Juu, ja alla kuva missä e34 peltivanteet et 20 + 185/65-15. Ei tarvi tuohon helmaan kiinnittää huomiota, lähes vuoden vanha juttu jo ja lunastukseen meni...
E36 316i Compact 09/1994 saksan tuomisia
Tämmöstä oiretta ollu autossa koko omistamisen ajan mutta ei oo tullu sen kummemmin sitä korjailtua kun ei tajua:
Kuskin ovesta kääntämällä avaimella tai kauko-ohjauksella pelkääjän oven lukko ei avaudu, kuskin puolen lukko avautuu pelkääjän puolen lukkoa avaimella kääntäessä, sekä takakontin lukosta. Mikä tässä keskuslukituksessa oikeen häikkää?
Oven avaus on kovin tuttua puuhaa sähköikkunoiden kanssa pelleilyn takia
---------------------------------------------
BMW 316i Compact 1994 "Pörssimopo"
Mistä sitä lämppärin moottoria etsitään E36 kopasta?
Entä osaisiko joku selvittää mitkä johdot on mitäkin kun on se nippu ihmeellisen värisiä piuhoja soittimelle? nimen omaan orkkis johdoista kyse.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
kannattaa katsoa ruosteiden osalta takaluukku ja varsinkin takakontin tiivisteen alle.
takakaaret tietysti. ovia kannattaa aukoa ja katsella sisäpuolen saumoja ovatko alkaneet kuinka paljon lahoamaan.
ja tekniikka puolelta kannattaa tarkkaan katsella syylärin oikeaan laitaan missä paisunta säiliö on ja sen ala laitaan. ja tietty öljykorkkia raottaa.
eli perus kauraa.
ei sinne peräpäähän tartte remonttia heti olla tekemässä jos ei kolahda/paukahda/tärise/rutise nopeasti vaihtaessa ja happea annettaessa.'
siinä nyt parit vinkit...
Ja jos pohjasta alkaa happaneen niin ihan ekana se tapahtuu niitten kumityynyjen maastoista. Ittellä painu talvirenkaita vaihtaessa ilosesti 5 senttiä sisään koko tyyny kuskin puolelta edestä ku ruosteet ei kestäny enää. Ja takana on molepien tyynyjen edessä jo reiäksi asti ruostetta. Eipä silti katsastuksessa mutistu mitään. :think
Mistä sitä lämppärin moottoria etsitään E36 kopasta?
Konehuoneesta tuulilasin alapuolelta tulipellistä peltiluukku auki niin takaa löytyy puhallinkotelo. Tuosta kotelosta pitää purkaa vielä muovit pois edestä niin pääset moottoriin käsiksi.
Puhallinkotelo näyttää sitten tältä, alemmissa kuvissa konehuoneen puoleiset reunat: (vasemmalla ilmastoimattoman ja oikealla ilmastoidun)
Kysytäänpäs tälläistä jotta osaa hommata kaikki tarvittavat osat valmiiksi. Elikkä auto pomppasi katsastuksessa etujarrusita, jonka vuoksi ajattelin vaihdellaan nyt kerralla kaikki eli
Konehuoneesta tuulilasin alapuolelta tulipellistä peltiluukku auki niin takaa löytyy puhallinkotelo. Tuosta kotelosta pitää purkaa vielä muovit pois edestä niin pääset moottoriin käsiksi.
Puhallinkotelo näyttää sitten tältä, alemmissa kuvissa konehuoneen puoleiset reunat: (vasemmalla ilmastoimattoman ja oikealla ilmastoidun)
Jos piuhoja ei ole vielä katkottu niin tuohon myydään adapteria, jolla saat muutettua auton johtosarjan ISO-liittimiin.
Kiitos ekaan kyssäriin.
Ja toiseen, piuhat on poikki, siksi kyselen. Tuossa eilen illalla jo hätäisesti mittailin, niin löysin jatkuvan,ilmeisesti herätteen ja maa piuhan. Ne muut onkin sitten periaatteessa varmaan kaiuttimille ja liekö jollekkin muillekkin laitteille?? Mutta mitkähän on millekkin?? Jos vaan joku osaa auttaa niin ois hieno juttu, kun ei jaksais ruveta tuohon "kakkos"autoon vetämään uusiakaan piuhoja...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ja toiseen, piuhat on poikki, siksi kyselen. Tuossa eilen illalla jo hätäisesti mittailin, niin löysin jatkuvan,ilmeisesti herätteen ja maa piuhan. Ne muut onkin sitten periaatteessa varmaan kaiuttimille ja liekö jollekkin muillekkin laitteille?? Mutta mitkähän on millekkin?? Jos vaan joku osaa auttaa niin ois hieno juttu, kun ei jaksais ruveta tuohon "kakkos"autoon vetämään uusiakaan piuhoja...
Tuon perusteella itse yhdistelin johdot kun edellinen omistaja oli vanhat pätkinyt. Autossa on Hifi paketti kymmenellä kaiuttimella.
Uudessa autossa on taas ihan perus 6 kaiutin systeemi. Hieman erilaiselta näytti.
noh, tulostin tuon nyt , katotaan onko apua... auto on siis E36 316 -91. Ja ei mitään hifi paketteja ole vehkeessä...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Juu parkkitutka asiaa tällä kertaa. Elikkä bemusta löytyy parkkitutka joka ei siis toimi. Tutkat on takapuskurissa luonnollisesti kiinni ja hattuhyllyltä löytyy bosch:n väritaulu joka ilmeisesti kertoo matkan esteeseen. No sitten löytyy keskikonsolista siitä vaihdekepin edestä 4 tuntematonta nappia joille ei johtoja tule, mahtaisikohan ne liittyä jotenkin parkkitutka härdelliin jos jollain vaan samanlainen viritelmä sattuisi olemaan..
Ja mistähän sitä vikaa kannattaisi ensimmäisenä lähteä etsimään ?
E46 M3 '01 rata-prokkis
EX: E36 325i '91
Kaikkia audista tojotaan
(nyk Opel Astra G ) Ja Vito :think
+ perseestä perämoottoriin
"Pitää olla kaks ämmää, toinen keittiössä ja toinen pihassa"
Juu parkkitutka asiaa tällä kertaa. Elikkä bemusta löytyy parkkitutka joka ei siis toimi. Tutkat on takapuskurissa luonnollisesti kiinni ja hattuhyllyltä löytyy bosch:n väritaulu joka ilmeisesti kertoo matkan esteeseen. No sitten löytyy keskikonsolista siitä vaihdekepin edestä 4 tuntematonta nappia joille ei johtoja tule, mahtaisikohan ne liittyä jotenkin parkkitutka härdelliin jos jollain vaan samanlainen viritelmä sattuisi olemaan..
Ja mistähän sitä vikaa kannattaisi ensimmäisenä lähteä etsimään ?
Alkuperäisesti ei kyllä mitään tauluja ole..Pelkkä piipperi mikä piippaa tietyllä nopeudella siihen nähden kuinka kaukana este on.
Haiskahtaa jälkiasennetulle.
Comment