
335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
Menee varmaan sunnuntain puolelle. =) Paha tietysti just nyt talvella kun ei sa pitoa mistään, logit on mitä on..
Tuo tuppaa nyt sutimaan koko ajan, ahdot on ihan maltilliset.
Tuossa nyt vakiona otettu mappi.. Ja 98:lla ajan AINA!.
Ja kaikki näyttää hyvältä vakkarina, eli map 4.. Mutta siis edelleen WOT jälkeen kun päästää kaasun kuuluu "WOINK" ääni, eli kumiankka muuttanut konehuoneeseen.. DV?
oon nyt rajottanu ton:
- 1500 9psi
- 2000 9psi
- 2500 10psi
- 3000 12.5 psi
- 3500 14 psi
- 4000 14.5 psi
- 4500 14.5 psi
- 5000 14.5 psi
- 5500 14.0 psi
- 6000 12.5 psi
- 6500 12.0 psi
- Vaihtovalo....Last edited by poteroa; 25-11-2016, 20:48.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by poteroa View PostMulla on tullu jotain ihme "flat-spotteja" nyt kiihdytyksissä, eli jossain 70-75 öljylämmöt kun tapahtuu. Eli kesken kiihdytyksen tulee hetkellinen kohta kun veto loppuu itsekseen, ja taas nousee uudelleen, WOT koko ajan.
Ajoin tänään 7.4 asetuksella, eli targetti ölppälämpömittarilla, niin koko ajan kiihdytyksissä kävi 3/4 asteikolla, mutta ei tullut flat-spotteja, heilu kyllä 1/2 välin ja 5/6 välillä kovasti.
Pintakaasulla/kevyellä poljin liikkeellä, oli kyllä koko ajan targetissa suurimmaks osaks mittarin mukaan.
Pitää ottaa logit tuossa ja tutkia tarkemmin, vähän ehkä jeesiä kaipaa..
Tärinät kyllä hävis kierroksilla noilla uusilla tulpilla, jotenkin kyllä "booaa" kun enemmän ahtoja päällä. :think Olisko että kuitenkin ahtopuolella vuoto..
Ai niin... Lämmöt kun 90-100 öljyllä, ei mitään ongelmaa, vetää niin per***sti
Kolmosella noin 2000rpm alkaen kaasu pohjaan siitä lähelle rajoittajaa ja nelosella vielä jonkin matkaa.
Leave a comment:
-
-
Mulla on tullu jotain ihme "flat-spotteja" nyt kiihdytyksissä, eli jossain 70-75 öljylämmöt kun tapahtuu. Eli kesken kiihdytyksen tulee hetkellinen kohta kun veto loppuu itsekseen, ja taas nousee uudelleen, WOT koko ajan.
Ajoin tänään 7.4 asetuksella, eli targetti ölppälämpömittarilla, niin koko ajan kiihdytyksissä kävi 3/4 asteikolla, mutta ei tullut flat-spotteja, heilu kyllä 1/2 välin ja 5/6 välillä kovasti.
Pintakaasulla/kevyellä poljin liikkeellä, oli kyllä koko ajan targetissa suurimmaks osaks mittarin mukaan.
Pitää ottaa logit tuossa ja tutkia tarkemmin, vähän ehkä jeesiä kaipaa..
Tärinät kyllä hävis kierroksilla noilla uusilla tulpilla, jotenkin kyllä "booaa" kun enemmän ahtoja päällä. :think Olisko että kuitenkin ahtopuolella vuoto..
Ai niin... Lämmöt kun 90-100 öljyllä, ei mitään ongelmaa, vetää niin per***stiLast edited by poteroa; 25-11-2016, 20:08.
Leave a comment:
-
-
Löin suoraan boschin orkkis tulpat ja puolat, misfireä oli pukannut myös 4 pytystä. Nyt toimii jälleen
4 pytystä kokeilin ensin vaihtaa pelkän tulpan, ei auttanut vaan puola oli sieltäkin rikki.
