Tonni täynnä. Uusi topikki avattu.
E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bm-w View PostJoo kääntyvyyttä.ja halvalla tietenki, en ala 600euroa maksamaan noista muutoksista. Lähinnä että onko mitään yhtä helppoa tapaa kuten e36:ssa kun siihen vaihtaa e46:sen alatukivarret.
Leave a comment:
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostSiskonpojan autosta E46 330i vm. -00, hajos asb/dsc -boksi. Kokeiltu minun E46:sta lainatulla boksilla ja se toimii. Nyt oli ostanu uuden boksin, mutta taitaa olla automaatista (hänen auto on manuaali), ja antaa siihen liittyviä vikakoodeja.
Voinko jollain konstilla imasta minun boksista ohjelmiston ja heittää siihen uuteen, tai voiko uuden koodata manuaali-versioksi?
Leave a comment:
-
Siskonpojan autosta E46 330i vm. -00, hajos asb/dsc -boksi. Kokeiltu minun E46:sta lainatulla boksilla ja se toimii. Nyt oli ostanu uuden boksin, mutta taitaa olla automaatista (hänen auto on manuaali), ja antaa siihen liittyviä vikakoodeja.
Voinko jollain konstilla imasta minun boksista ohjelmiston ja heittää siihen uuteen, tai voiko uuden koodata manuaali-versioksi?
Leave a comment:
-
Tuo auto ihan tosissaan haluaa, mieluummin räjäyttää itsensä, kuin mennä vaihdossa. Radion näyttö alkoi oikutella tänään ensimmäistä kertaa, välillä myös toimii.
Paljonko tommosen korjaaminen maksaa?
Siis alkuperäinen bmw:n radio/ajotietokone/navigaattori, isolla näytöllä.
Ei mulla mitään rahaa ole, mutta vakituinen työ sentään.
Uudemman osamaksut ei välttämättä olis paljoa enempää, kuin mitä tähän nykyään menee.
Leave a comment:
-
Joo kääntyvyyttä.ja halvalla tietenki, en ala 600euroa maksamaan noista muutoksista. Lähinnä että onko mitään yhtä helppoa tapaa kuten e36:ssa kun siihen vaihtaa e46:sen alatukivarret.
Leave a comment:
-
Originally posted by petteripatter View PostKävi sellanen vekkuli tuon 3.0l m54 koneen kanssa että ajelin todennäköisesti hetken lämpömittari punasella alueella. Hoksasin asian vasta kun akun vikavalo alkoi palamaan.
Valikosta sitten katselin, että lämmöt kävi ainakin 113 asteessa kun pääsin pysähtymään.
Moniurahihnan kiristäjä oli korkannut sitten ja sitä myötä vesipumppu lopetti pyörimisen.
Onkohan tässä toivoa päästä pienin korjauksin vai pitääköhän alkaa kansi jumppaamaan? Onko kokemuksia miten herkästi tuo kansipahvi palaa näissä?
Leave a comment:
-
Originally posted by petteripatter View PostKävi sellanen vekkuli tuon 3.0l m54 koneen kanssa että ajelin todennäköisesti hetken lämpömittari punasella alueella. Hoksasin asian vasta kun akun vikavalo alkoi palamaan.
Valikosta sitten katselin, että lämmöt kävi ainakin 113 asteessa kun pääsin pysähtymään.
Moniurahihnan kiristäjä oli korkannut sitten ja sitä myötä vesipumppu lopetti pyörimisen.
Onkohan tässä toivoa päästä pienin korjauksin vai pitääköhän alkaa kansi jumppaamaan? Onko kokemuksia miten herkästi tuo kansipahvi palaa näissä?
Leave a comment:
-
Originally posted by jr66 View PostKeittikö kone ? Mikä painelukema paisarin korkissa ? Väitän että ei tullut pahvivikaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by petteripatter View PostKävi sellanen vekkuli tuon 3.0l m54 koneen kanssa että ajelin todennäköisesti hetken lämpömittari punasella alueella. Hoksasin asian vasta kun akun vikavalo alkoi palamaan.
Valikosta sitten katselin, että lämmöt kävi ainakin 113 asteessa kun pääsin pysähtymään.
Moniurahihnan kiristäjä oli korkannut sitten ja sitä myötä vesipumppu lopetti pyörimisen.
Onkohan tässä toivoa päästä pienin korjauksin vai pitääköhän alkaa kansi jumppaamaan? Onko kokemuksia miten herkästi tuo kansipahvi palaa näissä?
Leave a comment:
-
Originally posted by petteripatter View PostKävi sellanen vekkuli tuon 3.0l m54 koneen kanssa että ajelin todennäköisesti hetken lämpömittari punasella alueella. Hoksasin asian vasta kun akun vikavalo alkoi palamaan.
Valikosta sitten katselin, että lämmöt kävi ainakin 113 asteessa kun pääsin pysähtymään.
Moniurahihnan kiristäjä oli korkannut sitten ja sitä myötä vesipumppu lopetti pyörimisen.
Onkohan tässä toivoa päästä pienin korjauksin vai pitääköhän alkaa kansi jumppaamaan? Onko kokemuksia miten herkästi tuo kansipahvi palaa näissä?
Jos löytyy facebookki tunnukset, nii kannattaa liittyä e46 suomi ryhmään ja kysellä siellä. Ainaki vastauksen saa melkeen samantien 😊
Leave a comment:
-
Kävi sellanen vekkuli tuon 3.0l m54 koneen kanssa että ajelin todennäköisesti hetken lämpömittari punasella alueella. Hoksasin asian vasta kun akun vikavalo alkoi palamaan.
Valikosta sitten katselin, että lämmöt kävi ainakin 113 asteessa kun pääsin pysähtymään.
Moniurahihnan kiristäjä oli korkannut sitten ja sitä myötä vesipumppu lopetti pyörimisen.
Onkohan tässä toivoa päästä pienin korjauksin vai pitääköhän alkaa kansi jumppaamaan? Onko kokemuksia miten herkästi tuo kansipahvi palaa näissä?
Leave a comment:
-
320d -03
Eli autoon tuli leima, joka hyvä homma. Mut samalla reissulla meni vissiin ahtoputki ym. Suhisee vedättäessä eikä tunnu liikkuvan samalla tavalla kuin ennen. +savuttaa mustaa savua reippaasti.
Korjaamolla olivat kahtoneet jo aikasemmin turbolta- välijäähdyttimelle menevää ahtopaine letkua, että on korjattu jollain nippuside virityksellä..
No letkuhan ei maksa kun 66e ( jos se ees siinä on vika), mut onko tuo minkälaine homma vaihtaa kotioloissa?
EDIT: VIKA alko sen jälkeen kun olin irrottanu lasinpesuneste säiliön ym laittanu sen takasin. Joten tänään tutkia sen alta alipaine letkut ym, jos ois niin hyvä tuuri että joku olisi vaan irtiLast edited by Henkka992; 18-05-2021, 05:10.
Leave a comment:
Leave a comment: