Originally posted by Dani
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JCi View PostEi ole ainakaan se, anturi on pyöreä ja halkaisijaltaan n. 5cm luokkaa. Ei näissä mitään kosteustunnistinta ole?
Comment
-
-
Nyt ois hyvä neuvot tarpeen kun alustasarja odottaisi asennusta ja ohjeita kaipailisin peräkontin sisustan purkuun? ettei rikkois kiinnikkeitä turhaan repimällä.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Pudotin tossa moottorin pohjamuovin pois ja pohjalta löytyi kuvassa näkyvät 3 metallipalikkaa. Tunnistaako joku mitähän noi mahtaa olla? Valitan huonoa kuvaa, ei saanu kännykällä parempaa
Autosta hajosi vesipumppu ajossa jokunen kk sitten, voisiko nuo olla jotain siitä irronneita osia? En nähnyt rikkinäistä pumppua itse. :think
Motti m54b30.Last edited by Petteri80; 14-02-2014, 23:13.
Comment
-
-
Originally posted by Petteri80 View PostPudotin tossa moottorin pohjamuovin pois ja pohjalta löytyi kuvassa näkyvät 3 metallipalikkaa. Tunnistaako joku mitähän noi mahtaa olla? Valitan huonoa kuvaa, ei saanu kännykällä parempaa
Autosta hajosi vesipumppu ajossa jokunen kk sitten, voisiko nuo olla jotain siitä irronneita osia? En nähnyt rikkinäistä pumppua itse. :think
Motti m54b30."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Tulipas ostettu tollanen -02 320d t ja pari asiaa askarruttaakin..
Etulamput ovat kun hiekkapuhalluksen jäljiltä, voiko pelkät umpion lasit ostaa uudet? En halua mitään angel-eyes lamppuja vaikka halpoja ovatki..
Sitten minkälainen operaatio se cruisen asennus olikaan? Autossa on 3-puolanen nahkaratti. Ilmeisesti tarvii rattiin säätimet ja se on siinä?BMW 320d touring 2002
Comment
-
-
Originally posted by juhop View PostTulipas ostettu tollanen -02 320d t ja pari asiaa askarruttaakin..
Etulamput ovat kun hiekkapuhalluksen jäljiltä, voiko pelkät umpion lasit ostaa uudet? En halua mitään angel-eyes lamppuja vaikka halpoja ovatki..
Sitten minkälainen operaatio se cruisen asennus olikaan? Autossa on 3-puolanen nahkaratti. Ilmeisesti tarvii rattiin säätimet ja se on siinä?
Comment
-
-
Originally posted by juhop View PostTulipas ostettu tollanen -02 320d t ja pari asiaa askarruttaakin..
Sitten minkälainen operaatio se cruisen asennus olikaan? Autossa on 3-puolanen nahkaratti. Ilmeisesti tarvii rattiin säätimet ja se on siinä?
Cruisen asennuksen voi tehdä helposti tahi vaikeasti, itse vailtsin helpon tien, ts. ostin työn Rahulta.Ex:
E46 320Ci "Baijerin Huzzleri"
E46 316i "Baijerin Neekeri"
Comment
-
-
millä ootte vaimentanut oventiivisteistä kuuluvaan nitinää. Oon koittanu pestä ensin lakkabensalla sitten fairylla ja lopuksi vesi ja kuivaus. Mutta vieläkin nitisee. Shelliltä saama purkki on osalle toiminut muttei täällä shelliä ole.
Peräkontin sisustan purkuun kaipailisin myös ohjeita, että saisi iskarien yläpäät näkösälle.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by ///Jone View Postmillä ootte vaimentanut oventiivisteistä kuuluvaan nitinää. Oon koittanu pestä ensin lakkabensalla sitten fairylla ja lopuksi vesi ja kuivaus. Mutta vieläkin nitisee. Shelliltä saama purkki on osalle toiminut muttei täällä shelliä ole.
Peräkontin sisustan purkuun kaipailisin myös ohjeita, että saisi iskarien yläpäät näkösälle."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
Comment