Originally posted by viksu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
-
-
Originally posted by Mikiis View Post...Minkälaisella bensa koneella kannattais E9x koppainen laittaa? 320i on koeajettu, ja täytyy sanoa, että olipa se laiska
Näissä ikääntyneimmissä autoissa (oikeastaan merkkiin katsomatta) tulee väistämättä eteen osien uusintaa. Kokemukseni mukaan kärkipäässä ovat kumia sisältävät osat, kuten erilaiset tiivisteet, puslat yms... Ne kestää aikansa ja ovat kumminkin aika helposti uusittavissa. Ikä tekee tehtävänsä. Olet itsekin vaihtanut useita tiivisteitä koneeseen. Kilometrit tietty jyystävät autoa omalla tavallaan lisäksi ja ainahan voi tulla jotain muuta yllättävääkin harmia.
Originally posted by Petteri75Bemareiden paras puoli ... ajettavuus. Se on aina tallella ...E90 320i -05
Comment
-
-
Originally posted by viksu View PostSaako e9x ei-monitoimi m-sport ruoriin jälkiasennettua monitoiminappeja?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Muutaman viikon sisään tapahtunutta:
- Nyt lopetti takalasinpyyhin toiminnan, ei pyöri moottori eikä tapahdu siis mitään (ei sillä et sitä käyttäisin, mutta...) sulakkeet ok.
- CC herjaa oikeasta jarruvalosta, mutta toimii kuitenkin
- Vasen takavilkku ei toimi kunnolla, ledirivi pimeänä. Liittimiä tarkastettu jne.
Luukun johtosarja vaihdettu takuuseen kolme vuotta sitten, onko nyt menossa taas?
Vilkku kyllä selkeästi rikki, näitä on kai mennyt muillakin.Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostMikä on "älytön"? Noissahan kutoskoneisissa hinnat pyörii 10 000e - 18 000e välissä. Facelift 330i mennään jo päälle 20 000e.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by Mikiis View PostNo ehkä tuo kuulosti liioitetulta, mutta suppea valikoima kyllä kutosissa, kun pysytään alle 20 tontussa, milloin on kaamee karvalakki, tai kilsoja yli 200tkm. Mutta onneksi ei ole kiire, niin pääsee kärryille näistä
Siitä pienillä kilsoilla pakollisilla Xenon/Vakkari/Sportpenkeillä 1.omistajan auto, varmaan tonni lähtee pois käteiskaupalla?
Comment
-
-
Originally posted by Lunza View PostLaiskahan tuo 320i on, kun on tottunut vääntävämpään peliin. Meille E90 tuli niin sanostusti "puskista". Koeajoin 5 VAG -konsernin turbollista autoa, mutta tuo oli ainoa, jossa kone kävi hyvin ja tasaisesti mitenkään ronklottamatta. Ihastuin sporttipenkkeihin, - alustaan jne... Perheen kakkosautona Vantaalla kyyditen teinejä harjoituksiin etc ... toimii siis tarkoituksessaan hyvin ja ehtii paikasta toiseen ihan riittävän nasevasti. Muistaa vain turbollisten jälkeen, että tässä pelataan kierroksilla. Jos olisi ollut enemmän rahaa käytettävissä, niin takuuvarmasti olisin hankkinut auton isommalla koneella. Niillä merkeillä oli mentävä, joita oli käytössä.
Näissä ikääntyneimmissä autoissa (oikeastaan merkkiin katsomatta) tulee väistämättä eteen osien uusintaa. Kokemukseni mukaan kärkipäässä ovat kumia sisältävät osat, kuten erilaiset tiivisteet, puslat yms... Ne kestää aikansa ja ovat kumminkin aika helposti uusittavissa. Ikä tekee tehtävänsä. Olet itsekin vaihtanut useita tiivisteitä koneeseen. Kilometrit tietty jyystävät autoa omalla tavallaan lisäksi ja ainahan voi tulla jotain muuta yllättävääkin harmia.
Tämä on mielestäni hyvä pointti. Menee kuin juna, kun alusta on kunnossa ja pyörien säädöt kohdillaan. Muussa tapauksessa voi olla melkoisen työläs ajettava. Muotoilunsakin puolesta sanoisin 3-sarjan olevan silmää miellyttävää ja melko ajatonta.
Originally posted by Zeta View PostJos pieniä kilsoja haluat, niin sitten sun on melkein uitettava auto ulkomailta. Esim Baltian maista löytyy varmasti sopivilla kilsoilla...
Siitä pienillä kilsoilla pakollisilla Xenon/Vakkari/Sportpenkeillä 1.omistajan auto, varmaan tonni lähtee pois käteiskaupalla?
Tuo linkin auto itseasiassa yks varteenotettavimmista vaihtoehdoista, kuin myös se sininen ilmeisesti pappaclubilaisen sininen, täältä meiltäpäin. Nuo varusteet on jo aika riittävät, ei mitään ihmeellistä tarvi. Voll autot unohdettu, sport jakkarat ehkä ehdottomasti oltava. Eikä nuo kilsat nyt niin tärkeät ole, mutta kun dieselkään ei ole unohdettu, niin siellä on sitte valikoimaa erilailla.
Kiitos hyvistä kommenteista saa kommentoida lisää. 12 vuotta sitten omistanut viimeksi bensa auton, joka oli vapari vielä, niin tippunut ihan kärryiltä näiden suhteenF11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Huomio myös, että tässä tuli aika iso hinnanalennus... (ei aito msport) http://www.nettiauto.com/bmw/325/6652674 Toki kaikki eivät tykkää jälkeenpäin tuunatuista
Comment
-
-
Originally posted by Mikiis View Postkuin myös se sininen ilmeisesti pappaclubilaisen sininen, täältä meiltäpäin.Originally posted by Mikiis View PostVoll autot unohdettu, sport jakkarat ehkä ehdottomasti oltava.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostSiinä sinisessä on peruslättänäpenkit. Jos olisi sportit niin olisi kuvattu ja näkyisi myös varustelistassa.
Eikä tälle ostajalle ole väliä onko aito m-sport, vai ei. Tai onko ollenkaan. Ehkä tuo on liian amis, tiedä häntä...F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by Banned View PostIhan mielenkiinnosta kyselen mikä mahtaa olla tämä alatukivarressa kiinni oleva anturi? Oli klemmari auennut ja vivun pää heilui vapaana.e90 330i lci -09
Opel Manta Gsi,yhteistä matkaa jo vuodesta -83
Ex: e46 330d Touring M-Sport II -04
Comment
-
-
Originally posted by awwwshit View PostPikainen kysymys, kun vaihtaa e91 ratin niin tarviiko ottaa akunkenkää irti yms..? Airbagia ajatellen, vai ihan vaan johdot yms irti ja uutta tilalle?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment