Kuka osais kertoo mikä rengastus kannattas heittää 8"x18" ET35 / 9,5"x18 ET43 vanteille ettei raapis? Ettei kovin montaa sarjaa tarvi kokeilla vakio kaarilla ja m-sport II alustalla, sedan kyseesä -02
e46 330d Sedan ///M-Sport II -02 Topasblau Metallic
ex e36 325i Coupe -93
Tästä tulikin mieleen. Itellä eteen tulee 8,5x19 ET45 ja bc racing coilover. Kuinkahan paksun spacerin tarvitsen ettei ota tolppaan kiinni?
Itsellä edessä 8,5/19" ja et 40. Ta-technix alusta. Tolpan ja vanteen väliin jää juuri ja juuri noin 1mm rako ettei tarvitse spaceria tosin ostin kyllä 17mm keskittävät että saa vanteen kaarelle
Ajoneuvojen kiilloitukset ja pinnoitukset usean vuoden ammattitaidolla! Myös perus vahaukset sekä sisäpuhdistukset onnistuvat! Kysy yksityisviestillä lisää!
Itsellä edessä 8,5/19" ja et 40. Ta-technix alusta. Tolpan ja vanteen väliin jää juuri ja juuri noin 1mm rako ettei tarvitse spaceria tosin ostin kyllä 17mm keskittävät että saa vanteen kaarelle
Kaarelle? Sehän tulee vielä 7mm ulommas ku noissa mun kuvissa.
Eli oon laittamassa kesäksi 19" vanteet alle. Saako edestä laskettua oikeen matalaksi, vai loppuuko tila kesken?
Vanteet League 9x19 ja 9,5x19, et30. 235/35/19 renkailla.
Nonniin, elikkä tuli MS-tuonnilta tilattua nyt loppuenlopuksi CSL-replica vanteet ET 35 8" ja ET 40 9" koossa. Ei budjettu kestänyt kolmiosaisia huulivanteita ja LM replicat loppu koko euroopasta nii päädyttiin näihin. Asiaan:
Näille vanteille taitaa alkuperäiset koot olla 225/40 ja 255/35 (?) mutta mitkä kumit ovat optimaaliset madallusta varten? Mielessä kävi 215/40 ja 235/35, mutta tuota nangkangia ei tuossa koossa taakse saa
Nonniin, elikkä tuli MS-tuonnilta tilattua nyt loppuenlopuksi CSL-replica vanteet ET 35 8" ja ET 40 9" koossa. Ei budjettu kestänyt kolmiosaisia huulivanteita ja LM replicat loppu koko euroopasta nii päädyttiin näihin. Asiaan:
Näille vanteille taitaa alkuperäiset koot olla 225/40 ja 255/35 (?) mutta mitkä kumit ovat optimaaliset madallusta varten? Mielessä kävi 215/40 ja 235/35, mutta tuota nangkangia ei tuossa koossa taakse saa
215/40 ja 245/35 ?
Mutta onko nyt tosiaan oikeasti niin, että 9.5x18 ET35 ei mahdu suoraan pyörimään 255/35R18 renkaalla coupessa? Miten noita ko. spekseillä olevia vanteita ja settejä on sit niin pirusti myynnissä?
Mutta onko nyt tosiaan oikeasti niin, että 9.5x18 ET35 ei mahdu suoraan pyörimään 255/35R18 renkaalla coupessa? Miten noita ko. spekseillä olevia vanteita ja settejä on sit niin pirusti myynnissä?
Ainakaan madallettuna ja camberit säädettynä ei mahdu täysin raapimatta. Toi 215/40 ja 245/35 on varmaan aika optimi setti.
Ois tiejosa vannesetti ja nyt tarttis tietää onko mahollista saaja pyörii raapimatta niitä ton e46 sedanin alla.. Vakio kaaret ja m-sport II alusta. 8,5x19 ja 215/35 renkaat. 9,5x19 ja 245/30 renkaat. Kaikkissa vanteissa ET 40. Eteen nyt taitaa mennä heittämällä mut mites peräpää?:think
Ois tiejosa vannesetti ja nyt tarttis tietää onko mahollista saaja pyörii raapimatta niitä ton e46 sedanin alla.. Vakio kaaret ja m-sport II alusta. 8,5x19 ja 215/35 renkaat. 9,5x19 ja 245/30 renkaat. Kaikkissa vanteissa ET 40. Eteen nyt taitaa mennä heittämällä mut mites peräpää?:think
Eiköhän nuo sinne sujahda. Takana saattaa joutua puskurin kiinnikkeitä hieman modaamaan.
Comment