Lisätään ny sen verran, että se alapallo saattaa olla myös melko tiukassa. Nimimerkki kaks halpamallin ulosvedintä ja yhden lyöntihaarukan hajottanut. Noh, oikeilla työkaluilla se aukee kyllä helposti. Eli voin varauksetta suositella motonetin kalliimpaa, säädettävää pallonivelen ulosvetäjää. Ei sitä vitosen rimpulaa. Hinta parinkympin korvilla. Tietty jos pelimerkit riittää Kukkoon, niin ei varmasti pety.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Siis meinasit, että Meylen tukivarsiin powerflexit? Mitä niissä Meyleissä sitten on HD jos puslat pitää vaihtaa? Ymmärrän kyllä että powerflex on varmasti ns. ikuinen ja muutenkin jämäkkä, mutta kai noi Meylen HD varret on kuitenkin kaikkiaan paremmat kun marmorilta?Originally posted by Dani View PostMaylen HD tai marmoritiskiltä uudet etualatukivarret, pallonivelet tulevat kaupanpäälle kiinnitettynä. Heloihin powerflexin puslat niin pysyy pidempään ehjänä ja on muutenkin helppo vaihtaa.Last edited by Iltsu; 27-03-2010, 22:17.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
Näkisin asian niin, että ensin pistetään meylen hd-setti alle, ja sitten ku niistä aikanaan korkkaa puslat, niin vaihdetaan ne powerflexeihin. HD-varsiinhan saa sitten palloja ostella erikseen, ettei tartte jatkossa koko varsia vaihdella.Originally posted by Iltsu View PostSiis meinasit, että Meylen tukivarsiin powerflexit? Mitä niissä Meyleissä sitten on HD jos puslat pitää vaihtaa? Ymmärrän kyllä että powerflex on varmasti ns. ikuinen ja muutenkin jämäkkä, mutta kai noi Meylen HD varret on kuitenkin kaikkiaan paremmat kun marmorilta?
Comment
-
Mistäs olette Powerflexejä ostelleet? Nähdäkseni kyse on osasta nro 8.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Mutuna heitän että pallonivelet ovat kestävämmät/rasvaisemmat koska HD versiota myydään muistaakseni myös ilman heloja.Originally posted by Iltsu View PostSiis meinasit, että Meylen tukivarsiin powerflexit? Mitä niissä Meyleissä sitten on HD jos puslat pitää vaihtaa? Ymmärrän kyllä että powerflex on varmasti ns. ikuinen ja muutenkin jämäkkä, mutta kai noi Meylen HD varret on kuitenkin kaikkiaan paremmat kun marmorilta?
Jos asia on näin niin semmoset + powerflexit heloihin.
Comment
-
Pystyykö E46:sen avaimen itse jotenkin ohjelmoimaan?
kun minulla on ilmeisesti avaimeen ohjelmoitu, että takalasin
lämmitin menee aina päälle, kun lähtee ajamaan..
E70 X5 30d
Comment
-
Ei onnistu ilman lisälaitteita. Turun alueellakin varmaan jollain on tarvittavat laitteet hommaan, joten katso alueen vikakoodilukuthreadista tms.Originally posted by BmwPunisher View PostPystyykö E46:sen avaimen itse jotenkin ohjelmoimaan?
kun minulla on ilmeisesti avaimeen ohjelmoitu, että takalasin
lämmitin menee aina päälle, kun lähtee ajamaan..
Comment
-
Mulla se riippuu lämpötilasta. Eli jos alle +3 astetta, takalasinlämppäri menee päälle. Ärsyttävä ominaisuus. Olisin tosiaan kiinnostunut, jos sen saa ohjelmoitua pois? Kuluttaa ihan turhaan akkua talvella, joka on muutenkin kovilla Eberin ja pakkasen kanssa.Originally posted by BmwPunisher View PostPystyykö E46:sen avaimen itse jotenkin ohjelmoimaan?
kun minulla on ilmeisesti avaimeen ohjelmoitu, että takalasin
lämmitin menee aina päälle, kun lähtee ajamaan..
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Kysymyksiä tyhmältä
1. Jos jarruvalojen kuluneisuusvalo palaa, pitääkö tunnistusjohto uusia joka tapauksessa ko. pyörän kohdalta?
2. Kuuluisiko raitisilmasuuttimien kohdalla palaa keskellä ja sivuilla jokin valo? Mulla ei ole koskaan palanut mitään...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
1; Akselilla 1 kpl varoitusvaloja. Muistaakseni vasemmalla edessa ja oikealla takana.Originally posted by Laku View Post1. Jos jarruvalojen kuluneisuusvalo palaa, pitääkö tunnistusjohto uusia joka tapauksessa ko. pyörän kohdalta?
2. Kuuluisiko raitisilmasuuttimien kohdalla palaa keskellä ja sivuilla jokin valo? Mulla ei ole koskaan palanut mitään...
Ja kyllä, anturi pitää uusia, hankalampi sitten tietää kumpi niistä on rikki..
2; Ei kuulu niitten "pallojen" kohdalla palaa mitään. Eikä myöskään sivuilla.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Kiitos tiedoista. Onpa saksalainen insinööri huonosti suunnitellut, kun pitää pimeässä säätää ilmanvaihtoaOriginally posted by peltone View Post1; Akselilla 1 kpl varoitusvaloja. Muistaakseni vasemmalla edessa ja oikealla takana.
Ja kyllä, anturi pitää uusia, hankalampi sitten tietää kumpi niistä on rikki..
2; Ei kuulu niitten "pallojen" kohdalla palaa mitään. Eikä myöskään sivuilla.
.
Taidan onneksi tietää, kumpi on rikki, koska etujarrupalat ovat loppu. Anturi ei ole siis viallinen, vaan ilmaissut palat vaihtokuntoisiksi eli oletan, että joudun vaihtamaan sekä palat, että tuon tunnistusjohdonpätkän.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Niin siis se anturihan toimii niin että kun palat ovat lopussa, niin se anturi hajoaaOriginally posted by Laku View PostKiitos tiedoista. Onpa saksalainen insinööri huonosti suunnitellut, kun pitää pimeässä säätää ilmanvaihtoa
.
Taidan onneksi tietää, kumpi on rikki, koska etujarrupalat ovat loppu. Anturi ei ole siis viallinen, vaan ilmaissut palat vaihtokuntoisiksi eli oletan, että joudun vaihtamaan sekä palat, että tuon tunnistusjohdonpätkän.
Ainakin -97 e39 maksoi huimat 10e tuo uusi..
E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Hmm. onko tämä nyt ihan faktaa?! Itse olin juuri operoimassa noiden suuttimien säätimien valot kuntoon. Mielestäni kun olen jossain nähnyt että noissa on joskus valot palanu!Originally posted by peltone View Post2; Ei kuulu niitten "pallojen" kohdalla palaa mitään. Eikä myöskään sivuilla.E46 320i Touring -02
Ex: E36 323ti M-Tech -98
Comment
-
Tuosta kattelin googelista että se keskisuutinhässäkkä on täysin samanlainen kuin e39:ssä eikä siinä ole minkäännäkösiä paikkoja valoille..Originally posted by boxer33 View PostHmm. onko tämä nyt ihan faktaa?! Itse olin juuri operoimassa noiden suuttimien säätimien valot kuntoon. Mielestäni kun olen jossain nähnyt että noissa on joskus valot palanu!
Toki teoriani saa kaataa jos e46:ssa on valot..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
Comment