Bmw e46 m43 termostaatti aukeneminen
Vaihdoin tuossa uuden termarin, vesipumpun nii tuntuu ettei aukea termari ollenkaan lämpöviisari keskellä ja ylävesi letku kuumana alavesiletku ihan kylmä. 105 asteinenhan se on. Mites tuo sähköisesti ohjattu termari niiku tarkalleen tekee?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Sansq View PostMitäs kaikkea pitää ottaa huomioon kun alkaa löpösuodatinta vaihteleen? Uudet klemmarit nyt ainakin?
Sitten vielä pari kyssäriä; saako noita sumareita säädettyä mitenkään, näyttää ihan liian alas toinen noista.. ja saako noita pyyhkijöiden ajotusta säädettyä, pysähtyvät nyt väärälle kohdalle lepoasentoon. Tulevat siis ala-asennosta vähän ylöspäin ennenkuin pysähtyvätja niin, mitenkäs tuo neulanopeusmittari näyttää noin 5kmh enemmän kuin salavalikon kautta digimittari (näyttää samaa gepsiin), voiko tuota kalibroida jotenkin vaikka INPA:lla?
Potilaana M57N faceliftinä ilman ämmäläisen puskureita
Sumuvalojen säätöruuvi on yläosassa.
Jos pyyhkijöistä ei ole mitään rikki, siirtäisin vivustoa akselilla pari booria ja testiä.
Leave a comment:
-
-
Mitäs kaikkea pitää ottaa huomioon kun alkaa löpösuodatinta vaihteleen? Uudet klemmarit nyt ainakin?
Sitten vielä pari kyssäriä; saako noita sumareita säädettyä mitenkään, näyttää ihan liian alas toinen noista.. ja saako noita pyyhkijöiden ajotusta säädettyä, pysähtyvät nyt väärälle kohdalle lepoasentoon. Tulevat siis ala-asennosta vähän ylöspäin ennenkuin pysähtyvätja niin, mitenkäs tuo neulanopeusmittari näyttää noin 5kmh enemmän kuin salavalikon kautta digimittari (näyttää samaa gepsiin), voiko tuota kalibroida jotenkin vaikka INPA:lla?
Potilaana M57N faceliftinä ilman ämmäläisen puskureita
Leave a comment:
-
-
Originally posted by >bemari< View PostSedanin kontin mikrokytkin niin jäässä aina ettei saa painettua konttia siitä auki, nappi toimii kyllä kun sulattelee aikansa. Olisko tuohon jäiseen nappiin jotain talvifiksiä jolla tuo kumi notkeentuis?
Leave a comment:
-
-
E46 käynnistysongelma
Elikkäs potilaana vm03 e46 n42b18 motilla. Heti ajon jälkeen käynnistys tuottaa hieman ongelmia. Ei tahdo lähteä, mutta odottelun jälkeen (15-30min), lähtee käyntiin ongelmitta. Mistä ruveta vikaa selvittelemään? Nokka-akselin asentotunnistin vaihdettu joka auttoi hieman asiaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostNyt ei kaikki täsmää. Bensan saa kuumana kuohumaan mutta ei kylmänä. E46 on 60L tankki ja jos 8L aiheuttaa kuohimisen yli on jotain mennyt vikaan, joko se on ollut dieseliä tai todella lämmintä bensaa ja kovalla paineella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonzza95 View PostNiin ei ollut melkein tyhjään tankkiin saanut kun 8litraa bensaa kun meinasi tulla jo yli. Nyt ollut auto lämpimässä ettei ainakaan mikään jäässä ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonzza95 View PostVeljellä tommonen 316 e46 onko tuo nyt 1.9l bensakoneella. Oli tankkaamassa ja ei saanut kun noin 8 litraa tankattua ja sitten alkoi kuohumaan yli. Kotopihalta ei sitten enää aamulla lähtenyt käymään. Pilotilla sen saa käymään mutta sammuu heti, mikähän voisi olla vikana?
Leave a comment:
-
-
Veljellä tommonen 316 e46 onko tuo nyt 1.9l bensakoneella. Oli tankkaamassa ja ei saanut kun noin 8 litraa tankattua ja sitten alkoi kuohumaan yli. Kotopihalta ei sitten enää aamulla lähtenyt käymään. Pilotilla sen saa käymään mutta sammuu heti, mikähän voisi olla vikana?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jiberish View PostTerve, onko mitään hajua mikä mahtoi tulla autolle? Laskin motarille alas liukasta ramppia pitkin jolloin koko matkan ajan luistonesto/ajonvakautus mikälie vilkkui. Tämän jälkeen syttyi heti moottorin vikavalo ja antoi koodia P1347. Kulki kotiinpäin ihan normaalisti, mutta nyt kun autolla lähtee liikenteeseen niin se alkoi tärisemään aika voimakkaasti ja kabiinissa alkaa haisemaan bensa...Koko hytti tärisee ja vaihteita vaihtaessa vaihdekeppikin tuntuu tärisevän reilummin kuin normaalisti
Käyntiäänikin muuttui traktorimaiseksi
Leave a comment:
-
Leave a comment: