E46 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• AkseliH
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    No jos pumpun koputtelusta on kyse niin mitä itse veikkaat
    No kun aikasemmi sanoot ettei penkkiä tarvi irrottaa nii rupesin miettimää että mitä luukkua sä sitte oikeen meinaat kun pumppua varten joutuu väkisin sen penkin + pehmusteet irrottamaan..

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Ota se Disa irti ja tarkasta läpän kunto.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by AkseliH View Post
    Eli takanpenkin alta luukku auki, eli meinaat juuri sitä mistä pääsee pumppuun käsiksi?
    No jos pumpun koputtelusta on kyse niin mitä itse veikkaat

Leave a comment:

• Suru
    replied
    Originally posted by MPV View Post
    No, se ajonesto oli lähinnä ääriesimerkki, että vika voi todellakin olla missä tahansa. Ilmavuodot ja polttoaineen saanti on kuitenkin varmaan ne yleisimmät, joista kannattaa lähteä liikkeelle.
    Voisikohan disa aiheuttaa tämmöistä ongelmaa? Nimittäin MAFin putsauksen ja uuden ilmansuodattimen jälkeen laitoin auton käyntiin ja etsin juurikin noita imuvuotoja, ja huomasin pienen sivuäänen. Kaveri minua jo varoittelikin tuosta disasta.

Tässä on videota jossa kuuluu koneen käyntiääni, ja ainakin kuulostaisi aika tutulta tuo kilinä kun on nuita disa videoita youtubesta kattellu? https://www.youtube.com/watch?v=Q6x3Rp5LhaI

Älysin juuri myös että olisi ollut varmaan aika fiksu idea ottaa disan johto irti ja katsoa häviääkö ääni sillä, vaan arvaappa hoksasinko....
    Last edited by Suru; 15-09-2021, 14:12.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Ajonesto toimii näissä niin että ei edes pyöritä starttia, avaimesta kääntämällä ei siis tapahdu mitään. Oman nelikuution toinen varsinainen avain kun on sillä tavalla rikki että synkka ei toimi niin helppo oli todeta tämä. Vähän ihmettelin autokaupassa kun olin juuri maksanut auton ja koeajolla mainiosti toiminut auto ei enää totellutkaan avainta, no toinen avain taskusta esiin ja taas starttasi.

Leave a comment:

Working...