Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näinkin ihmeellistä asiaa pitää täällä kysyä...
Mikähä mättää, kun ei meinaa muka tuota alustaa saaha balanssiin millään korkeuden osalta? Aina on joku pää ylempänä tai alempana kuin toinen. Siis samalla akselilla. Eilen olin pudottavinani edestä 1,5cm. Apukuskin puolella pudotus toteutui, mutta kuskin puoli jäi varmaan 7 milliä ylemmäs. Kierrettä molemmilla puolilla saman verran jäljellä...
Nii autona sigun käpi ja alustana TA-Teknixxxxx.Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostNäinkin ihmeellistä asiaa pitää täällä kysyä...
Mikähä mättää, kun ei meinaa muka tuota alustaa saaha balanssiin millään korkeuden osalta? Aina on joku pää ylempänä tai alempana kuin toinen. Siis samalla akselilla. Eilen olin pudottavinani edestä 1,5cm. Apukuskin puolella pudotus toteutui, mutta kuskin puoli jäi varmaan 7 milliä ylemmäs. Kierrettä molemmilla puolilla saman verran jäljellä...
Nii autona sigun käpi ja alustana TA-Teknixxxxx.
Pitää saada tietty samalle korkeudelle että vakaajan saa takaisin kiinni.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
No nyt noita ärsyttäviä pikkuvikoja alkaa ilmestymään kuin sieniä sateella. Nyt sano 18 nappisen OBC:n Check- nappi itsensä irti. Namiska on ihan tunnoton, eli en siis voi kuitata varoituksia.
Voiko asialle tehdä mitään kotikonstein, vai pitääkö metsästää uusi?
*E: Ja vielä lisää Mitkä kaksi jäähdytysvesiletkua tulevat ilmanputsarinkoteloon ja mikä siellä kotelossa on? Irroitin kotelon ja ennen kuin kerkesin tekemään mitään muuta, murtui tosta kotelosta nippa ja letkusta alkoi valumaan jäähyvettä. Voinko mä liittää ne letkut toisiinsa ilman ongelmia siksi aikaa, kunnes hankin uuden osan tohon koteloon?
*E: ilmeisesti jää on joku kaasuläpän jäätymiseen liittyvä juttu? Eli voin varmaan ohittaa ton hetkellisesti?Last edited by JanesQ; 17-06-2012, 02:41.
Comment
-
-
Originally posted by JanesQ View PostNo nyt noita ärsyttäviä pikkuvikoja alkaa ilmestymään kuin sieniä sateella. Nyt sano 18 nappisen OBC:n Check- nappi itsensä irti. Namiska on ihan tunnoton, eli en siis voi kuitata varoituksia.
Voiko asialle tehdä mitään kotikonstein, vai pitääkö metsästää uusi?
*E: Ja vielä lisää Mitkä kaksi jäähdytysvesiletkua tulevat ilmanputsarinkoteloon ja mikä siellä kotelossa on? Irroitin kotelon ja ennen kuin kerkesin tekemään mitään muuta, murtui tosta kotelosta nippa ja letkusta alkoi valumaan jäähyvettä. Voinko mä liittää ne letkut toisiinsa ilman ongelmia siksi aikaa, kunnes hankin uuden osan tohon koteloon?
*E: ilmeisesti jää on joku kaasuläpän jäätymiseen liittyvä juttu? Eli voin varmaan ohittaa ton hetkellisesti?
Letkut menee termostaatille joka ohjaa veden kiertoa kaasuläppäkotelossa.
Laita yhteen vaan ne.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Millä metodilla kannattaa toukkaan vaihtaa takajouset? Mahdollisimman pienellä vaivalla tietysti. Jousenpuristimet löytyy, mutta eivät sovinnolla mahdu jousen ympärille.. Ilmeisesti vetarit ja kallistuksenvakaajan irroittamalla onnistuu vaihtaminen?Nyk:E46 320i Touring Black Sapphire
E91 320i Alpinweiss III
EX: E36 318is Coupe Alpinweiss II
E21 315i Hennarot (projekti/kesäauto)
E36 320i Taxi Schwarz joku?
