Originally posted by nobb4
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
minkäs ikäsessä autossa piti olla tuwi laput alustasta inssi väitti että tarttes laput hommailla auto 328i vm95. Ja jos antaa lampdalta vikakoodin ykkös pankissa niin tarkottaako se etunmaista lampdaa?e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by aaape View Postminkäs ikäsessä autossa piti olla tuwi laput alustasta inssi väitti että tarttes laput hommailla auto 328i vm95. Ja jos antaa lampdalta vikakoodin ykkös pankissa niin tarkottaako se etunmaista lampdaa?sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa
Comment
-
-
Originally posted by tommi--fi View Postnäyttäisi paisari vuotavan jostain ilmausruuvin nurkilta. Uusia tiivisteitä en viitsi sinne vaihdella. Ne kun tuntuvat muillakin vuotavan vaihdon jälkeen.
Onko tarvikejäähdyttimiin luottamista? Motonet ja schmiedman kauppaa 170e nurkilla uutta syyläriä. Ebaysta hieman edullisemmin.
Onko näille vaihtoehtoja?
nopealla nettihaulla löytyi tällainen alumiininen. http://www.autotune.fi/tuote/749/alu...hdytin-bmw-e36
joku amerikan youtube video vastaavaa taisi suositella.
EDIT Ilmastointi ja M52
näyttäisi vuotavan laipan? nro 5 alta ja paisarin kylkeä pinnananturille.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ator/radiator/
Täytyy kokeilla vielä uudella ruuvilla ja tiivisteellä.
Löytääkö joku ebay linkin alkuperäis jäähdyttimeen?
Tarvikkeita näyttäisi saavan reilusti alla satasella.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostPutki menee öljypohjaan ja on tiiviste: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...vel_indicator/
Comment
-
-
Originally posted by nobb4 View PostSiihen totennäkösesti käy iha sama millane o-rengas kuha on oikeen kokonen? jos ei ni saako niitä erillisenä tiivisteenä ettei tarvis koko helkutin öljypohjan tiivistesarjaa ostella.
Comment
-
-
Moi!
Mulla E36 Coupessa on M-Sport alusta, josta pidän kovasti, erinomainen ajaa.
Mutta ulkonäöllisistä syistä haluaisin saada perää alemmas, ja mitään pilipali alustasatsia en osta, joten onko madallusjouset ainoa vaihtoehto?
Mikä millimetri määrä on sopiva madallus, ettei kuitenkaan liikaa laske?
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMoi!
Mutta ulkonäöllisistä syistä haluaisin saada perää alemmas, ja mitään pilipali alustasatsia en osta, joten onko madallusjouset ainoa vaihtoehto?
Mikä millimetri määrä on sopiva madallus, ettei kuitenkaan liikaa laske?e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTakana ?
:think
Tosin jos runkopalkit ei kolise asfalttiin niin auto on eräiden mielestä liian korkea...
Ehkä täytyy itse mitata kunhan projekti valmis.. Ajattelin vaan nyt samalla vaihtaa kun auto tallissa pukeilla remontissa :/
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostMoi!
Mikä millimetri määrä on sopiva madallus, ettei kuitenkaan liikaa laske?Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
Mulla oli H&R -15mm takajousilla navan keskiöstä kaareen 300mm. Sedanissa.Last edited by JJT; 17-07-2013, 22:19.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTakana ?
:think
Tosin jos runkopalkit ei kolise asfalttiin niin auto on eräiden mielestä liian korkea...e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
Comment