimelle menee virta ilman että puran kovin kauheasti? Sulakkeita tuli taas tovi kateltua ja kuparisäikeen kanssa häärittyä. Onko sieltä sitte moottori porsinu?Originally posted by Bemu500 View PostJoo, ihmetyttää vain että meneekö näitä siiliä sitten oikeasti parinvuoden välein? Eikait se auta kuin laittaa siili tilaukseen jos ei joltakin löydy jotain kytkistä jolla saisi tuon siilen ohitettua. Tämä siis vain varmistukseksi että vika on siinä Mennyt jo ihan kiitettävästi rahaa+tunteja tuohon romuun tämän vuoden puolella, niin mielellään varmistaa ennen kuin summassa sijoittelee lisää tuollaiseen vanhaan matolaatikkoon Mennyt jo ihan kiitettävästi rahaa+tunteja tuohon romuun tämän vuoden puolella, niin mielellään varmistaa ennen kuin summassa sijoittelee lisää tuollaiseen vanhaan matolaatikkoon 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 itseasiassa laittamalla termari veteen ja rupes aukeeman vähän ennenkuin rupes vesi kiuhumaan.. ai väärä???..Originally posted by jr66 View PostOnko se testattu vettä lämmittämällä termari + lämpömittari kokoajan vedessä vai laittamalla termari kuumaan veteen ? Jälkimmäinen tapa on väärä.
 
 noin me ollaa ainakin se testettu ja monta kertaa ei oo auennut eli termari paskana mut nyt aukes.
 
 E: ja termari marmorilta eikä oo olluku joku 2vuotta/n:20tkm.. mut eihän se aina sitä kato vaikka ois uusi..Last edited by riuska; 18-03-2011, 21:42.F30 320d
 F30 320i
 E46 320i
 E36 325i
 E30 316
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 juu näin se on. ei tarvi ottaa syyläriä pois.Originally posted by kmn View PostPaitsi ettei oo pakko mitää syylärii irrotella.. Visko irti ja ne syylärin ympärillä olevat muovit hittoon ni mahtu touhuumaan. Muistaakseni jotai 4-5 mutteria siinä? :thinkF30 320d Visko irti ja ne syylärin ympärillä olevat muovit hittoon ni mahtu touhuumaan. Muistaakseni jotai 4-5 mutteria siinä? :thinkF30 320d
 F30 320i
 E46 320i
 E36 325i
 E30 316
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei paha.. ropellin ympäriltä muovi pois, sitten ropelli, laturinhihna pois, hihnanrulla ja sitten itse vesipumppu.. jos on tiukassa niin pumpun sivuilla on kierteiset pultinreijät ruuvit niihin ja pikkuhiljaa kiristää..Originally posted by QUASIMODO View PostMinkäsmoinen tuo on vaihtaa?..eli missä sijaitsee ja kuinka paljon pitää purkaa?
 Pumpun hintakin kiinnostaa..:think
 
  
 
 marmorilla uus pumppu 100€..
 
 E: jaaha vähän myöhässäF30 320d
 F30 320i
 E46 320i
 E36 325i
 E30 316
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Nysse hajos
 
 Noniin olipa tänään semmonen homma että melkeen piti jäädä tornioon yöksi mutta ei onneksi. Olimme lähdössä pikku reissulle puolison kanssa ja oltiin tuossa lähiöpumpulla tankilla ja kun yritettiin lähteä tankkaamisen jälkeen liikkeelle niin auto ei alkanut starttaamaan ollenkaan. Työnsin auton pois muiden edestä ja kokeilin uudestaan niin auto käynnistyi. No ajattelin että mikä lie oli ja lähdimme ajelemaan kohti pohjoista. Pysähdyimme Torniossa siellä sammutin auton parkkihalliin. Olimme noin tunnin pois auton luota ja tulimme takaisin jatkaaksemme matkaa niin kotteropa ei inahtanutkaan. Yli tunnin yritin erilaisia kikkoja mutta ei mihinkään. No soitin wetterille ja sieltä insinööri meinasi että virtalukon pohja on varmaan rikki ja käski kokeilla vielä ränkätä jos vaikka lähtisi. Toista tuntia siinä ränkkäsin ja sitten auto käynnistyi ja päästiin kotiin.
 Ajoin auton omaan halliini ja sammutin. Yritin piruuttani käynnistää uudestaan ja auto ei inahdakkaan.
 Onko tuo paha vaihtaa tuo virtalukon pohja? Onko kellään antaa apuja/vinkkejä? Kuvat ois mahtihomma. Wetteriltä kysyin että mitä moinen leikki maksaa niin heitti ilmoille 200-300e summaa. Ei ihan simona tekisi mieli moista summaa alkaa maksaa pikkusen osan vaihdosta jos se onnistuu itse tehdä. I Don't Know! I Don't Know! I Don't Like It! I Don't Like It!
 Nykyiset:
 E36 328i cöype
 Exät:
 Fiat Uno 60ies '93 
 E30 316i
 E28 520ia
 Autot jotka hävettää myöntää omistaneensa:
 Fiat 127
 Saab 900
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kellään tälläistä? olisi kiva saada tietoa miten istuu ym, miltä näyttää ym sellaista. eli siis miltä näyttää takaapäin ja ylhäältä. eli siis miltä näyttää takaapäin ja ylhäältä.
 
