M57 lämmöt nousee hädin tuskin 70C, joten pitäisi termari jumppa aloittaa. Kannattaako vaihtaa molemmat termarit vai auttaako pelkkä EGR-termari?
Kannattaako samalla vaihtaa jotain muitakin osia, kuin
Termostaatti kotelolla 11-51-7-805-811
EGR-termostaatti 11-71-7-787-870
O-rengas EGR-termarille 11-53-2-248-435
Kannattaako noita tilailla ulkomailta vai saako Suomesta kohtuuhintaan? Tekeekö tarvike termareilla mitään?
Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
M57 lämmöt nousee hädin tuskin 70C, joten pitäisi termari jumppa aloittaa. Kannattaako vaihtaa molemmat termarit vai auttaako pelkkä EGR-termari?
Kannattaako samalla vaihtaa jotain muitakin osia, kuin
Termostaatti kotelolla 11-51-7-805-811
EGR-termostaatti 11-71-7-787-870
O-rengas EGR-termarille 11-53-2-248-435
Kannattaako noita tilailla ulkomailta vai saako Suomesta kohtuuhintaan? Tekeekö tarvike termareilla mitään?
Todennäköisesti pääset pelkällä egr termarin vaihdolla 80C:n ja päätermarilla sitten optimaaliseen lämpöön. Näin ainakin itsellä meni juurikin 70C lämmöillä. Ebaystä saa ainakin Liettuan kauppiaalta oem egr termarin tiivisteen kanssa n. 26e kuluineen. Itsellä on nyt gatesin päätermari ja toistaiseksi hyvin toiminut.
Last edited by Cunttory; 03-02-2015, 12:56.
Reason: hinnan päivitys
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
M57 lämmöt nousee hädin tuskin 70C, joten pitäisi termari jumppa aloittaa. Kannattaako vaihtaa molemmat termarit vai auttaako pelkkä EGR-termari?
Kannattaako samalla vaihtaa jotain muitakin osia, kuin
Termostaatti kotelolla 11-51-7-805-811
EGR-termostaatti 11-71-7-787-870
O-rengas EGR-termarille 11-53-2-248-435
Kannattaako noita tilailla ulkomailta vai saako Suomesta kohtuuhintaan? Tekeekö tarvike termareilla mitään?
Ajat nick rahulle niin tulee termarit ja vikakoodit samalla kertaa katsottua ja kuntoon
Onko normaalia ettei e91 320d jaksa oikein lämmetä yli -8 asteessa, vaan hönkii sisälle "haaleaa" ilmaa vai onko termareiden vaihto edessä? Lisäksi ihmetyttää kulutus n. 7.2-7.6l mitattuna kun -13 316d pääsen samalla reitillä 6.2l, kumpikin automaatteja. Vsi onko syy ja seuraus suoraan siitä jos kone ei vaan tuossa e9x lämpeä tarpeeksi?
Onko normaalia ettei e91 320d jaksa oikein lämmetä yli -8 asteessa, vaan hönkii sisälle "haaleaa" ilmaa vai onko termareiden vaihto edessä? Lisäksi ihmetyttää kulutus n. 7.2-7.6l mitattuna kun -13 316d pääsen samalla reitillä 6.2l, kumpikin automaatteja. Vsi onko syy ja seuraus suoraan siitä jos kone ei vaan tuossa e9x lämpeä tarpeeksi?
Ei oo normaalia. E9x 320d on kunnossa ollessaan saatanan lämmin auto.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Onko normaalia ettei e91 320d jaksa oikein lämmetä yli -8 asteessa, vaan hönkii sisälle "haaleaa" ilmaa vai onko termareiden vaihto edessä? Lisäksi ihmetyttää kulutus n. 7.2-7.6l mitattuna kun -13 316d pääsen samalla reitillä 6.2l, kumpikin automaatteja. Vsi onko syy ja seuraus suoraan siitä jos kone ei vaan tuossa e9x lämpeä tarpeeksi?
Termarit vaihtoon äkkiä.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
On siellä ylätukilaakeri mallia sandwich = puolikas alle, kori väliin ja toinen puolikas päälle. (olipas laadukkaasti selitetty )
Mulla kolisi takapää aika reilusti tuossa äskettäin. Oli iskari jäätynyt ja pamauttanut ylätukilaakerin tukilautasen iskarin vartta pitkin alaspäin. Iskarin yläpää heilui sitten siellä poterossaan irtonaisena.
Rakenne tuossa ylätukilaakerissa on kyllä sellainen että se ei helpolla sieltä rikki mene, tai ei ainakaan 287tkm ajetussa ollut alkuperäinen mennyt vielä miksikään, tuosta edellämainitustakin episodista huolimatta.
Jännä että mulla ei tuota vastaavaa ollut tapahtunut. Mutta silti jokin siellä kolisee... Kiristin tuon niin kireälle kuin sai mutta yläpää silti kolisee ja tuntee kädellä että liikkuu. En iskaria irti asti ottanut mutta tutkin tuota rakennetta niin periaatteessa mutteria kiristämällähän pitäisi kaikki väljä poistua käsittääkseni? Oiskohan voinu kulua sitten nuo kumi"puslat" jotenkin että ei saa enää kireälle? Näyttää ainakin osat siltä että ei ne perkele voi kulua noin paljon
Edit: Olisikohan voinut uusia iskareita laittessa joku kömmähdys sattua? Laitoin nimittäin syksyllä uudet tolpat
Saako e91 salavalikosta(ei idriveä) jotenkin muutettua ajotietokoneen keskikulutuksen arvoja, kuten esim. e39:ssä saa. Näyttää aina tankillisessa muutaman desin liian suurta kulutusta ajotietokone.
Saako e91 salavalikosta(ei idriveä) jotenkin muutettua ajotietokoneen keskikulutuksen arvoja, kuten esim. e39:ssä saa. Näyttää aina tankillisessa muutaman desin liian suurta kulutusta ajotietokone.
Saa. Valikosta 20. Tiedätkin varmaan miten lukituksen kautta mennään VIN summalla sinne...
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Joo se tieto riitti että siitä valikosta 20 saa muutettua sitä, puotin sen nyt 1050 --> 1000. Katsotaan miten vaikuttaa, kun yhtään en muista miten paljon tuossa e39:ssä sitä muutin.
Ja kyllä on tuo salavalikon käyttö hankalaa tuolla yhdella ainoalla napilla
Comment