Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peltone View PostOnko E46:sessa isofix takapenkillä
Minulla tällaiset löytyy.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostToki mahtuu jos on vakiokokoa ja ET myös suht lähellä vakiota :think
Matalalla autolla ajo on asennekysymys, kyllä sillä pärjää jos tahtoo
Oli kesä tai talvi..Last edited by TheJukke; 31-12-2014, 16:03.
Comment
-
-
Originally posted by TheJukke View Postmahtuuko perus 16" vanteet talvirenkailla pyörimään jos laittaa h&r 55/35 madalluksen? entä miten talvella ajaminen? kannattaako vaan tyytyä 35/20 madallukseen?
Last edited by Antti O; 01-01-2015, 19:52.
Comment
-
-
Originally posted by TheJukke View PostOkei mitenhän paljon tossa h&r 55/35 setissä sitte on se todellinen madallus? Ja mitenhän helposti alkaa pohja ottamaan kiinni esim hidasteissa? Miten voi olla näin vaikea valinta tää että ottaako 35/20 vai 55/35 Rahaa ei ole kun yksiin jousiin ja tonttiin pitää päästäAjossa:
G20 330E
Ex:
E30, E36, E46, E90, F20x3, F34, G21x2, IX3x2
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostLaittasin vähemman madaltavan, pysyy auto monikäyttöisenä ja pääsee talvellaki normaalisti ajelemaan. Mulla on tuo -35/10 h&r vilkaise tuosta kuvia:
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...3&postcount=82E46 328ci
Comment
-
-
Mistähän pitäs vikaa lähteä etsimään kun kuskinpuoli kolahtaa monttuun ajettaessa?
Autoon on vaihdettu kesällä tukivarret ja tämänjälkeen ajettu n.20tkm sekä alustasarja on vaihdettu. Onko nyt mahdollista että tuo kolahtelu voisi johtua että joku pultti on jäänyt löysällä esim. se millä kiristetään laakeri iskariin? Kiristysmomentti oli 50nm mutta ei varmaan mennyt ihan niin tiukalle kun en keksinyt keinoa pitää siitä kiinni ettei se pyörisi tyhjää.
Comment
-
-
Originally posted by Amigo View PostTarkotat vissiin 35/20? Itsekkin miettinyt noiden välillä, mutta en haluaisi autosta liian epämukavaa. Ei tossakaan näytä liikaa maavaraa edessä olevan, kaarien puolesta voisi kyllä madaltaa. :think Ajettavuus varmaan parani tuollakin? Siisti auto noin muutenkin
Tässä kyseinen sarja:
Comment
-
-
Onko täälä diesel kuskeilla kokemuksia polttoaineen lisäaineista? Diesel booster?
Onko kannattavaa hyötyä ruveta käyttämään? :think kuullu muutamia juttuja että hyvää ainetta jos käytetty uudesta asti, antaa hyvän suojan, vähentää karstoittumista ja suuttimet pysyy hyvänä. Käytettyyn jos rupiaa laittaan ni irrottaa kertyneet liat ja tukkii paikat omalla autolla rullattu 210tkm Mielenkiintonen kokeilla...e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by Rider View PostMistähän pitäs vikaa lähteä etsimään kun kuskinpuoli kolahtaa monttuun ajettaessa?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostLaittasin vähemman madaltavan, pysyy auto monikäyttöisenä ja pääsee talvellaki normaalisti ajelemaan. Mulla on tuo -35/10 h&r vilkaise tuosta kuvia:
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...3&postcount=82
Comment
-
Comment