Miten voi olla noin vaikeaa yhden termarin tiivisteen kanssa ???????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En sanoisi että vaikeaa, mutta tosi epäkätevää hakea termari yhestä paikasta ja tiiviste toisesta. Varsinkin kun on vähän välimatkaa lähimpään liikkeeseen. Pahoittelen kyselemistä, ei oo tarkotus pahoittaa kenenkään mieltä. :/
Haluun vaan tosiaan tehä kerralla hyvin, ettei tarvii heti uudestaan alkaa tuolla pakkasessa turaamaan.
Motonetistä ei sitä tiivistettä löytyny, mutta täytyypi soitella sinne bemariosiin ja muihin joskus tänään.
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostMikäs kone näissä ensimmäisissä E46 4-sylinterisissä on?
Luotettava ketjukone?:thinkTakavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Originally posted by Zanddu View PostEn sanoisi että vaikeaa, mutta tosi epäkätevää hakea termari yhestä paikasta ja tiiviste toisesta. Varsinkin kun on vähän välimatkaa lähimpään liikkeeseen. Pahoittelen kyselemistä, ei oo tarkotus pahoittaa kenenkään mieltä. :/
Haluun vaan tosiaan tehä kerralla hyvin, ettei tarvii heti uudestaan alkaa tuolla pakkasessa turaamaan.
Motonetistä ei sitä tiivistettä löytyny, mutta täytyypi soitella sinne bemariosiin ja muihin joskus tänään.
Jos tämän termari on ihan eri ratkaisulla niin eipä mitään sitten.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Bemariosista kun oli puhe.
Itse tarvitsin lambdan. Piti löytää nopsaa.
Bemariosilla ei ollut nettikaupassa. Laitoin illalla n. klo 18-19 viestiä sähköpostilla. Vastasivat saman illan aikana.
Oli tilattavissa seuraavana päivänä verkkokaupassa ja toimitus yhdessä päivässä matkahuollolla.
Voin suositella.
Aina tullut nopsaa ja laatuosaa.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostNyt täytyy sanoa etten tunne tuon termarin rakennetta, mutta ainakin dieselin m57/m57n Motonetin termareissa on tiiviste itsessään urassa valmiina, jos palautusosa ja joku vienyt siitä tiivisteen?.
Jos tämän termari on ihan eri ratkaisulla niin eipä mitään sitten.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostNäin sillä ainakin tuossa kuvassa tiiviste on paikallaan http://www.merteil.fi/verkkokauppa/c...ew/11624/44/18
Tuli kuitenkin eilen haettua uus, jos tuon termarin vaikka tässä joku päivä sais paikalleenkin ettei tarvis palella autolla ajaessa.
Comment
-
-
Avossa alkoi syksyllä apparin ovi temppuilla muistaakseni niin, että kun avaa keskuslukituksen -> ei aukea sisä- eikä ulkokahvasta. Kun ikkunaa käyttää hieman auki, niin aukeaa sisäkahvasta. Tämän jälkeen, jos lasi yläasennossa, aukeaa myös ulkokahvasta. Jos lasi alhaalla, aukeaa vain sisäkahvasta.
Otin silloin verhouksen auki, mutta silmällä ei vikaa nähnyt. Ulkokahvan vaijerin vedin nipparilla oven apurunkoon vähän kireämmälle jonka jälkeen aukeaa ulkokahvasta edes jossain tilanteessa.
Onkohan tuossa nyt vaan ovenlukko paskana vai jotain muuta?
Comment
-
-
Originally posted by jluoma View PostYksisiipinen.
Tai siis ainakin mulla vuotta uudemmassa on sellainen.
Hämmästyn jos sulla on erilainen.
Tuossa oli tarjolla yksi kaksisiipinen ja epäilin että yksisiipinen mulla niin varmistelin asiaa. Tilailla uusi jos ei nyt hiljentynyt.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Tarttis vähän neuvoja, autona 318i -03 ja koneena n42. Tuli laitettu uudet venavarren kumit ja seuraavaks nokat, uus ketju ym romut paikalleen ni tarviiko niihin tasapaino-akseleihin koskea? Tossa ajotustyökalusetissä ei tullu sitä "lukitustyökalua" sinne tasapaino-akseleihin mukaan. Vai pystyykö laittaa kohdalleen ilman sitä. Kuvista katottuna näyttää vaan suoralta lattaraudan palalta? :think
Comment
-
-
Originally posted by Juubeli View PostTietäisikö kukaan mikä voisi vaivata e46 330d automaattia, sytyttää p/n asennossa esim parkissa ollessaan vikavalon eli rattaan kuvan kun aikansa tyhjäkäynnillä käy häviää kun virrat käytttää poikessa d ja r vaihteella ei syty jos vaihtaa niille ennen kun valo syttyy.
