335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
Mä en ymmärrä mikä virka on JB4:lla, kun MHD tekee samat asiat ja enemmänkin + paremmin? Onko se välttämätön metanolin ohjaukseen? Porukka kirjoittelee, että laittoivat JB4 lisäksi MHD:n ja toimii paljon "smoothimin" jne...valistakaa.
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostLaita suosiolla Blitz yv. Tilaa dp:t samalla ja asennuta kerralla. Saat samalla reissulla perus säädöt ja käyttö opastuksen. Ohjelmoinninkin jos tarvii ja tarviihan sen. JB4 = 360hv / JB4+dp:t+ ohjelmointi =+400hv. Valtava ero siis.
Helsingissä Blitz vaikuttaa. On myös jb4/BMS osien virallinen maahantuoja.
Eli Blitziä kiusattu tilauksen merkeissä :P
Leave a comment:
-
-
Täytyy opiskella ajan kanssa! Puhlimella kun katsoo jb4 app:istä niin minulla ei ole mitään tuolla user adjustment osiossa?
pitäisikö siellä olla vakiona nämä arvot :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hardyy View PostMoi! sain jb4 asennettua autoon millasia arvoja kannataisi nyt puhelimen app:iin laittaa? esim tonne user adjustment osioon? ei ole muutakun jb4 tällä hetkellä myöhemmin tulee katittomat downpipet.
Leave a comment:
-
-
JB4 G4 päivitys
Hii-o-hoi.
Enpä ole toviin päivityksiä sisään ajanut, eli onko tästä mitään riemua?
3/15/17 Map Release
?
Leave a comment:
-
-
Omaan silmään näyttää todella hyvältä. Voit vielä laittaa n. 5% lisää E85 jos haluat, mutta en tiedä onko siitä mitään käytännön hyötyä. Teoriassa ainakin palamislämpötila pitäisi tippua ja nakutusherkkyys laskea.
Itse ajattelin seuraavalla tankkauksella kokeilla jo E85 30l + 98E5 30l eli n. E45 seosta kun tuntuu että vakiopumppu jaksaa vielä tuon työntää. Tosin mulla on modattu race flashi jos on Pa-karttoja muutettu, jotta trimmit ei mene kattoon.
Originally posted by Kameli11 View PostJos joku viitsisi vilkaista näin keväällä ensimmäisen seos tankillisen jälkeen että auto toimii:think.
Ainakin tuntuu pelittävän hyvin. Vetää ilosesti taas talven jälkeen.
Setuppina Jb4 ,dp ,n.25% re85 sekä imupuolta parannettu suodattimella ja putkella.
Liitteenä muutama logi käppyrä.
Kiitoksia avusta!Last edited by larippa; 04-05-2017, 11:31.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kameli11 View PostJos joku viitsisi vilkaista näin keväällä ensimmäisen seos tankillisen jälkeen että auto toimii:think.
Setuppina Jb4 ,dp ,n.25% re85 sekä imupuolta parannettu suodattimella ja putkella.
Kiitoksia avusta!
Semmoinen perus seuraaminen näihin logeihin on oikeastaan vain:
LPFP pitää pysyä siellä 5 yläpuolella. Terevät pudotukset on pahin. Semmoisia jos tulee niin pumppu vain uusiksi. Isompaa sisään.
HPFP samoin pitäisi piirtää tasainen käyrä ilman teräviä pudotuksia tai sahalaitaa.
Sytytykset kertoo nakutuksen. Pieniä pudotuksia saa olla mutta jos aletaan olla lähellä nollaa niin ahtoja pois tai lisää E85 joukkoon.
AVG IGN kertoo tuosta sytytyksen viivästymisen keskiarvoa. Se on hyvä työkalu seurata. Pitäisi olla 0-1,5 jos on yli niin nakuttaa jo aika paljon.
Vakio cooleri lämpenee aina voimakkaasti. Kuuma ahtoilma tekee myös nakutusta. IAT se on. Ei kannata katsoa jos ei aio vaihtaa
Fuel open loop FOL arvo on hyvä seurata. 90 on max joka kertoo että polttoaine ON jo jäänyt riittämättömäksi.
FF kertoo hukkaporttien asennosta. 150 on maksimi. Alle 20psi vakioahtimilla ja max arvo kertoo teknisestä viasta tai ahtovuodosta.
Logista näkee myös viimeisen JB4 turvarajan ylityksen. Se on hyvä katsoa aina jos tulee map4 pudotus.
Loput arvot on hukkaporttien ohjausta, laskennallista vääntöä jne. Niin kauan kuin kaikki on kunnossa niin ne säätyvät automaattisesti mukana.
Leave a comment:
-
-
Jos joku viitsisi vilkaista näin keväällä ensimmäisen seos tankillisen jälkeen että auto toimii:think.
Kiitoksia avusta!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hardyy View PostMillaseen hintaan lähtee JB4 Blitziltä?
Mie olen vain teettänyt custom ohjelmointia ja asennuttanut noita "ei niin plug and play" osia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by marko l View PostMikkelin alueella paikkaa jossa asennuttaa jb4?Mä jotain saan rikki kuitenkin jos alan itse asentelee, parempi antaa jonkun osaavan asentaa☺
Helsingissä Blitz vaikuttaa. On myös jb4/BMS osien virallinen maahantuoja.
Leave a comment:
-
-
Mikkelin alueella paikkaa jossa asennuttaa jb4?Mä jotain saan rikki kuitenkin jos alan itse asentelee, parempi antaa jonkun osaavan asentaa☺
Leave a comment:
-
Leave a comment: