Originally posted by Pazi88
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kummassakin noista motonetin öljystä on väärä viskositeetti bemarin kitkalukkoperään. Avoimeen perään passaavat kyllä.Originally posted by Tane- View Posthttp://www.kl-varaosat.fi/verkkokaup...iew/47653/2787 siinäpä ois. Toi vain on kallista.
Ite vaihdoin omaan e36:n lukkoperään tämmöset. Castorillia halvempaa, ja ainaki mulla tuntuu lukko pelaavan.
Jos vielä halvemmalla haluaa päästä, ni tässä
Tästä ei omia kokemuksia ole, mutta luulis että ajaa asiansa.
Ja perään menee noin 2 litraa öljyä.
Leave a comment:
-
http://www.kl-varaosat.fi/verkkokaup...iew/47653/2787 siinäpä ois. Toi vain on kallista.Originally posted by kmn View PostTYP188 25% kitkalukko, mikä peräöljy ja paljonko menee? :think
EDIT: Kas kummaa, kun searchilla löyty.
*kuva*
Mistä helvetistä tuota saa?
EDIT: Vissiin SAF-XJ 75w-140 on ihan samaa kamaa.
Ite vaihdoin omaan e36:n lukkoperään tämmöset. Castorillia halvempaa, ja ainaki mulla tuntuu lukko pelaavan.
Jos vielä halvemmalla haluaa päästä, ni tässä
Tästä ei omia kokemuksia ole, mutta luulis että ajaa asiansa.
Ja perään menee noin 2 litraa öljyä.
Leave a comment:
-
mm konalan motonetin vieressä fixsus myy. kaksi purkkia tarvit.Originally posted by kmn View PostTYP188 25% kitkalukko, mikä peräöljy ja paljonko menee? :think
EDIT: Kas kummaa, kun searchilla löyty.
Mistä helvetistä tuota saa?
EDIT: Vissiin SAF-XJ 75w-140 on ihan samaa kamaa.
Leave a comment:
-
Onnistuuko osan numero 2 vaihto ilman prässiä?
Leave a comment:
-
Originally posted by TNT View PostM3 3.0 pitäisi öljyt tilailla kesää varten ja kumpaa sinne nyt kannattaisi sitten laittaa: Castrol Edge FST 10W-60 vai Castrol Edge Professional TWS 10W-60 :think
Mitä eroa FST ja TWS ?
Aiheesta oli myös yks topici jota en nopeesti löytäny, mut ehkä parempi koska siellä oli vaan vitusti tappelua mitä pitäs käyttää
CRC vaan oli sellanen mitä iteltä löytyy aina ja oletin et kaikilta muiltakin löytyis (nussitaas nyt pilkkua ettei joku tähän takerru. gasoo tod näk myös löytyy, mutta helpompaa se on ottaa purkki hyllystä ja ruiskiaOriginally posted by Spiddu View PostBensa on myös kätevää. hukuttaa osan pariksi tunniksi ja ottaa pois, gaso haihtuu itsestään. Osa paikoilleen--> kovaa ajoa
) Kovaan ajoon ei muuten ICV:tä kaipaa
Last edited by Kylli-Täti; 13-03-2013, 18:09.
Leave a comment:
-
Originally posted by Hevonen View PostKun luin et millä sitä kannattais putsata niin aineita oli laidasta laitaan, motonetissä taidettiin jopa myydä ko. osaan putsiainetta. CRC:tä ite heitin ja vedellä huuhtelin. Ruostumistako meinaat vai minkä takia vesi ois käyttökiellossa?
Bensa on myös kätevää. hukuttaa osan pariksi tunniksi ja ottaa pois, gaso haihtuu itsestään. Osa paikoilleen--> kovaa ajoa
Leave a comment:
-
M3 3.0 pitäisi öljyt tilailla kesää varten ja kumpaa sinne nyt kannattaisi sitten laittaa: Castrol Edge FST 10W-60 vai Castrol Edge Professional TWS 10W-60 :think
Mitä eroa FST ja TWS ?
Leave a comment:
-
Kun luin et millä sitä kannattais putsata niin aineita oli laidasta laitaan, motonetissä taidettiin jopa myydä ko. osaan putsiainetta. CRC:tä ite heitin ja vedellä huuhtelin. Ruostumistako meinaat vai minkä takia vesi ois käyttökiellossa?Originally posted by JJT View PostTyhjäkäyntimoottoria ei mielestäni kannata vedellä putsata
Leave a comment:
-
Mistä tiät et joku pytty menee pimeeks? Itellä kun kävi kolmella pytyllä se röpelsi samalla tavalla kierroksia hakiessa kun ICV oli paskassa. Tässä vois olla 2 juttua, eli ICV paskana/likanen ja sit joku toinen et miks välillä ei ota kierroksia kaasulla. Tarkotan nyt siis et jos et varmasti tiedä et se käy kolmella pytyllä kun kierrokset dippaa ja meinaa sammua niin putsaa se ICV, siitä ei todellakaan oo haittaa muutenkaan. Homma on äärimmäisen helppo, tossa vuosimallissa se ICV:n irrotus on alle minuutin homma
Ohjeet löytää googlella, tai sit lukemalla seuraavan lauseen (edit: seuraavasta lauseesta tulikin virke, eikä lause). Vitusti CRC:tä tai muuta ja vettä perään + vitun hyvä kuivaus (itellähän se jääty kun kuivasin pelkällä paineilmalla ja tän jälkeen tyhjäkäyntiä ei ollu ollenkaan
)
Leave a comment:
-
Lambda? IMM?Originally posted by Mikko.92 View PostKellään mitään vinkkiä tähän? Nyt on kaikilla pytyillä käynyt, mutta kylmällä koneella tyhjäkäynti heijaa muutaman kerran ennen kuin asettuu. Kylmänä myös veto on joskus nykivää ja ailahtelevaa. Ja kaasua höllätessä alkaa nytkyttämään kunnolla. Kerran lämpimänä ei käynnistäessä löytänyt tyhjäkäyntiä vaan sammui, sekin korjaantui kun seuraavassa startissa painoi kaasua. Huohotinletku ainakin vaikuttas olevan kunnossa.
Lambdan saat helpoiten testattua ottamalla sen liittimen irti ja startti/koeajoa.
Leave a comment:
Leave a comment: