Missä sijaitsee 330iA:ssa KV-pumppu? Vaikuttais että siellä jotain häikkää, kun ei rupee tyhjäkäynnillä puhaltaan millään lämmintä mutta kun nostaa kierrokset yli 2000rpm niin alkaa puhaltaa normaalisti...
E91 318d Touring '11
Ex E46 330iA Touring M-Sport '02 Ex E46 325CiA '01
Ex E39 523iA '98
Ex E36 323Ci M-Sport '95
Edessä on todennäköisesti kytkinpaketin ja vauhtipyörän vaihto 05 vuotiseen e46 330d touringiin. Aiheesta löytyy paljon topicceja, mutta mitään varmaa tietoa en ole löytänyt...
Elikkä pitäisi siis saada hiukan vakiota kestävämpi kytkin vp paketti, niin sais lastutettaessa otettua vääntöäkin hiukan paremmin ulos..
Jotkut puhuu että näissä viimeisissä e46 330d saattaa olla sama kytkin kun m5? Uskallankohan mä nyt tilata kytkinromuja tuohon ennen purkua ollenkaan vai kuinka?
Ja mikä nyt olisi sellanen paketti että käytettävyys pysyy hyvänä mutta tehonkesto olisi parempi? Sachsin orgaaninen levy + jäykempi asetelma, ja uusi kaksoismassa, vai kenties jotain muuta? :think
Onko öljynsuodatin paskana tai jotkut tiivisteet, kun pakkasella heittää öljyt pois öljynsuodattimen ''kannen'' välistä?
Kone on m43 1.9L.
Kyllähän tuossa öljynsuodattimen kannessa on tiiviste mikäli on vastaava, kuin linkissä niin kannattaa varmaan siitä aloittaa jos tästä välistä vuotaa?
auttakaas vähä! elu korkkas eestä vasemmalta iskarin yläpään laakeri. en oo muita laakereita netistä löytänyt kun noita vakio alustan. omassanihan on siis tuning art merkkinen alusta sarja ja nuo vakiothan eivät ilmeisesti siihen käy? joten mistä löydän sopivat!
Halpis säädettävä? Jos on, alkuperäiset yläpäät käyvät.
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
auttakaas vähä! elu korkkas eestä vasemmalta iskarin yläpään laakeri. en oo muita laakereita netistä löytänyt kun noita vakio alustan. omassanihan on siis tuning art merkkinen alusta sarja ja nuo vakiothan eivät ilmeisesti siihen käy? joten mistä löydän sopivat!
Itellä oli edellisen omistajan toimesta tai joskus lykätty auton alle joku jomin alusta niin siinä ei tainut edes olla mitään laakereita ylhäällä vaan oli jotkut metallilätkät vaan siellä yläpäässä, kun revin alusta tunkiolle.
Itellä oli edellisen omistajan toimesta tai joskus lykätty auton alle joku jomin alusta niin siinä ei tainut edes olla mitään laakereita ylhäällä vaan oli jotkut metallilätkät vaan siellä yläpäässä, kun revin alusta tunkiolle.
Ei halpis sarjoissa yläpäitä tule mukana.
Et kai sekoita jousen ylälevyyn?
Kyllä siellä jonkunnäköinen laakerointi on ylhäällä oltava. Tai sitten joku on jonkun "hienon" patentin väsänny.
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Ei halpis sarjoissa yläpäitä tule mukana.
Et kai sekoita jousen ylälevyyn?
Kyllä siellä jonkunnäköinen laakerointi on ylhäällä oltava. Tai sitten joku on jonkun "hienon" patentin väsänny.
Eikun perhana olihan siellä ne laakerit... Piti ihan ettiä joku kuva niistä, muta siinä orkkis laakerin alla oli joku metallilevy tms. melko epäilyttävän näkönen oli kuitenkin:think
Mites ootte kiristäny ne laakerit niihin iskareihin? Kiristysmomentti tais olla ainakin tossa street comfortissa 50nm.
320i koneessa säteilylämmitin lämmittää nimenomaan nesteitä kun se on lohkon kyljessä. Ja muutenkin kaikissa M52 koneissa.
No siinäpähän lämmittää sitten. Jostain luin päinvastaista ja uskoin vieläpä...
Nooh, onhan tuo defan 400W säteilylämppäri toiminu joka tapauksessa ihan kohtuuvella...
Kannattaako 240tkm ajettuun 330iA vaihtaa laatikkoöljyjä, niitä ei huoltokirjan mukaan ole koskaan ennen vaihdettu?
Vai irrottaako uudet öljyt vain liat laatikossa ja mahdollisesti rikkoo koko lootan?
E91 318d Touring '11
Ex E46 330iA Touring M-Sport '02 Ex E46 325CiA '01
Ex E39 523iA '98
Ex E36 323Ci M-Sport '95
Onko ajovalon alla oikeastaan muuta vuotavaa pesurin osaa kuin teleskooppi? Kun vuotaa vasemman etuvalon alta pesunesteet pihalle, että uusi vaan suosiolla tilaukseen, vaiko täytyykö lähtee irrottelemaan ajovaloa yms. että pääsen tarkistamaan:think
Comment