Mulla omassa tullut kaikenlaista häikkiä tuohon laatikkoon, useimmiten koodissa oli vika tyyliin "virheellinen pyörimisnopeus 3 > 4 tai vastaava, eli jonkun sortin luisto. Tuo aiheuttaa ratasvalon ja jättää vaan 4 vaihteen käyttöön, häviää kun virrat pois 15-20min, uudelleen käynnistys ei auta.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Kertokaahan joku viisaampi että mistä lähtis seuraavana etsimään vikaa. Eli autona 320ci m52 moottorilla. Mulle tullessa oli autossa havaittavissa pientä hytkymistä tyhjänkäynnillä ja välillä misfire vikakoodia joka vaihteli pyttyjen välillä. Silloin löysin imusarjasta yhden vuotavan letkun jonka vaihdoin ja misfire koodit hävis kuten myös hytkymiset. Kuukauden pari ajelin autolla ilman ongelmia kunnes nyt alkanut tekemään niin että kun autolla ajaa pitempää matkaa ja sen jälkeen jättää auton tyhjänkäynnille seisomaan niin hetken päästä alkaa pieni hytkyminen jonka jälkeen yhtäkkiä älytön kierrosten humpaaminen joka tasoittuu hetken päästä ja sen jälkeen auto käy vajailla pytyillä. Koodiksi antaa misfiren jokaiselle sylinterille ja myös sellaisen kuin P1250.
Vikakoodit kun nollaa ja käynnistää auton uudelleen niin taas toimii normaalisti eikä ajon aikana mitään oireita. Hetken kun taas tyhjänkäynnillä seisoo niin sama toistuu. :think
Edit. Tosiaan sytytystulpat vaihtelin mutta niillä ei vaikutusta ollut asiaan. Edellisen omistajan jäljiltä oli sekoitus densoja ja ngk tulppia ja nyt pistin denson tt tulpat.Last edited by katiska; 15-02-2017, 18:19.Nyt:
-Bmw e46 320ci -00
Ex:
-Bmw e36 328 -95
-Bmw e30 316 -88
Comment
-
-
Originally posted by katiska View PostKertokaahan joku viisaampi että mistä lähtis seuraavana etsimään vikaa. Eli autona 320ci m52 moottorilla. Mulle tullessa oli autossa havaittavissa pientä hytkymistä tyhjänkäynnillä ja välillä misfire vikakoodia joka vaihteli pyttyjen välillä. Silloin löysin imusarjasta yhden vuotavan letkun jonka vaihdoin ja misfire koodit hävis kuten myös hytkymiset. Kuukauden pari ajelin autolla ilman ongelmia kunnes nyt alkanut tekemään niin että kun autolla ajaa pitempää matkaa ja sen jälkeen jättää auton tyhjänkäynnille seisomaan niin hetken päästä alkaa pieni hytkyminen jonka jälkeen yhtäkkiä älytön kierrosten humpaaminen joka tasoittuu hetken päästä ja sen jälkeen auto käy vajailla pytyillä. Koodiksi antaa misfiren jokaiselle sylinterille ja myös sellaisen kuin P1250.
Vikakoodit kun nollaa ja käynnistää auton uudelleen niin taas toimii normaalisti eikä ajon aikana mitään oireita. Hetken kun taas tyhjänkäynnillä seisoo niin sama toistuu. :think
Edit. Tosiaan sytytystulpat vaihtelin mutta niillä ei vaikutusta ollut asiaan. Edellisen omistajan jäljiltä oli sekoitus densoja ja ngk tulppia ja nyt pistin denson tt tulpat.E36 ///M3 evolution cabriolet
E36 316i Sedan -95 (m52b28 swap)
E91 330D Käyttis
Vuokrataan S14/S38/S50 venttiilivälys säätötyökalut
Koodit/koodaukset PORI
___________________________
EX E92 335D LCI 405hp/801nm
EX E46 330D Touring
EX 4x E36, 1x E34, 1x E30
Comment
-
-
Originally posted by 330Driver View Postonko missfire jossain tietyssä pytyssä? jos puola olis sökö?Nyt:
-Bmw e46 320ci -00
Ex:
-Bmw e36 328 -95
-Bmw e30 316 -88
Comment
-
Comment