Onko normaalia että sateella tulee oven sisälle vettä(Vissiin ikkunan ja "tiivisteen" välistä)?
							
						
					E36 kysymyksiä ja vastauksia II
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Yksittäin tai ainakin pareittain US-Parts, sisäpäihin (taakse ?) strongflex Puolassa, <-tilattu noita ja toimitus pelaa.Originally posted by Timse View PostMikäs putiikki myypi noita powerflex puslia? Koko satsia ei tarviis vaan yksittäisiä. Kaikki mitä tähä mennessä löytäny nii myypi satsia. Ja hakusessa on pitkittäisten takatukivarsien etupuslat ja toiselle puolelle ylä-pitkittäisen tukivarren ulompi pusla.
 E: Löyty toivottavasti
 EE: Ei löytyny ahaa tonne poikittaiseen tukivarteen ei kaiketi myydä kun originaalia vastaavaa osaa, joten aattelin tilata kaikki osat nornaaleina. Vaibuleeko sitten asennus ongelmia kun laittaa puslaa paikalleen? Onko miten tiukassa ja mitä työkaluja vaatii, joku "perus" ulosvetäjä?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 eipä oo yhessäkään kolmekutosessa tullu:thinkOriginally posted by jr66 View PostOn, taitaa olla kaikissa autoissa sama ominaisuus, ei liene 100 % vettä pitävää ko. kohtaa olekkaan.
 
 painepesurilla oikeen läheltä pestessä saattaa mennä pisara tai pari lasin sisäpuolelle..Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
 e36 325i coupé R.I.P
 e30 316 2d
 e36 318is coupé
 e36 323i 4d ac schnitzer replica
 
 Käyttis: e39 523i 4d
 |Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu... Ei ollu Fallu... Sotkamo Connection Sotkamo Connection | |
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ei kyllä kummassakaan kupetissakaan sateella tullu ellei tosiaan paineella pessy nii sillon meni...Originally posted by isoR View PostKyllä coupeissa ainakin tahtoo tulla... Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki" Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
 e36 325i coupé R.I.P
 e30 316 2d
 e36 318is coupé
 e36 323i 4d ac schnitzer replica
 
 Käyttis: e39 523i 4d
 |Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu... Ei ollu Fallu... Sotkamo Connection Sotkamo Connection | |
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by dumppi View Posteipä oo yhessäkään kolmekutosessa tullu:think
 
 painepesurilla oikeen läheltä pestessä saattaa mennä pisara tai pari lasin sisäpuolelle..Tässä nyt ei ollut kyse että menee lasin toiselle puolelle vaan että valuu sinne oven sisälle ns ovipahvin taakse, josta se sitten valuu lopulta pois.Originally posted by isoR View PostKyllä coupeissa ainakin tahtoo tulla...  Nykyisin: VW Crafter '20 Nykyisin: VW Crafter '20 + e61 + e61
 Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Nyt tuli uudet tulpat vaihdettua, mutta pientä käyntihäiriötä on silti. Aiemminkin on käynnistäessä usein seilannut kierrokset hetken todella matalalla, mutta sitten tasaantunut hetkessä. Vähän aikaa sitten autopesun jälkeen, kun olin ehkä noin tunnin verran ajellut, niin alkoi pätkimään ja paukkumaan tyhjäkäynti ja kiihdyttäessä pätki ja nyki hieman. Sinä päivänä se meni vain pahemmaksi ja lopulta ei pysynyt lainkaan tyhjäkäynnillä. Pari tuntia kului, jonka jälkeen toimi taas täysin normaalisti. Sen jälkeen toimi päiviä ihan hyvin.
 
 Eilen alkoi taas temppuilemaan. Kierrokset laskivat tyhjäkäynnillä todella matalalle ja lopulta auto sammui. Kiihdyttäessä pätki välillä aika pahasti ja tuntui, ettei auto liiku mihinkään, kun vain pätki ja nyki. Kun sai kierrokset nousemaan korkeammalle, niin se lakkasi. Valoissa ilkeää, kun ei meinaa pysyä käynnissä ja lähtiessäkin meinaa sammua. Tosiaan uudet tulpat on, eikä suurempaa vaikutusta näy. Menikö silloin autopesussa vettä johnkin vai mikä tämän nyt laukaisi? Kannattaisiko imupuolelta alkaa etsimään vikaa?
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Simppeli homma vaihtaa jos ulosvetäjä löytyy. laakerit taitaa olla 17x40x12 (6203-2rs) ja 17x52x15 ( 6304-2rs). uudemmissa m52tu jne. taitaa sit laturin etummainen laakeri olla spesiaalimpi koko (17x52x17).Originally posted by Jontsu00 View PostM52b28 laturin laakeri ääntää todella vittuimaisesti, onko kukaan vaihtanu noita laakereita tuohon laturiin? Onkohan eri latureiden laakereissa eroja, vai onko joku yleislaakeri?
 
 EDIT ulkomuistista näitä vetelen, niin ei kannata pitää absoluuttisena totuutena.Last edited by Pazi88; 07-06-2012, 22:14.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mulla on sellanen muistikuva että e36 m52-laturissakin hihnapyörän puoleinen laakeri olis ollut 17x52x17 kun talvella yhteen laakerit uusin:thinkOriginally posted by Pazi88 View PostSimppeli homma vaihtaa jos ulosvetäjä löytyy. laakerit taitaa olla 17x40x12 (6203-2rs) ja 17x52x15 ( 6304-2rs). uudemmissa m52tu jne. taitaa sit laturin etummainen laakeri olla spesiaalimpi koko (17x52x17).
 
 EDIT ulkomuistista näitä vetelen, niin ei kannata pitää absoluuttisena totuutena.
 
 E: Joo kyllä näin oli. Ei löydy ihan joka kioskista tuon kokoista. Tietääkseni tuo laakeri löytyy latureista jossa on sisällä se tuuletussiipi.Last edited by JJT; 07-06-2012, 22:53.Myyn:
 M10/20/52 E30-E36 osia
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ooorait, kiitokset molemmille. Täytynee ottaa seuraavaksi työnalle ennenkuin leikkaa kokonaan jumiin.Originally posted by JJT View PostMulla on sellanen muistikuva että e36 m52-laturissakin hihnapyörän puoleinen laakeri olis ollut 17x52x17 kun talvella yhteen laakerit uusin:think
 
 E: Joo kyllä näin oli. Ei löydy ihan joka kioskista tuon kokoista. Tietääkseni tuo laakeri löytyy latureista jossa on sisällä se tuuletussiipi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onko kukaan vaihtanut tuota imusarjan ja sen läppähässäkän väliin tulevaa tiivistettä, siis osa nro 4 tästä: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/k/t/22.png
 
 Tuntuu että käy vähän laihalla, eikä imuvuotoa löydy, voiskohan tuo tiiviste olla syyllinen..? Haitariputkesta paikkasin jo yhden vuodon, muttei ongelma sillä vielä korjaantunut. Koitin katsella muita imuilmaan liittyviä letkuja mutta kaikki näytti ainakin päällepäin ihan ehyiltä. Imusarjan tiivisteet on tietty sit myös mahdollinen ongelmakohta... Vähän hakuammuntaa tämä nyt. Tuota tiivistettä ei taida saada muutakun merkkiliikkeestä.
 
 Ongelma on siis se, että tehot tuntuu olevan kateissa välillä, ja kierroksia tuumaa ainakin kylmänä pitää melko korkealla tyhjäkäynnilläkin.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by andiboy View PostOnko kukaan vaihtanut tuota imusarjan ja sen läppähässäkän väliin tulevaa tiivistettä, siis osa nro 4 tästä: http://www.realoem.com/bmw/diagrams/k/t/22.png
 
 Tuntuu että käy vähän laihalla, eikä imuvuotoa löydy, voiskohan tuo tiiviste olla syyllinen..? Haitariputkesta paikkasin jo yhden vuodon, muttei ongelma sillä vielä korjaantunut. Koitin katsella muita imuilmaan liittyviä letkuja mutta kaikki näytti ainakin päällepäin ihan ehyiltä. Imusarjan tiivisteet on tietty sit myös mahdollinen ongelmakohta... Vähän hakuammuntaa tämä nyt. Tuota tiivistettä ei taida saada muutakun merkkiliikkeestä.
 
 Ongelma on siis se, että tehot tuntuu olevan kateissa välillä, ja kierroksia tuumaa ainakin kylmänä pitää melko korkealla tyhjäkäynnilläkin.
 Mitenköhän paikkasit haitariputken? Ei mitään paikkauksia vaa suoraan uus! Ja suosittelen kyllä purkaa kaikki letkut ja tarkistaa kunnolla läpi ne! "ku ei toi päälle päin näkyny" riitä.Nykyiset.
 Harraste:
 BMW E30 325i -88 700Hv
 Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
 
 Ex.
 Volkswagen Golf 1.8 -92
 Volkswagen Vento 1.8 -92
 BMW E36 316i -92
 BMW E36 320i -91
 BMW E36 320 -92
 BMW E36 318is M-Sport -95
 BMW E36 323i -99
 BMW E90 330D -07 M-Sport
 BMW E36 325i -92 "M3"
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 jaa no tokkopa tuokaan normaalia on:thinkOriginally posted by toNmbbA View PostTässä nyt ei ollut kyse että menee lasin toiselle puolelle vaan että valuu sinne oven sisälle ns ovipahvin taakse, josta se sitten valuu lopulta pois. Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki" Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
 e36 325i coupé R.I.P
 e30 316 2d
 e36 318is coupé
 e36 323i 4d ac schnitzer replica
 
 Käyttis: e39 523i 4d
 |Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu... Ei ollu Fallu... Sotkamo Connection Sotkamo Connection | |
 Comment
 
	
Comment