Originally posted by Antsah
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uraherkkyys ja rengasvalinta (E46)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
-
-
Originally posted by Matson^ View PostTämä kevät / kesä, että oliskohan jotain ~5000tkm.. ei tullu katottua mitä oli mittarissa kun vaihdoin."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostAika vauhdikkaasti on sulaneet
Onkos Hemillä muuten kokemuksia tuosta Nexenin N3000,N6000 ja N8000 malleista? Tuo täälläkin kehuttu N7000 näkyy olevan ilmeisesti jo poistuva malli?
Tuota täydellisen vetelemätöntä huopatossumaista n7000:sta vastaa lähinnä tuo N6000.
"Testivoittaja" N8000 vaatii sitten jo kulmat ja alustan laittamista kuntoon yli 17" kokoluokissa, mutta kaikki kun on kunnossa, vastaa Hankook V12:sta.
N3000....no, se nyt on.Last edited by Hemi; 11-06-2010, 13:10.
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostHiukan eri malli, mutta mulla V12 Evot alla ja kilometrejä kertynyt 2-3tkm tänä keväänä eikä renkaissa ole oikeastaan kulumisen merkkejä ollenkaan. Mutta raportoidaan tänne kun saadaan lisää kilometrejä mittariin.
Samanlaiset aion hankkia nytkin taakse, rengas kun on ihan unelma ajettava ja varmasti kestääkin nyt jo pidempään kun on saanut suurimmat uutuuden viehätykset kiihdyteltyä| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Tässä olen miettinyt, että voisikohan olla järkevää laittaa 225/45R17-kokoisten takakumien parisi eteen 205/50R17-kokoiset kumit? Pähkäilyn ja teorian tasolla tuntuisi, että voisi viedä auton uraherkkyyttä fiksumpaan suuntaan? Onko tästä kokemuksia? Talveksi ajattelin hankkia joka nurkkaan tuon kapean 17" kumin.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostTässä olen miettinyt, että voisikohan olla järkevää laittaa 225/45R17-kokoisten takakumien parisi eteen 205/50R17-kokoiset kumit? Pähkäilyn ja teorian tasolla tuntuisi, että voisi viedä auton uraherkkyyttä fiksumpaan suuntaan? Onko tästä kokemuksia? Talveksi ajattelin hankkia joka nurkkaan tuon kapean 17" kumin.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
En millään jaksanu lukea koko topiccia, joten voiskohan joku kertoo oikeet "säädöt" kun sinne kulmien säädätykseen olen menossa. Vaihoin powerflexit justiin alatukivarsiin ja renkaina good year excellence 225/40/18
E: Vai onko se näin, että näitä renkaita ei saa kulkemaan kovinkaan suoraan kyseisessä autossa?Last edited by eri-ernesti; 16-06-2010, 22:05.VOOORT
K7 gsx-r 1000 rata
Comment
-
-
Toinen tukivarsi vaihdettu joskus?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Olsberg View PostOnko kellään kokemusta Nankangin NS-20:sta? Ei saanut rengasliike kuulemma tuota NS-2:ta tilattua, mutta tuota heidän mukaan uudempaa mallia löytyy. Pintakuvio ainakin erilainen, kuin aiemmin.
Comment
-
Comment