Vielä kun tuon downpipe ongelman saa ratkaistua niin on taas peli kuosissa, luulisi sekoittavan seoksia kun vuoto on kuitenkin ennen lambdoja.. Ilosesti tuntus silti kyllä liikkuvan.
Leave a comment:
-
-
Tulppa NGK 95770 ja puola Bosch 0221504470 toimii takuuvarmasti.
Kärkiväliksi tulppaan 0,55-0,6.
Mulla 600hv vaihdan tulpat ja puolat suosiolla 15-20tkm vālein niin ei ongelmia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 135valtteri View PostNo voihan perhana, täytyypä pureskella asiaa.
Päästiinkin suoraan seuraavaan ongelmaan, päivitin äsken E25 kartan mhd softasta päälle ja seokset tankkiin.
Heti kun auto menee ahdoille, menee vikatilaan ja alkaa käymään viidellä.
Cylinder2 misfire ilmoittaa koodiksi. Tulppa vai se perinteinen puolavika?
Stage1+ toimi moitteettomasti edellisen 3000km.
Mitkä tulpat tuonne menee?
Jos marmorilta haet puolia, niin Delphiä tai Eldor merkkiä varmaan tulee tänä päivänä. Ne NGK:n tulpat onks kans varmatoimiset oikeella kärkivälillä. En muista ulkoo NGK tulppien speksejä. Voin tuoda sulle yhen vähän käytetyn Eldorin tänään jos tarvetta, kun ajelen Varistoon, jos on tiukka paikka auton kanssa ja haluut testaa onko puola vai tulppa.
Leave a comment:
-
-
Uusitaan tänään nuo ja katsotaan sitten uusiksi.
Näköjään koko vr-speedin sivu kaatunut näin Black fridayn kunniaksi :think
Leave a comment:
-
-
Ensimmäinen homma kun rupeatte virittämään näitä N54:sia vaihtakaa nyt ekaksi kaikki tulpat Ja puolat uusiin ennen kuin teette mitään muuta muutoksia.
Leave a comment:
-
-
Tähän se logi tiedosto varmaan olisi aika poikaa niin näkisi mitä siellä tapahtuu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View PostMulla samanmerkkiset ja sama ongelma. Tein ite niin, että laitoin turbon päät kiinni ja sen mukaan sit rälläkkä käteen, joustoliitos midpipen ja laipan väliin ja mallasin kohilleen ja sit vaan hitsausta. Jouduin myös näyttämään lekaa toiseen downpipeen, etteivät keskenään kolise yhteen, kun ovat oikeassa asennossa.
Sanoisin suoraan, että tota merkkiä ei kannata ostaa!!! Halvalla ei saanu taaskaan hyvää!!
Eli näin black fridayn aikaan käsi taskuun ja suosiolla vaikka nuo VRSF:t tilalle tai sit askartelemaan, tuskin muuten saat vuotoo kuriin.
Päästiinkin suoraan seuraavaan ongelmaan, päivitin äsken E25 kartan mhd softasta päälle ja seokset tankkiin.
Heti kun auto menee ahdoille, menee vikatilaan ja alkaa käymään viidellä.
Cylinder2 misfire ilmoittaa koodiksi. Tulppa vai se perinteinen puolavika?
Stage1+ toimi moitteettomasti edellisen 3000km.
Mitkä tulpat tuonne menee?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 135valtteri View PostNuo olisi näköjään kannattanut tilata.. Ta-Technixin valmiste kyseessä. Kaikinpuolin muuten ovat kyllä fiksun oloiset.
Sanoisin suoraan, että tota merkkiä ei kannata ostaa!!! Halvalla ei saanu taaskaan hyvää!!
Eli näin black fridayn aikaan käsi taskuun ja suosiolla vaikka nuo VRSF:t tilalle tai sit askartelemaan, tuskin muuten saat vuotoo kuriin.
Leave a comment:
-
-
Nuo olisi näköjään kannattanut tilata.. Ta-Technixin valmiste kyseessä. Kaikinpuolin muuten ovat kyllä fiksun oloiset.
Leave a comment:
-
Leave a comment: