Minkäslaiset jouset noille vakiotolpille uskaltaa laittaa? 60/30 oon miettiny, vai pitäskö vaan ostaa coilit? Vanteet varmaan mahtuu pyörimään tolla madalluksella ilman ongelmia?
							
						
					E36 kysymyksiä ja vastauksia II
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei vakiotolpille tuollasia jousia.Originally posted by Juu50 View PostMinkäslaiset jouset noille vakiotolpille uskaltaa laittaa? 60/30 oon miettiny, vai pitäskö vaan ostaa coilit? Vanteet varmaan mahtuu pyörimään tolla madalluksella ilman ongelmia?
 Riippuu aika paljon vanteista ja renkaista mahtuuko pyörimään Myyn: Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Juu no täytyy sitte jotku edulliset coilit varmaanki hommata, saako näihin vanhempiin (oma siis 06/91) sellasia coileja jotka kävis suoraan ja hintaa alle 400e? Ja vanteina täl hetkel 15" pellit, mutta ne tulee kesän aikana vaihtumaan 17" aluihin, ja kumeiksi jotain 205/40 luokkaa..Originally posted by JJT View PostEi vakiotolpille tuollasia jousia.
 Riippuu aika paljon vanteista ja renkaista mahtuuko pyörimään 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei mitään teippipatenttejaOriginally posted by LEPARDI View PostTulpat, ilma- ja bensansuodatin vaihdettu hetki sitten ja nykimistä oli jo ennen sitä. Tuo haitariputki joka tulee ilmanputsarilta on ollut reilusti halki jo ostettaessa ja olen sen "korjannut" heppoisesti vain teipillä. Voikohan tämä jo aiheuttaa sitä? Kaupasta uusi putki, miksi ihmiset ei opi, aina samat kysymykset Kaupasta uusi putki, miksi ihmiset ei opi, aina samat kysymykset  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Menee nyt vähän ohi aiheen mutta siis kumminkin e36;een tulossa. 
 
 Millä nimellä näitä löytäisi motonetistä, vai löytääkö ollenkaan? 
 
  
 
 Eli siis tuollaisia prikkoja.
 
 Eli siis millä kiinnitellään erinäisiä muoviosia ym.Nykyisin: VW Crafter '20 + e61 + e61
 Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kysytäämpäs täältä että onko teoriassa ja käytännössä mahdollista vaihtaa kampiakseli-kiertokanget Alakautta m52 moottoriin? ilman että yläpäätä avais?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 En tunne m52-konetta mutta aika harvassa koneessa mäntä sopii tulemaan runkolaakeripukkien ohi alaspäin.Originally posted by Arde92 View PostKysytäämpäs täältä että onko teoriassa ja käytännössä mahdollista vaihtaa kampiakseli-kiertokanget Alakautta m52 moottoriin? ilman että yläpäätä avais?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 E36 325 vm:92
 Elikkäs pieni probleema odottelee hoitajaa. Katsastuksen yksi jälkitarkistus kohta seurasi rattilukon lukittumisesta virta päällä(auto sammuksissa). Katsari epäili avaimen olevan niin kulunut ja kehotti kokeilemaan paremmalla avaimella, mutta toinen avain vielä kuluneempi.
 
 Missä onnistuisi uuden avaimen teettäminen mahdollisimman nopeasti ja kauan yleensä kestää?
 
 Vaiko vaihdanko tuosta toisesta autosta lukkopesän rattiin ja oviin, hommaa kuitenkin jonkin verran ja onnistuuko suoraan? Ilmeisesti avaimet ei ole koodattuja millään tavalla, joten ongelmia ei vissiin pitäisi tulla..?
 
 Kiitos!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kellään tästä tietoa?Originally posted by okko View PostKaverilla on 318i -96. auto on ilmastoitu ja sähköflekti on syylärin ja koneen välissä?
 Autossa ei ole normaalia viskoa ollenkaan. Kuuluuko olla näin, vai onko joku nakannut viskon menemmään, sen rikkouduttua. Auto toimii ihan normaalisti, ei nostele lämpöjäkään, mutta asia vähän silti vaivaa, jos esim flekti sattuu meneen rikki.When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway 
 
 Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jos ihan "tarvike" avain kelpaa niin eikös tuollasen avaimen saa teetettyä ihn perus lukkosepällä jossain prisman tai cittarin yhteydessä...?Originally posted by mikkomaa View PostE36 325 vm:92
 Elikkäs pieni probleema odottelee hoitajaa. Katsastuksen yksi jälkitarkistus kohta seurasi rattilukon lukittumisesta virta päällä(auto sammuksissa). Katsari epäili avaimen olevan niin kulunut ja kehotti kokeilemaan paremmalla avaimella, mutta toinen avain vielä kuluneempi.
 
 Missä onnistuisi uuden avaimen teettäminen mahdollisimman nopeasti ja kauan yleensä kestää?
 
 Vaiko vaihdanko tuosta toisesta autosta lukkopesän rattiin ja oviin, hommaa kuitenkin jonkin verran ja onnistuuko suoraan? Ilmeisesti avaimet ei ole koodattuja millään tavalla, joten ongelmia ei vissiin pitäisi tulla..?
 
 Kiitos!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kyllähän siinä pitäis normaali viskoflektikin olla.Originally posted by okko View PostKellään tästä tietoa?Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kyllä itse teetin just perus sepällä ja makso 23e ja hommaan meni 15-20min.Originally posted by beehoo View PostJos ihan "tarvike" avain kelpaa niin eikös tuollasen avaimen saa teetettyä ihn perus lukkosepällä jossain prisman tai cittarin yhteydessä...?Nykyiset.
 Harraste:
 BMW E30 325i -88 700Hv
 Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
 
 Ex.
 Volkswagen Golf 1.8 -92
 Volkswagen Vento 1.8 -92
 BMW E36 316i -92
 BMW E36 320i -91
 BMW E36 320 -92
 BMW E36 318is M-Sport -95
 BMW E36 323i -99
 BMW E90 330D -07 M-Sport
 BMW E36 325i -92 "M3"
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 muistaakseni neljäntoista molemmin puolin se pyörii omassa:thinkOriginally posted by Mik@ View PostPaljonko on normaali lataus jännite tyhjäkäynnillä? Luultavasti enemmän kuin 13,5v? auto on 325i -93Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
 e36 325i coupé R.I.P
 e30 316 2d
 e36 318is coupé
 e36 323i 4d ac schnitzer replica
 
 Käyttis: e39 523i 4d
 |Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu... Ei ollu Fallu... Sotkamo Connection Sotkamo Connection | |
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo elikkäs tulee vikakoodia että on pitoventtiili etuvasemmalla rikki, onko mahdollista korjata jotenkin vai pitääkö vaihtaa uus Hydrauliyksikkö/ohjausyksikkö (Luultavasti hydraulissa sijaitsee toi venttiili? ) abseille ja mitä toimenpiteitä aiheuttaa eli pitääko ohjelmoida uudestaan tms?
 Comment
Comment