  
 
 Nykyisin: VW Crafter '20 + e61 + e61
 Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tarkoitatko tuota "M" diffuusoria normi puskuriin? Voin huomenna laittaa kuvan yhdestä.Originally posted by toNmbbA View Postkellään tälläistä? olisi kiva saada tietoa miten istuu ym, miltä näyttää ym sellaista. 
 
 http://suomi.schmiedmann.com/3_sarja...u2.htm#1933886LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
 E32 Diamantscwharz 750iL '94
 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
 B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
 Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
 Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by toNmbbA View Postkellään tälläistä? olisi kiva saada tietoa miten istuu ym, miltä näyttää ym sellaista. eli siis miltä näyttää takaapäin ja ylhäältä. eli siis miltä näyttää takaapäin ja ylhäältä.
 
  
 
 http://suomi.schmiedmann.com/3_sarja...u2.htm#1933886Originally posted by Haju69 View PostTarkoitatko tuota "M" diffuusoria normi puskuriin? Voin huomenna laittaa kuvan yhdestä.
 ehmm.. siis tuota wnb csl spoileria. Nykyisin: VW Crafter '20 Nykyisin: VW Crafter '20 + e61 + e61
 Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eilen illalla aloin starttia vaihtamaan, nosturi on vieläkin asentelematta niin päätin ährätä sen yläkautta, eli imusarjaa yms. yms. irti.
 No, tuli tuossa mieleen kun vehkeet on levällään, niin mitäs jos asentelis tuohon säädettävän bensanpaineen säätimen kun semmoinen sattuu hyllystä löytymään. Oliskos vakiokoneessa tuommosesta mitään hyötyä jos pikkusen nostais paineita?BMW 335i coupe -06
 BMW 330i coupe -00
 Ja pari vanhempaa menOpeliä
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by Vertigo View PostNoniin olipa tänään semmonen homma että melkeen piti jäädä tornioon yöksi mutta ei onneksi. Olimme lähdössä pikku reissulle puolison kanssa ja oltiin tuossa lähiöpumpulla tankilla ja kun yritettiin lähteä tankkaamisen jälkeen liikkeelle niin auto ei alkanut starttaamaan ollenkaan. Työnsin auton pois muiden edestä ja kokeilin uudestaan niin auto käynnistyi. No ajattelin että mikä lie oli ja lähdimme ajelemaan kohti pohjoista. Pysähdyimme Torniossa siellä sammutin auton parkkihalliin. Olimme noin tunnin pois auton luota ja tulimme takaisin jatkaaksemme matkaa niin kotteropa ei inahtanutkaan. Yli tunnin yritin erilaisia kikkoja mutta ei mihinkään. No soitin wetterille ja sieltä insinööri meinasi että virtalukon pohja on varmaan rikki ja käski kokeilla vielä ränkätä jos vaikka lähtisi. Toista tuntia siinä ränkkäsin ja sitten auto käynnistyi ja päästiin kotiin.
 Ajoin auton omaan halliini ja sammutin. Yritin piruuttani käynnistää uudestaan ja auto ei inahdakkaan.
 Onko tuo paha vaihtaa tuo virtalukon pohja? Onko kellään antaa apuja/vinkkejä? Kuvat ois mahtihomma. Wetteriltä kysyin että mitä moinen leikki maksaa niin heitti ilmoille 200-300e summaa. Ei ihan simona tekisi mieli moista summaa alkaa maksaa pikkusen osan vaihdosta jos se onnistuu itse tehdä.
 
 Eihän sulla oo mitään jälkiasennettua ajonestoa siinä vehkeessä? Virtalukon pohjan vaihto itsessään ei ole kuin alta vartin homma. Haje vaikka ruskon purkaamolta "uus" lukonpohja ja ajele Kempeleen virityspajalle niin vaihellaan se osa  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eipä kannata nostaa.Originally posted by Georgios Terziakis View PostEilen illalla aloin starttia vaihtamaan, nosturi on vieläkin asentelematta niin päätin ährätä sen yläkautta, eli imusarjaa yms. yms. irti.
 No, tuli tuossa mieleen kun vehkeet on levällään, niin mitäs jos asentelis tuohon säädettävän bensanpaineen säätimen kun semmoinen sattuu hyllystä löytymään. Oliskos vakiokoneessa tuommosesta mitään hyötyä jos pikkusen nostais paineita?Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Löytyykö jostain kuvaa E36 sedanin ilmastoinninputkista josta näkisi täsmälleen millaisia putkia sinne kuuluu? En siis hae mitään realoem-kuvaa vaan ihan fyysisistä osista otettua kuvaa tms.
 G30 530e Msport
 -------------------------------------------------
 F30 330e Msport
 E60 525d Msport LCI
 E39 530d Touring
 Ex E46 320i coupé
 Ex AC Schnitzer S5 3.0d
 Ex ALPINA B6
 Ex E34 525i Touring
 Ex E36 328i Coupe
 Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
 Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
 Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
 Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
 Never Drive Faster Than
 Your GuardianAngel Can Fly
 Comment
Comment