320 e46
Moi, olisi vakavassa harkinnassa E46 320ci M54B22 koneella. Kyseisellä yksilöllä on rullattu n. 250tkm ja omistajan mukaan ei ole isompia remontteja tehty.
Kysymys kuuluukin: onko näillä kilometreillä jotain mihin kannattaa varautua/ ottaa koeajolla huomioon? Esim. kytkin tms.
Moottori on käsittääkseni kuitenkin luja.
Kiitos vastauksista!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo, ilmeisesti öljyä on ollut aivan liian vähän —> se on kuumentunut liikaa ja siitä sitten antanut vikakoodia. Kyllä tuota melkein nyt jonkun asiaa tuntevan pitäisi vilkaista, paha näin etänä sanoa onko laatikko mahdollisesti isonkin korjauksen tarpeessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostPaljonko ajettu, onko laatikkoöljyjä koskaan vaihdettu? Eikö siis vaihteenvalitsin suostu liikkumaan vai eikö vaihde vain nappaa kiinni?
Leave a comment:
-
-
Cäbissä katto vuotaa tuulilasin yläreunasta apparin penkille. Onki yleistä että tiivisteet menee, vai ennemmin vedenpoistot tukossa? Vai mistä vois johtua kun ihan sieltä nurkasta tulee parkissa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostPaljonko ajettu, onko laatikkoöljyjä koskaan vaihdettu? Eikö siis vaihteenvalitsin suostu liikkumaan vai eikö vaihde vain nappaa kiinni?
Leave a comment:
-
-
Paljonko ajettu, onko laatikkoöljyjä koskaan vaihdettu? Eikö siis vaihteenvalitsin suostu liikkumaan vai eikö vaihde vain nappaa kiinni?
Leave a comment:
-
-
E46 328 cia
E46 328 cia ja laatikko jumissa, vaihteet ei mee pääl! Mikä voi olla vikana?
Leave a comment:
-
-
N42 moottorinen Compact, kaasuläpän alla sijaitseva vesipumppu:
Onko tietoa pumpun toiminnasta? Onko aina päällä vai ohjautuuko päälle tarpeen mukaan?
Oma lähtee surisemaan kun virrat laittaa päälle.
Autoa en ole vielä saanut käyntiin joten en tiedä sammuuko jossain vaiheessa....
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKannattaa tarkistaa ettei ole hapettuami siinä termarin liittimessä tai sitten ecun päässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sansq View PostAntoikohan siirtopumppu periksi kun tiputtaa löpöä auton Alle. Kaikki muovit ihan märkänä löpöstä siitä kuskin penkin kohdalta kun katsoo auton alle... tiputtaa pienen lammikon myöskin auton ollessa paikallaan käynnissä muttei esim yön aikana tiputa isompaa lätäkköä. Mutta kyllä se vuoto ihan huomattavaa on ei siitä pääse yli eikä ympäri. Auto käy normaalisti, rosin tuntuu kuin turbo puuttuisi kokonaan, mutta se nyt voi johtua itse turbostakin. Ideoita?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sansq View PostAntoikohan siirtopumppu periksi kun tiputtaa löpöä auton Alle. Kaikki muovit ihan märkänä löpöstä siitä kuskin penkin kohdalta kun katsoo auton alle... tiputtaa pienen lammikon myöskin auton ollessa paikallaan käynnissä muttei esim yön aikana tiputa isompaa lätäkköä. Mutta kyllä se vuoto ihan huomattavaa on ei siitä pääse yli eikä ympäri. Auto käy normaalisti, rosin tuntuu kuin turbo puuttuisi kokonaan, mutta se nyt voi johtua itse turbostakin. Ideoita?
Leave a comment:
-
-
Antoikohan siirtopumppu periksi kun tiputtaa löpöä auton Alle. Kaikki muovit ihan märkänä löpöstä siitä kuskin penkin kohdalta kun katsoo auton alle... tiputtaa pienen lammikon myöskin auton ollessa paikallaan käynnissä muttei esim yön aikana tiputa isompaa lätäkköä. Mutta kyllä se vuoto ihan huomattavaa on ei siitä pääse yli eikä ympäri. Auto käy normaalisti, rosin tuntuu kuin turbo puuttuisi kokonaan, mutta se nyt voi johtua itse turbostakin. Ideoita?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostYleensä tuo lähtee termarin vaihdolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by DirtyDiesel View PostKiitoksia! Mistä sitä termarin koodia lähtis ekana tutkimaan?
Leave a comment:
-
Leave a comment: