Originally posted by Dani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dani View PostKaikissa 330i on 66mm helat (09/99->)Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostJuu sitten ei mitään hajua, tönärillä mittaamaan, tai jos powerflexien kotisivuilta löytyy nimenomaan 330xd:lle omat puslat.
Comment
-
-
Kysymys näistä E46 jarruantureista: mittaristossa palaa jatkuvasti jarrupalojen varoitusvalo. Palat on vaihdettu kaikkiin nurkkiin ja anturijohdot näyttävät päällisin puolin ehjiltä ja hyväkuntoisilta. Voiko vika olla jossain muualla? Vaikka anturit eivät maksa kuin kympin zipale niin ei turhaan viitsisi vaihtaa, jos vika sijaitsee jossain muualla... :think
Comment
-
-
Miksi palat on vaihdettu? Jos on ollu lopussa niin tottakai on anturi hajonnut.. Eikä näy päälle..
Sitten kun ne vaihtaa ne anturit, niin avain 2-asentoon jossa kaikki vermeet menee päälle ja pitää siinä n 30s niin valon pitäisi hävitä.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostKysymys näistä E46 jarruantureista: mittaristossa palaa jatkuvasti jarrupalojen varoitusvalo. Palat on vaihdettu kaikkiin nurkkiin ja anturijohdot näyttävät päällisin puolin ehjiltä ja hyväkuntoisilta. Voiko vika olla jossain muualla? Vaikka anturit eivät maksa kuin kympin zipale niin ei turhaan viitsisi vaihtaa, jos vika sijaitsee jossain muualla... :think
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostMiksi palat on vaihdettu? Jos on ollu lopussa niin tottakai on anturi hajonnut.. Eikä näy päälle..
Sitten kun ne vaihtaa ne anturit, niin avain 2-asentoon jossa kaikki vermeet menee päälle ja pitää siinä n 30s niin valon pitäisi hävitä.
Kokeiltu on tuota 30s jutskaa, pitäiskö vetää ihan akun kenkä yöksi irti? :think
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostEdessä vaihdettu toisen levyn kierouden takia ja takana ihan varuiksi vaan. Eli mitkään palat eivät täysin loppu olleet, ehkä jossain 30-40% luokassa.
Kokeiltu on tuota 30s jutskaa, pitäiskö vetää ihan akun kenkä yöksi irti? :thinkE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by Petri View Post
edit: No pitää perkele hakea motonetistä vissiin pari anturia, että saa mielenrauhan!
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostTuolla tosiaan on, että lanka on kulunut poikki asti mutta tässä tapauksessa ei ole kyse siitä, molemmat johdot ovat täysin ehjät ja anturin päässäkin koko "köntti" ihan ehjänä... :thinkE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment