Originally posted by gei
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 airbagin valo palaa.
Collapse
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
mutku liikkeessä suositeltiin...
Kävin liittimet läpi ja crc:tä vielä sisään, mutta sama vikakoodi on vieläkin.
Elikkä tämmösen jos tilaisin ja asentaisin, niin vikakoodikin nollautuisi?
http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=29746503Last edited by gei; 31-01-2013, 18:52.
Comment
-
-
Originally posted by gei View Postmutku liikkeessä suositeltiin...
Kävin liittimet läpi ja crc:tä vielä sisään, mutta sama vikakoodi on vieläkin.
Elikkä tämmösen jos tilaisin ja asentaisin, niin vikakoodikin nollautuisi?
http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=29746503
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEi nuo kiristimet yleensä rikki ole, useimmiten se vika on johdotuksissa. Nuo rahat voi käyttää siihen ehjään tunnistinmattoon.
Mutta nyt pitäisi se turvavyönkiristin saada. Johdot näyttävät ihan hyviltä ja liittimet tiukoilta, mistä sieltä pitäisi löytää vika?
Ei tommonen 90e nyt ehkä budjettia kaada, mutta lähtisikö se vikakoodi uuden asentamisella varmasti?
Comment
-
-
Originally posted by gei View Postnoniin sainkin tutulta purkuautosta ton tunnistinmaton edullisesti, eipä ollu iso homma vaihtaa se suoraan. Patentit pois välistä ja ei sitä vikakoodia enää.
Mutta nyt pitäisi se turvavyönkiristin saada. Johdot näyttävät ihan hyviltä ja liittimet tiukoilta, mistä sieltä pitäisi löytää vika?
Ei tommonen 90e nyt ehkä budjettia kaada, mutta lähtisikö se vikakoodi uuden asentamisella varmasti?Last edited by Skarpa; 06-02-2013, 14:57.
Comment
-
-
E: laitoin vihdoin sen kiristäjän tilaukseen.[/QUOTE]
Meikäläisellä (E46-2003) oli vastaavaa vikaa kiristimen kanssa. Uusi orkkisjohto Käyttöautosta muistaakseni jotain 15e ja sillä vika poistui. Uudelta se vanhakin johto näytti mutta kuitenkin jotain kontaktihäiriötä esiintyi.
Melkein kokeilisin uutta johtoa ennenkö vaihdat koko kiristimen, vaikka vaihtaisitkin niin onpa valmiiksi uusi johto.
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEn bypassista tiedä mutta oletan olevan jotain laittomuuksiin viittaavaa joten ensin kuntoon se. Belt tensioner eli vyöpanos mahdollisesti rikki, näitä on ollut. Tarkasta kuitenkin liittimet läpi, ja varsinkin se panoksen puoleinen liitin, että siinä on varmasti lukitusklipsi paikallaan ja pohjassa. Yhdestä nelikutosesta oli tuo irronnut, ja vaikka liitin oli kiinni, ei saanut kontaktia, ja näinollen herjaili tuota.
Lukitusklipsi oli irronnut liittimestä kuskin penkin alle ja vaikka liitin oli "pohjassa" ei saanut tarpeeksi kontaktia. Eli aika tarkka on kontaktin suhteen.
Se lukitusklipsi on sitten helvetin pieni, vaikea huomata jos se liittimestä puuttuu.G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment
-
-
Originally posted by 5/5 View PostMulla oli kanssa vänkärin puolen matto rikki ja tein siihen kahesta vastuksesta ja diodista sen simulointi jutun, ja sillä sammu valo
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostEmpä ny tiiä, voihan tuon koodata ncs:llä poiskin koko maton, jollon tekee saman kun tuo diodikötöstys. Onko se ncs-koodauskin laitonta?
Jos on niin voisit pistää linkkiä johonkin lakiin tai asetukseen sillä kukaan ei tähän mennessä ole osannut sellaista osoittaa.
Comment
-
Comment