Mites tohon iskarin yläpäähän pääsee käsiks.
Potilas on Tourinki.
Purat verhoilut sisäpuolelta takaluukusta ja sieltä se iskarin yläpää jostain löytyy. Muistat vaan jos alat aukoon/vaihtaan sitä yläpäätä, niin auto helmasta ylös ensin.
Mistä mahtaa johtua ajaessa -02 325:n hetkittäinen kaasupolkimen ja myös ohjaustehostimen meno "pois päältä". Ei sytytä valoja mittaristoon eikä edellisessä vikakoodien luvussakaan tullut ilmi mitään.
Voikohan tuossa ratin liukurenkaassa olla jotaki vikaa, auto alkoi tööttäilemään ensin itsestään käännyttäessä ja muutaman päivän päästä syttyi bagin valo, ja nyt olin kuuntelevinani et äänenvoimakkuuden säädöissäki ois jotaki häikkää :think. Auto on 02 m-sport2 ratilla.
Onnistuuko kuskin ja repsikan penkin toppausten vaihto keskenään ilman verhoilijan lahjoja?
Kuskin penkki alkaa osoittaa kulumisen merkkejä, mutta pelkääjän paikka on vielä priima. Tuli mieleen vaihtaa ne päikseen niin kuluvat tasaisesti. Kyseessä penkkien ralliversiot kangasverhoilulla ilman sähköjä.
Purat verhoilut sisäpuolelta takaluukusta ja sieltä se iskarin yläpää jostain löytyy. Muistat vaan jos alat aukoon/vaihtaan sitä yläpäätä, niin auto helmasta ylös ensin.
kiitti Hyvä vinkki
sigpic
E46 2d 330 -02 EX. E36 2d 328 -97 e92 335d -07 330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm) Audi S4 -99 (324hp/497nm) Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm) Bmw 325 iA 2D -93 Bmw 325 4d -92
Konetilasta lähtee matka-ajossa, pienellä kaasulla kiihdyttäessä ja 4500rpm yläpuolella mekaaninen "vislaus", ikään kuin olisi jokin laakeri mennyt. Mitä nyt tyhjäkäynnillä kuulostelin, niin pientä ääntä tuntuisi tulevan moottorin vasemmalta puolelta, suunnilleen ilmansuodatinboksin alapuolelta. Onko mitään tietoa, mikä osa olisi todennäköisimmin pettänyt ja/tai kannattaisi tarkistaa ensimmäisenä?
Kyseinen auto on -01 cabriolet.
Jees, elikkä itsekkin uutena BMW:n omistajana päätin kiinnostustani liittyä tänne
foorumille ja pitemmittä puheitta heti ensimmäinen kysymys.
ELIKKÄ Omistan BMW 318 Ci:n vm. 2000 ja kiinnostuksena olisi vaihtaa tuo vakioradio, kun
en kasetteihinkaan perehdy . Mitenkäs tuo hoituu oikeaoppisesti? Ja entäs tarvitsenko muuta kuin soitinadapterin?
Jees, elikkä itsekkin uutena BMW:n omistajana päätin kiinnostustani liittyä tänne
foorumille ja pitemmittä puheitta heti ensimmäinen kysymys.
ELIKKÄ Omistan BMW 318 Ci:n vm. 2000 ja kiinnostuksena olisi vaihtaa tuo vakioradio, kun
en kasetteihinkaan perehdy . Mitenkäs tuo hoituu oikeaoppisesti? Ja entäs tarvitsenko muuta kuin soitinadapterin?
Kaupasta sit uudelle soittimelle adapterikehys ja johtosarja pyöreillä liittimillä.
Huomioi että noissa kuvissa on ratti oikealla, mutta tekstiä lukemalla onnistuu
VW Passat 1.4 TSI -12 Ex: VW Golf 2.0 FSi 4MOTION -05, Opel Zafira 1.8 -07, BMW E46 325xiA Touring -01, BMW E46 320i sedan -02, BMW E39 523i sedan -96, Seat Ibiza 1.4 -95
m-sport II puskurin ritilän irroitus? Onko iso homma?
Just tuli irrotettua M-Sport II etupuskuri. Samalla otin sen ritilän pois keulilta. Yllättävän tiukasti oli, vaikka puskuri oli kädessä. En lähtis repimään ilman et irrotat puskuria, sen verran paljon niitä paineltavia klipsejä. Ensin siitä lähtee sellainen kehikko ja sitten vasta ritilä.
Kilpitelineen jätän kyllä pois, tulee paljon kliinimpi look (puskuri saa uuden värin pintaan)
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment