Hiphei! m47d20 lakkasi sitten lataamasta perjantaisen konehuonepesun jälkeen. Välillä lataili vain tyhjäkäynnillä välillä vain yli 3000 kiekoilla. Nyt ei enää ollenkaan ja valo palaa mittaristossa. Onkohan laturi ihan finaalissa vai jotain muuta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by petrolhead View PostJos konehuoneesta kuuluu niin kattelisin ehkä rättinivelen ja koneen plus lootan kiinnityskumet ja jos mitään ton vakavampaa oiretta ei oo ni antasin olla.
Noh kardaanin eturättinivel on ainakin vasta vaihdettu, jos sitä nyt tarkoitit. Mutta miten nuo kiinnityskumet... missä ne oikein sijaitsee ts. miten niiden kunnon voisi helposti tarkistaa? Tosiaan on sen verran mystinen ääni, että olisi hyvä tietää mistä se johtuu vaikka nyt ei (toivottavasti) mitään vakavaa olisikaan.
Osaisitko vielä hieman selventää, että miten tuo ääni voisi teoriassa muodostua noiden osien vuoksi? Ja jos ei nyt tullut selväksi vielä tuosta ekasta postauksesta niin selvennetään nyt vielä, että se ääni tosiaan kuuluu ainoastaan ja vain kerran per reissu. Eli ensimmäisen kerran kun kierrokset nousee 2500rpm.
Comment
-
-
Originally posted by K2Ri View PostMiten lähtee käsijarrukahva irti?
E36:sessa lähti pelkkää woimaa käyttämällä, mutta onko e46:sessa samanlainen kiinnitys?"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostMikäs olis irti tai rikki kun takarengasta kovaa potkastaessa helähtää joku. Huonolla tiellä kun ajaa on ääni aivan karmea, niinku iso ameriikan neekeri antais kyytiä vanhalla hetekalla.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostE46 2003 320D manuaali. Ei ole ilmeisesti läppiä? Mitäs noissa turbot yleensä kestää?sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
-
Mikä vois olla ongelmana kun ilmastointi ei anna kylmää ilmaa apukuskin puolelle ollenkaan ja ilmastoinnista kuuluu kohina/rohina? apukuskin puolelle tuleva ilma on huomattavasti lämpösempää kuin kuskin puolelle ja puhaltaa heikommin?
Viime kesänä kävin "ilmastointihuollossa" jossa yritettiin laittaa nestettä ilmastointiin mutta ilmastointi ei ottanut vastaan täyttä määrää.
Ja tosiaan autona e46 ja automaatti-ilmastointi.
Comment
-
-
Ei osaa irrottaa e46:n rattia , onkohan toi nyt sporttiratti. Pyöreä airbagi , kolme puolaa joista alin on kaksiosainen. Pitäs vilkkuviiksi vaihtaa..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEi osaa irrottaa e46:n rattia , onkohan toi nyt sporttiratti. Pyöreä airbagi , kolme puolaa joista alin on kaksiosainen. Pitäs vilkkuviiksi vaihtaa..
** S203 C250 CDI 4Matic ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Comment
-
-
Originally posted by Vecara View Post
EDIT : Niin ja kiitos2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Niin lisää huolia kun koitin pajoittaa touringinraiskaa. IMM:ltä kun lähtee haitariputki siinä on melkein heti haara jossa on muovinen F-haarakappale. Senhän laitoin paskaksi soheltaessani , en löytänyt BMWfansin tai Realoemin "filmiltä" koko osaa eikä selvinnyt minkä huohottimia/alipaineita noi on..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNiin lisää huolia kun koitin pajoittaa touringinraiskaa. IMM:ltä kun lähtee haitariputki siinä on melkein heti haara jossa on muovinen F-haarakappale. Senhän laitoin paskaksi soheltaessani , en löytänyt BMWfansin tai Realoemin "filmiltä" koko osaa eikä selvinnyt minkä huohottimia/alipaineita noi on..
Muuten onko normaalia että tuossa osa nro:7 menevässä reiässä mikä menee imusarjalle on pirusti "karstaa". Tarvii huomenissa yrittää puhdistaa jos sais vähän siistittyä http://www.realoem.com/bmw/showparts...79&hg=11&fg=40
Comment
-
-
Originally posted by bmw330ci View PostJoo otin kans just tuon F-haaran irti ja oli kyllä kun piki ..tussa kiinni, mut ei kumminkaan hajonnut. Meinasin ihan rips raps ennen suomen peliä vaihtaa nuo IMM jälkeiset haitariputket, mutta johan on kettumaisissa paikoissa nuo kiristinpannan avausruuvit..ihan sokkona joutuu ruuvailemaan Joten huomenna jatkuu homma.
Muuten onko normaalia että tuossa osa nro:7 menevässä reiässä mikä menee imusarjalle on pirusti "karstaa". Tarvii huomenissa yrittää puhdistaa jos sais vähän siistittyä http://www.realoem.com/bmw/showparts...79&hg=11&fg=402015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment