Lisätään ny sen verran, että se alapallo saattaa olla myös melko tiukassa. Nimimerkki kaks halpamallin ulosvedintä ja yhden lyöntihaarukan hajottanut. Noh, oikeilla työkaluilla se aukee kyllä helposti. Eli voin varauksetta suositella motonetin kalliimpaa, säädettävää pallonivelen ulosvetäjää. Ei sitä vitosen rimpulaa. Hinta parinkympin korvilla. Tietty jos pelimerkit riittää Kukkoon, niin ei varmasti pety.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dani View PostMaylen HD tai marmoritiskiltä uudet etualatukivarret, pallonivelet tulevat kaupanpäälle kiinnitettynä. Heloihin powerflexin puslat niin pysyy pidempään ehjänä ja on muutenkin helppo vaihtaa.Last edited by Iltsu; 27-03-2010, 22:17.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostSiis meinasit, että Meylen tukivarsiin powerflexit? Mitä niissä Meyleissä sitten on HD jos puslat pitää vaihtaa? Ymmärrän kyllä että powerflex on varmasti ns. ikuinen ja muutenkin jämäkkä, mutta kai noi Meylen HD varret on kuitenkin kaikkiaan paremmat kun marmorilta?
Comment
-
-
Mistäs olette Powerflexejä ostelleet? Nähdäkseni kyse on osasta nro 8.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostSiis meinasit, että Meylen tukivarsiin powerflexit? Mitä niissä Meyleissä sitten on HD jos puslat pitää vaihtaa? Ymmärrän kyllä että powerflex on varmasti ns. ikuinen ja muutenkin jämäkkä, mutta kai noi Meylen HD varret on kuitenkin kaikkiaan paremmat kun marmorilta?
Jos asia on näin niin semmoset + powerflexit heloihin.
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostPystyykö E46:sen avaimen itse jotenkin ohjelmoimaan?
kun minulla on ilmeisesti avaimeen ohjelmoitu, että takalasin
lämmitin menee aina päälle, kun lähtee ajamaan..
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostPystyykö E46:sen avaimen itse jotenkin ohjelmoimaan?
kun minulla on ilmeisesti avaimeen ohjelmoitu, että takalasin
lämmitin menee aina päälle, kun lähtee ajamaan..Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kysymyksiä tyhmältä
1. Jos jarruvalojen kuluneisuusvalo palaa, pitääkö tunnistusjohto uusia joka tapauksessa ko. pyörän kohdalta?
2. Kuuluisiko raitisilmasuuttimien kohdalla palaa keskellä ja sivuilla jokin valo? Mulla ei ole koskaan palanut mitään...Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post1. Jos jarruvalojen kuluneisuusvalo palaa, pitääkö tunnistusjohto uusia joka tapauksessa ko. pyörän kohdalta?
2. Kuuluisiko raitisilmasuuttimien kohdalla palaa keskellä ja sivuilla jokin valo? Mulla ei ole koskaan palanut mitään...
Ja kyllä, anturi pitää uusia, hankalampi sitten tietää kumpi niistä on rikki..
2; Ei kuulu niitten "pallojen" kohdalla palaa mitään. Eikä myöskään sivuilla.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Post1; Akselilla 1 kpl varoitusvaloja. Muistaakseni vasemmalla edessa ja oikealla takana.
Ja kyllä, anturi pitää uusia, hankalampi sitten tietää kumpi niistä on rikki..
2; Ei kuulu niitten "pallojen" kohdalla palaa mitään. Eikä myöskään sivuilla.
Taidan onneksi tietää, kumpi on rikki, koska etujarrupalat ovat loppu. Anturi ei ole siis viallinen, vaan ilmaissut palat vaihtokuntoisiksi eli oletan, että joudun vaihtamaan sekä palat, että tuon tunnistusjohdonpätkän.Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostKiitos tiedoista. Onpa saksalainen insinööri huonosti suunnitellut, kun pitää pimeässä säätää ilmanvaihtoa .
Taidan onneksi tietää, kumpi on rikki, koska etujarrupalat ovat loppu. Anturi ei ole siis viallinen, vaan ilmaissut palat vaihtokuntoisiksi eli oletan, että joudun vaihtamaan sekä palat, että tuon tunnistusjohdonpätkän.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View Post2; Ei kuulu niitten "pallojen" kohdalla palaa mitään. Eikä myöskään sivuilla.E46 320i Touring -02
Ex: E36 323ti M-Tech -98
Comment
-
-
Originally posted by boxer33 View PostHmm. onko tämä nyt ihan faktaa?! Itse olin juuri operoimassa noiden suuttimien säätimien valot kuntoon. Mielestäni kun olen jossain nähnyt että noissa on joskus valot palanu!
Toki teoriani saa kaataa jos e46:ssa on valot..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment