Juu apparin puolen sai vaihettuu ilman et otti pois, mut kuski puolel on jo vähä liianki ahasta ja ois kai se hyvä päästä vähä putsaa siit ympärilt lehtii ja muuta skeidaa pois. Toisel puolel oli ainaki iha kiitettävästi moskaa siin ympäril...
Nimenomaan apparinpuolen suodattimesta puhuinki. Itseasiassa en ole kuskinpuolen suodattimeen koskenutkaan
Mites noissa 316 on nuo kytkinrempat? Vähä mietityttää välillä, et kytkin olis iha loppu ku vähä enemmänki luistattelee lähdöissä ni tuntuu et poljin löystyis, ja olihan takarenkaatki ostaessa aiva loppu
M43 ketjukoneella ajettu sen 230tkm
Eli alkaako remppa lähentelee ja onkos ne hinnatki sit suolasii näis pikkulohkois :think
Nollasin koodin, ja ei oo enää syttynyt. Silloin hiukan huonosti lähti käyntii, nyt taas normaalisti. Pitäisköhän sitä herkistää, ei nyt 100e viitti turhaan iskee jos auto toimii :think liekö hapettunut liitin antaa vähän kiusaa..
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Mites noissa 316 on nuo kytkinrempat? Vähä mietityttää välillä, et kytkin olis iha loppu ku vähä enemmänki luistattelee lähdöissä ni tuntuu et poljin löystyis, ja olihan takarenkaatki ostaessa aiva loppu
M43 ketjukoneella ajettu sen 230tkm
Eli alkaako remppa lähentelee ja onkos ne hinnatki sit suolasii näis pikkulohkois :think
Kukaan tosiaan tähän
Voi se kytkin kestää mitä tahansa kahden tuhannen ja kuudensadan tuhannen välistä, riippuu käytöstä.
Takarenkaista ei kyllä pysty yhtään "lukemaan" kytkimen käyttö tyyliä.
Tee testi: aja 60-80kmh vitosella, paina kaasua reilusti ja näpäytä kytkintä niin että irroittaa, jääkö kytkin luistamaan vai tarraako heti kiinni?
Tuolla tavalla saa selville onko levy/asetelma jo antautuneena.
Ei kai se kallis remppa oo kytkintä vaihdattaa/vaihtaa, osat parisen sataa ja työtä saman verran?
Nimenomaan apparinpuolen suodattimesta puhuinki. Itseasiassa en ole kuskinpuolen suodattimeen koskenutkaan
Eikun siis tarkotin, että en saa niitä suodattimia tulemaan vaikka nyppäsen sen ritilän irti. Purkasitko sen mustan paneelin mihin se ritilä tulee kiinni?
Siis se maskipelti? Mahtaa sopivuus olla hyvä. No onnea matkaan.
Nii ei se muistanu hintaa nii se heitti summassa jotai. Mut muissaki paikoissa mis oon kattoni nii aina ne alle 100€ on ollu mut niis on ollu munuaiset mukana et ei kai toi pelti sit kallis oo. Ja vaikka ois kuraa nii ei tossa hirveesti kyl menetä.
Voi se kytkin kestää mitä tahansa kahden tuhannen ja kuudensadan tuhannen välistä, riippuu käytöstä.
Takarenkaista ei kyllä pysty yhtään "lukemaan" kytkimen käyttö tyyliä.
Tee testi: aja 60-80kmh vitosella, paina kaasua reilusti ja näpäytä kytkintä niin että irroittaa, jääkö kytkin luistamaan vai tarraako heti kiinni?
Tuolla tavalla saa selville onko levy/asetelma jo antautuneena.
Ei kai se kallis remppa oo kytkintä vaihdattaa/vaihtaa, osat parisen sataa ja työtä saman verran?
Comment