E36 318i Touring Hellrot
Comment
-
-
Originally posted by Meizzel1 View PostMillä metodilla kannattaa toukkaan vaihtaa takajouset? Mahdollisimman pienellä vaivalla tietysti. Jousenpuristimet löytyy, mutta eivät sovinnolla mahdu jousen ympärille.. Ilmeisesti vetarit ja kallistuksenvakaajan irroittamalla onnistuu vaihtaminen?
Comment
-
-
Originally posted by Meizzel1 View PostMillä metodilla kannattaa toukkaan vaihtaa takajouset? Mahdollisimman pienellä vaivalla tietysti. Jousenpuristimet löytyy, mutta eivät sovinnolla mahdu jousen ympärille.. Ilmeisesti vetarit ja kallistuksenvakaajan irroittamalla onnistuu vaihtaminen?
Rengas pois ja iskari alapäästä irti. jousi mahtuu tulemaan pois kun painaa vaikka jalalla jarruvelystä alaspäin. Kaveri on hyvä olla mukanaBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Onkos nuissa E36:ssa peräkontin koristepahveissa jotain eroa?
Eli kaverilla on E36 M3 coupe ja tarvisi pohjapahvit ja takapenkkiä vasten olevan pahvin, niin uskaltaako ostaa ihan mistä vain coupesta? entäs sedan?Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, Civic 1,6 VTEC-e , E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i,
Comment
-
-
Originally posted by BBBimmer View PostOnkos nuissa E36:ssa peräkontin koristepahveissa jotain eroa?
Eli kaverilla on E36 M3 coupe ja tarvisi pohjapahvit ja takapenkkiä vasten olevan pahvin, niin uskaltaako ostaa ihan mistä vain coupesta? entäs sedan?BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Laitetaan nyt tännekki, eli 325 e36 nonvanos -92 ei meinaa lähteä käyntiin lämpimällä koneella, Tai lähtee jos heti sammutuksen jälkeen noin 5min sisällä starttaa nii lähtee ekalla. mutta jos käy esim kaupassa jossa menee varttia pitempään niin joutuu sahaamaan 3-5 kertaan 2-4sec sahauksia kaasupolkimen asennosta riippumatta. ja tämä siis vaan jos kone on ajettu lämpimäksi. Voiko olla mahd että olisi moottorin lämpöanturissa ongelma ? tosin lämpömittari toimii moitteetta. tulpat ja suuttimet vaihdettu ja nokka-akselin tunnistin vaihdettu (tosin 200tkm ajetusta autosta) että mikähän ? :think Ja jos on kellään joensuu - savonlinna välillä tuohon käypiä vikakoodiluku laitteita niin privaa vaan tulemaan.
Comment
-
-
Originally posted by >bemari< View PostLaitetaan nyt tännekki, eli 325 e36 nonvanos -92 ei meinaa lähteä käyntiin lämpimällä koneella, Tai lähtee jos heti sammutuksen jälkeen noin 5min sisällä starttaa nii lähtee ekalla. mutta jos käy esim kaupassa jossa menee varttia pitempään niin joutuu sahaamaan 3-5 kertaan 2-4sec sahauksia kaasupolkimen asennosta riippumatta. ja tämä siis vaan jos kone on ajettu lämpimäksi. Voiko olla mahd että olisi moottorin lämpöanturissa ongelma ? tosin lämpömittari toimii moitteetta. tulpat ja suuttimet vaihdettu ja nokka-akselin tunnistin vaihdettu (tosin 200tkm ajetusta autosta) että mikähän ? :think Ja jos on kellään joensuu - savonlinna välillä tuohon käypiä vikakoodiluku laitteita niin privaa vaan tulemaan.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostSuuttimet vaihdettu, varmasti vuotamattomat ?
Comment
-
-
Alkaa nyt vähän ajatus loppua tuon oman Bmw e36 320 -91 kanssa... Käynnistäessä kierrokset nousee n. 2000rpm, jossa pysyvät reilun 10sec, jonka jälkeen kierrokset putoaa n.1000rpm, johon sitten myös jäävät. Tullut tutkittua letkut ja liittimet läpi, mutta tuloksetta. Vika ilmeni moottoripesun jälkeen Olisiko kenelläkään ideoita, mitä suraavaksi katsomaan?
Comment
-
Comment