Nyt vituttaa!!!
Onnistuin luultavasti hajoittamaan tuon uuden vesiventtiilin. Miten pystyn mittaamaan että onko se ehjä vai ei?
Jos keloja tarkoitat niin mittaa vastukset +-navan ja -napojen väliltä.
Pitäis olla jtn. 17-18ohm luokkaa.
Tai sitten annat +12v, pitäisi napsahtaa kuuluvasti.
+-napa on se ulommainen.
Jos keloja tarkoitat niin mittaa vastukset +-navan ja -napojen väliltä.
Pitäis olla jtn. 17-18ohm luokkaa.
Tai sitten annat +12v, pitäisi napsahtaa kuuluvasti.
+-napa on se ulommainen.
Kiitoksia paljon!
Ehjä on (toistaiseksi), molemmat oli sen 17.2ohm. Nyt pikaliimaa kaupasta että saa liimattua kasaan ja ei kun uudestaan paleltumaan.
Mikäs ton lämmityslaitteen esivastuksen vois särkeä ? Ei se oo mitenkää palaneen näkönen eikä haise mutta ei pelaa puhallus ku täysillä.. akku oli tyhjä ja latauksessa yritin starttaa ja hiipu.. ostin uuden akun laitoin kiinni starttasin ja ton opertaation aikana toi sippas.
Meni pimeeks jo toinen tossa koupessa
Mitenkäs sen vois mitata että onko paskana ? vastusarvoja mistään selville ? siis ihan toi puhaltimen esivastus :think
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
32mm lenkillä ja vasaralla napauttamalla. (muista vääränkätiset kierteet)
Eipä saatu kaverin kanssa vaihettua niin vein "kyläkorjaajalle", keitti kokoajan kun vissiin oli ilmaa järjestelmässä, niin piti viellä hinata.. Pitäskö tonne sytytyspuolille ostaa oikeat maadotusjohot kun on näköjään entinen omistaja tehny jonkun ihme patentin 3 johosta maadotukseks..?
F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
eli vm:93 325 tyhjä käynti seilaa 500-1500, kulutus lahemmäs 15l sadalla, kierrokset ei laske kunnolla alle 3,5 tonnin kierroksilla..mistähän kannattais vikaa etsiä, nokkaakselin asento anturin piuhan ku nappaa irti,anturi uusittu parisen viikkoa sitten (MARMORILTA) niin ei vaikutusta!
eli vm:93 325 tyhjä käynti seilaa 500-1500, kulutus lahemmäs 15l sadalla, kierrokset ei laske kunnolla alle 3,5 tonnin kierroksilla..mistähän kannattais vikaa etsiä, nokkaakselin asento anturin piuhan ku nappaa irti,anturi uusittu parisen viikkoa sitten (MARMORILTA) niin ei vaikutusta!
Imuvuoto mahdollinen. Tuohon kierroshommaan voi vaikuttaa myös kaasuvaijeri.
No nyt on saatu vesiventtiili paikoilleen, mutta sitten rupesi vuotamaan tyhjennysproppu. Proppu on uusi ja kun sen sormin kiristää, niin tiputtaa (tippa / 2sek). Syyläristä en tiedä onko alkuperäinen, mutta samanlaisen tulpan kumminkin ostin kun siinä olikin. Enkä osaa sanoa että onko aiemmin tiputtanut, kun olen päässyt sillä ajamaan vasta 300km. Kellään ideaa (esim. onko noita proppuja eri mittaisia), vai joutuuko sitä syyläri ostoksille?
No nyt on saatu vesiventtiili paikoilleen, mutta sitten rupesi vuotamaan tyhjennysproppu. Proppu on uusi ja kun sen sormin kiristää, niin tiputtaa (tippa / 2sek). Syyläristä en tiedä onko alkuperäinen, mutta samanlaisen tulpan kumminkin ostin kun siinä olikin. Enkä osaa sanoa että onko aiemmin tiputtanut, kun olen päässyt sillä ajamaan vasta 300km. Kellään ideaa (esim. onko noita proppuja eri mittaisia), vai joutuuko sitä syyläri ostoksille?
Kokeile syylärinkorjaus ainetta? Itsellä se on toiminut useamman kerran, pienet vuodot loppuu sillä. Tai jos et tarvitse sitä roppua, niin liimaa vaikka kuumaliimaalla se umpeen tai jotain vastaavaa. Tai kokeile tiivistää sikapaskalla tai jollain silleen, että sen tulpan saa tarvittaessa irti.
Edit: Itse kaipaan edelleen vastausta kysymykseeni, minkä kokoinen torxi pitää olla M51D25 startin irroitukseen?
Kokeile syylärinkorjaus ainetta? Itsellä se on toiminut useamman kerran, pienet vuodot loppuu sillä. Tai jos et tarvitse sitä roppua, niin liimaa vaikka kuumaliimaalla se umpeen tai jotain vastaavaa. Tai kokeile tiivistää sikapaskalla tai jollain silleen, että sen tulpan saa tarvittaessa irti.
Edit: Itse kaipaan edelleen vastausta kysymykseeni, minkä kokoinen torxi pitää olla M51D25 startin irroitukseen?
Juu ei pistetä mömmöjä sisään, jos ei vikaa löydy niin vaihtuu syyläri.
Jos tiukassa, hommaa helpottaa 10mm lenkki jolla pidät vastaan vesipumpun hihnapyörän pultinpäästä.
Mulla lähti kun kaveri puristi pumpun hihnan kireelle ettei luistanut ja sitten vain 32mm lenkkiin avokämmentä. Aikaa meni n.10sek eli oli varmaan jäänyt joskus löysälle
325i Coupe
Ex BMW:t
E34 530iA V8 touring
E36 316i
E34 535i
E30 316i
Comment