E46 330i (Sedan) Huoltoa/Kunnostusta

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dualfun
    replied
    Originally posted by MPV View Post
    Eikö tuon setin lisäksi pitäisi hankkia vielä kolmaskin eristetty putki, eli osa 11 15 7 532 629 ?

Itse vaihdoin myös putken 11 61 7 504 536. Vanha oli aika koppura.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E4...oil_separator/
    Jep, 629.

Ja 536 on jo eristetty vakiona mutta ei toki huono idea jos tehdään hommia kunnolla.

Leave a comment:

• MPV
    replied
    Originally posted by Sisäänajettu View Post
    Sieltä saa tosiaan repair kit:in, kun jälkeen päin kselin seuraavalla osanumerolla: 11617534237, tuohon kuuluu itse huohotin, ja kaksi eristettä putkea, joiden osanumerot: 11617533398
    11617533399

Hintaa tuolla oli Laakkosella 43,31€
    Eikö tuon setin lisäksi pitäisi hankkia vielä kolmaskin eristetty putki, eli osa 11 15 7 532 629 ?

Itse vaihdoin myös putken 11 61 7 504 536. Vanha oli aika koppura.

Last edited by MPV; 05-10-2018, 12:52. Reason: lisäsin linkin osaluetteloon

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Kyllä minäkin sitä ihmettelin hieman kun ei oota myivät, no sanoin tuon numeron ja että tilatkaa. No ihan oikeat osat tuli.
    Varmaan helpointa jatkossa ketkä tota tilaavat, menevät tiskille ja kertovat vaan tuon numeron eikä sen enempää kysele..
    Täällä Laakkosella eivät löydä muitakaan osia, ellei itsellä ole osanumeroa kun tiskille menee..

Leave a comment:

• Sisäänajettu
    replied
    Juurikin näin, osanumeron sanomalla selviää huomattavasti helpommin...

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Kyllä minäkin sitä ihmettelin hieman kun ei oota myivät, no sanoin tuon numeron ja että tilatkaa. No ihan oikeat osat tuli.
    Varmaan helpointa jatkossa ketkä tota tilaavat, menevät tiskille ja kertovat vaan tuon numeron eikä sen enempää kysele..

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Wespa View Post
    cold country kittiä ei saa ellei tajua itse oikealla osanumerolla pyytää.
    Suomalainen asiakaspalvelu...

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Joo, se eristämätön on oletusarvona, cold country kittiä ei saa ellei tajua itse oikealla osanumerolla pyytää.

Leave a comment:

• Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by pomo View Post
    Kait sieltä uuden saa? Ei kai ne niin tyhmiä ole, että myyvät asiakkaille sitä eristämätöntä... saavatko edes myydä muuta?
    Sieltä saa tosiaan repair kit:in, kun jälkeen päin kselin seuraavalla osanumerolla: 11617534237, tuohon kuuluu itse huohotin, ja kaksi eristettä putkea, joiden osanumerot: 11617533398
    11617533399

Hintaa tuolla oli Laakkosella 43,31€

Leave a comment:

• pomo
    replied
    Jees laitetaan vaihtoon, kyselin Laakkoselta niin eivät edes myy noita eristettyjä CCV settejä, tiedä sitten miksi :think

Mutta tuo ei hirveä sijoitus ole siihen nähden mitä voisi seurata, jos ei tuota tekisi...
    Kait sieltä uuden saa? Ei kai ne niin tyhmiä ole, että myyvät asiakkaille sitä eristämätöntä... saavatko edes myydä muuta?

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Ei kannata tuskailla, tässä hyvä ohje:

Osa 1

Osa 2

Osa3

Leave a comment:

• HSuomi
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Laittelin viikonloppuna uuden huohotinjärjestelmän omaan 330i, vajaa 1,5 tunnin homma.

Motonetista ostin koko sarjan. Febi tuote.
    https://m.motonet.fi/fi/tuote/307441...uosimalli=2001
    Teitkö ekaa kertaa? Aika hyvin.

Itellä meni varmaan 10h. Yhdessä kohtaa olin jo soittamassa hinausautoa että vie romun merkkiliikkeeseen kun ei sitä vaan saa. Muta sitte sain vihjeen että merkkaa ne valkosella tussilla ja jostain rakosesta piti tiirailla niin sitten näki miten ne pitää siellä olla.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    No minä uusin kaasuläpän tiivisteenki, tosin se oli sen mallinen etten tiedä nyt oisko ollut pakko uusia. Ota samalla kaikki uudet tiivisteet, ei jää sitten harmittamaan.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ei haittaakkaan mitään, tikun putken irroituksesta en tiedä onko miten helppo/hankala.
    Ei ole paha homma sekään, se tosin kannattaisi CCV:n uusimisen yhteydessä päivittää koko putki kylmän maan malliin. Ja projekti lähtee taas käsistä hiljalleen..

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Pitää tuo katsoa tänään, onko tuo kaasuläpän tiiviste ja öljytikun tiiviste ihan järkevää lähteä vaihtamaan ?
    Ei haittaakkaan mitään, tikun putken irroituksesta en tiedä onko miten helppo/hankala.

Leave a comment:

• Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Bmwfans.info
    Pitää tuo katsoa tänään, onko tuo kaasuläpän tiiviste ja öljytikun tiiviste ihan järkevää lähteä vaihtamaan ?

Leave a comment:

Working...