Elikkäs tuossa talvibemussa on ajovaloina h1 linssitekniikalla, ja ne pitäisi kesäksi saada tuohon ämmään jossa on h7 niillä sumeilla laseilla, mites tuo vaihto noiden liittimien takia mahtaa onnistua?:think
Pyöreä liitin jolla umpio kytketään auton sähköihin on identtinen. Umpion sisällä on omat johtosarjat polttimoille ja liittimet ovat oikeanlaiset. Ei voi mennä pieleen
Elikkä laturi tuli tiensä päähän. no ei siinä mitään uus laturi paikallee, mutta nyt kuuluu v***nmoinen ujellus pienillä kierroksilla tosta uudesta laturista. et mikäköhä siinä olisi?
uudessa laturissa ei muistaakseni lukenut kuin arvot ja "guality control"
Hoplaa! Nytkö sitten ohjaustehostin tulossa tiensä päähän? Eilen ajaessa tuntui välillä kun rattia pyöritti reilusti että olisi hieman jäykempi ohjaus kun normaalisti ja sitten yhtäkkiä ajaessa ohjaus muuttui ihan hemmetin jäykäksi, ihan kuin ei tehostusta olisi ollut melkein yhtään. Sitten kuitenkin jonkun ajan päästä se muuttui takas normaaliksi... Tässä välissä kävin parissa kaupassa ja uusien käynnistystenkään jälkeen se ei korjaantunut vaan sitten kesken ajon vaan yhtäkkia takas normaaliksi Mikä vois selittää ton, onko kellään hajua?
E: Ainiin ja tänäänkin käytti hetken aikaa jäykkänä ohjausta mutta sitten palautu normaaliksi melko äkkiä
E: Ja viime talvena korjattu tehostimen öljyvuodot, vaihdettu öljyt ja säiliö
Pyöreä liitin jolla umpio kytketään auton sähköihin on identtinen. Umpion sisällä on omat johtosarjat polttimoille ja liittimet ovat oikeanlaiset. Ei voi mennä pieleen
Parin päivän kuulunut vilkkua käyttäessä ihmeellistä rahinaa, eikä se ole ihan terveen kuuloista. Tänään sitten jumitti vasemman puolen vilkun päälle. Sammuu ainoastaan kun käyttää akun kenkää irti. Hätävilkut eikä oikean puolen vilkut eivät toimi jos tuo vasen on jumissa.
Parin päivän kuulunut vilkkua käyttäessä ihmeellistä rahinaa, eikä se ole ihan terveen kuuloista. Tänään sitten jumitti vasemman puolen vilkun päälle. Sammuu ainoastaan kun käyttää akun kenkää irti. Hätävilkut eikä oikean puolen vilkut eivät toimi jos tuo vasen on jumissa.
Omassa kotterossa on webasto asennettu konehuoneessa tohon apukuskin puoleiseen nurkkaan ja ilmeisesti se + virtakaapeli-blokki (mitä esim apuvirran antamiseksi tulisi käyttää) on sielä webaston alla niin ikävästi ettei siihen pääse käsiksi.
Tarkoitus olisi asentaa xenoneille rele-johtosarja. Onko jotain syytä minkä takia ei kannattaisi ottaa suoraan laturin perästä + navasta virtaa tuolle johtosarjalle? Mites maan kanssa, kannattaako maadoittaa koriin suoraan vai laturin - puoleen?
Maadoita koriin.
Ota plussa sulakerasiasta, älä laturista, syytä en osaa sanoa...
Joko purat sen Webaston sen verran edestä pois että pääset käsiksi tai sitten purat sulakerasiaa että saat sen sisään johtolähdöt.
Maadoita koriin.
Ota plussa sulakerasiasta, älä laturista, syytä en osaa sanoa...
Joko purat sen Webaston sen verran edestä pois että pääset käsiksi tai sitten purat sulakerasiaa että saat sen sisään johtolähdöt.
Se on ihan sama mistä sen ottaa, kunhan jatkuva virta tulee eli yhteys akun + napaan.
Maadoita koriin.
Ota plussa sulakerasiasta, älä laturista, syytä en osaa sanoa...
Joko purat sen Webaston sen verran edestä pois että pääset käsiksi tai sitten purat sulakerasiaa että saat sen sisään johtolähdöt.
Tähän "syytä en osaa sanoa" haluaisin juurikin joltain vastauksen Täytyy ehkä sitten ottaa kuitenkin se webasto sen verran työn alle että pääsee sinne alle käsiksi
Pistin nyt toistaiseksi nuo xenonit auton omiin johtoihin ja toisen umpion pitkien polttimo tuntui välillä sammuvan. Syttyy kyllä ja palaa kirkkaasti mutta sitten sammuu. Ballasti rikki vai ei saa tarpeeksi virtaa?
Comment