Originally posted by baku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olisko jollain tietoa tai kokemusta e92 alle laitettavista H&R madallusjousista, etu 60 ja taka 40 mm madaltavat. Eli kysymys kuuluu kuinka paljon täytyy lyhentää noita pohjaanlyöntikumeja, et ei jää niiden varaan kantamaan. Autossa m-sport alusta eli madallus ilmeisesti silloin luokkaa etu 45 ja taka 25 mm näillä jousilla.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by pro_tinnitus View PostAja lämpimään halliin hetkeksi, niin saattaa jopa alkaa toimimaan. Itsellä oli alussa ongelmia radion kanssa, se ei mennyt päälle jos yli -20c pakkasta, ohjelmoinnin jälkeen on pelittänyt. Onneksi näissä pöllö-öljykoneissa on normaali tikku vielä säilytetty.325xi e90
Ex. 320d e46
Ex. 325i e36
Comment
-
-
Voiko cic:n kovalevylle tallentaa dvd formaatista? Elämän pieniä kysymyksiäMyllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostOlisko jollain tietoa tai kokemusta e92 alle laitettavista H&R madallusjousista, etu 60 ja taka 40 mm madaltavat. Eli kysymys kuuluu kuinka paljon täytyy lyhentää noita pohjaanlyöntikumeja, et ei jää niiden varaan kantamaan. Autossa m-sport alusta eli madallus ilmeisesti silloin luokkaa etu 45 ja taka 25 mm näillä jousilla.
S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Tourister View PostSinne jäi auto talliin perkele! Eli sähkönen rattilukko jumissa. Helmikuun lopulla vaihettu uus rattiakseli+rattiakselin moduli joten tätä ongelmaa ei kyllä pitäs olla. Voiko tossa jäätyä jotain? Ei minkään näköstä ongelmaa ollu uusimisen jälkeen paitsi nyt sitten
Eli tuo comfort järjestelmä on nyt kytketty kokonaan pois. Toki sen voisi korjauttaa jos hommais uuden yksikön (390€) mut jaksan kyllä avata keskuslukituksen napista ja laittaa avaimen virtalukkoon Sitä mikä tuon yksikön on rikkonut ni ei selvinny.. Mahollisesti heikko akku :think mut tällä autolle nyt on muutenki sattunu ja tapahtunu ni tiedä sitte onko niillä vaikutustae30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Originally posted by Tourister View PostSitä mikä tuon yksikön on rikkonut ni ei selvinny.. Mahollisesti heikko akku :think mut tällä autolle nyt on muutenki sattunu ja tapahtunu ni tiedä sitte onko niillä vaikutustasigpic
Comment
-
-
Originally posted by MonacoBlueE90 View PostNo hyvä että tiesivät mitä etsiä. Minulle silloin sanoivat, et jos käynnistys ongelmat jatkuu uudella akulla niin sitten eivät osaa sanoa mikä vialla. Minun autossa ei ole tuota comfort järjestelmää. Kerrottiin myös, että vähä virtaisena starttailut voi hajottaa vaikka mitä elektroniikka boxeja.
Nii ja olihan tosta puhaltimenmoottotikin sökähtäny mut sai herkistelyllä pelaamaan. Rupee ihan tosissaa hajoamaa käsiin tää auto tietyst 175tkm mittaris ni eihän noi ikuisuuksia kestäe30 328i Alpinweiss 2
e46 330i M-sport2
Comment
-
-
Originally posted by Madduli View PostBMW e91 kyseessä, pystyykö valojen korkeudensäädön vaihtamaan itse? Merkkihuolto sano että koko umpio pitäisi uusia?E91 335i xDrive
-----------------------------------------------
ex: E61 535d ¤ E30 318i Touring ¤ E61 ///M5 ¤ E91 335i M-Sport ¤ E46 325i M-Sport II Touring ¤ E36 328i M-Sport Touring ¤ E34 3.6 ///M5 ¤ E30 318is ¤ E30 327 ¤ E30 325i
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostOnko takapyörän laakerin vaihdossa mitään eritystä huomioon otettavaa? Ajattelin tuossa autotallissa vaihtaa niin kai se onnistuu Lähteekö laakerit irti ilman mitään lämmittelyjä kierretangolla? Aika jytkyn olosia olivat...Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostVoi tehdä tiukkaa. Omaan vaihdettiin irroittamalla koko napa/tukivarsi autosta, ja prässillä vanha pois ja uusi takaisin. Ei olisi käsipelillä+autossa kiinni ollessa ainakaan helppoa ollut.
joo, ei kannata yrittää jollei ole prässiä käytössä,omaani vaihdoin syksyllä laakerit(4kpl) ja vaik oli prässi käytössä nii eivät mitenkää löysäs olleet.
navat mukana menin kaverin tykö ja joku tovi siin suunniteltiin työkaluja,minkä päällä puristetaan pois ja millä takasin:think. eli napa vaa irti ni säästät hermoja"itse tein...siksi hyvä "
e91 330xd 2007
Comment
-
Comment