Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
Ja edelleen MHD:stä puuttuu kaikki turvajutut mitä JB4:ssa taas on. Varsinkin jos viinan kanssa pelaa niin riski on olemassa.
-
-
Originally posted by Bmw92 View PostSaahan auton aina palautettua vakioksi jos siltä tuntuu kun lähtee sitä myymään?
Tuo koodien luku yms on kyllä jb4 plussaa.
Yksi asia mietityttää, että miksei voisi päivittää softaa sitä mukaa kun auton tekniikkaa päivittäisi?
Pakko sen verran kommentoida, että kyllä sä sillä MHD:llä pelkästäänkin pääset hyvin alkuun ja jos tuntuu, että kaipaat sitä JB4 siihen kaveriks, niin sitten sijotat siihen. MHD:lla pääset ehkä nopeemmin ja pienemmällä rahalla alkuun ja melkeen se MHD on syytä hankkia joka tapauksessa ja silläkin voi mainiosti ottaa logia ja näät livenä kännykällä arvot, joita haluut seurata. Ja MHDn logit antaa arvot sellaisenaan kuin ne on. JB4 skaalaa tiettyjä arvoja vähän erilailla. Toki tämähän on ihan mihin tottuu.
Suomessa On totuttu käyttämään JB4:sta paljon enemmän ja sen kanssa toki helpompi pelata, jos haluut ite muuttaa ahtopainetta, etkä ymmärrä itse softaamisesta.
Kannattaa googlettaa molemmat ja jutella sen tutun softaajan kanssa, jos hän vaikka olisi kiinnostunut Tuner Pro:lla ja MHD:lla tekemään sulle sen custom softan.
Itse lähdin pelkästään MHD:llä liikenteeseen, enkä ole edes kaivannu JB4:sta. Toisaalta kuulun ite siihen koulukuntaan, että haluan muuttaa suoraan softaa enkä käyttää piggybackiä (mielipide juttuja).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BFI18 View PostEi helvetti
Sulla ei oo ainakaan pelkoa perseessä. Lähinnä lainvalvojille kiinnijäämistä tarkoitan. Hyvä kun ite uskaltaa joskus 3-5 välin vetää erinäisten 'varmistusten' jälkeen.
Ei sillä että vauhti pelottais, mutta lähinnä se vitunmoinen maksaminen ja mahdollinen polkupyörällä liikkuminen muutaman viikon..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hoikkas View PostMutta kun himo iski nauttia vauhdin hurmasta niin tuli vedettyä parin viikon aikana noin sata vetoa 3.vaihteelta kutoselle
Sulla ei oo ainakaan pelkoa perseessä. Lähinnä lainvalvojille kiinnijäämistä tarkoitan. Hyvä kun ite uskaltaa joskus 3-5 välin vetää erinäisten 'varmistusten' jälkeen.
Ei sillä että vauhti pelottais, mutta lähinnä se vitunmoinen maksaminen ja mahdollinen polkupyörällä liikkuminen muutaman viikon..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View PostTilaat aluksi siihen nyt vaan uudet orkkis tulpat ja puolat sekä jb4. Et tule pettymään. Nyt kun tulee talvikin, niin asennat ne vasta keväällä kun lumet sulaa.
Juuri niin, mutta jos en haluat sen ohjelmoinnin ja sitä päivittää vielä sinulle veloituksetta tai sopivaan hintaan niin onhan se ok. Muttet pysty juuri mitään loggailemaan ja "tutkimaan" autoa kun ei kuin se pelkkä ohjelma. Täällä on useita tyyppejä joilla on kokemuksia JB4 / MHD ja esim. jenkeissä ihan älyttömästi niin siellä lähes poikkeuksetta juuri nuo on erittäin suosittuja. Siellä en ole juuri lukenut pariin vuoteen mitä sitä olen seurannut että kukaan laittaisi mitään pelkkää ohjelmaa. Miksi?
Jos olet ihan noviisi niin tässä asiassa kannattanee uskoa niitä joilla on paljon kokemusta ihan täällä Suomessa. Edelleen suosittelen JB4 / MHD ratkaisua. Jos haluat siihen custom softan niin niitäkin tekijöitä löytyy Suomesta ja ulkomailta. Ulkomailta muutama (minä mukaan lukien) ollaan ulkomailta ostettu custom softa tuohon noiden päälle. Ja helvetti että on ollut hyvä kaikin puolin. Ja sitä omaa softaa hieroessa se onnistui vain loggaamalla tälle softaajalle ja sitä loggaamista tuli tehtyä paljonSen verran paljon että sain parit turbotkin paskaksi
Vaikka olisin selvinnyt muutamalla logilla. Mutta kun himo iski nauttia vauhdin hurmasta niin tuli vedettyä parin viikon aikana noin sata vetoa 3.vaihteelta kutoselle
Leave a comment:
-
-
Tilaat aluksi siihen nyt vaan uudet orkkis tulpat ja puolat sekä jb4. Et tule pettymään. Nyt kun tulee talvikin, niin asennat ne vasta keväällä kun lumet sulaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View PostKannattaa varmaan vaan ottaa se kustom softa....
Tämän toisen ohjelmoinnin tekijä kyllä päivittää tekemäänsä ohjelmaa sen mukaan kun autoa tekniikaltaan muuttaa. Pakkohan hölmön on kysyä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hoikkas View Postlarippa kirjoitti sen niin ytimekkäästi ettei siihen ole mitään lisättävää. Tässä yksi pointti miksi voisi JB4 ja tai MHD on hyvä. Kun vaihdat/myyt autosi. Voit ottaa sen pois ja myydä eteenpäin. Saat vielä vähintään puolet siitä itsellesi. Custom softaa et saa myytyä eteenpäin. Autoliike valittaa todella herkästi jos autossa on softa tai ainakin saavat hyvän "syyn" hyvittää autostasi vähemmän.
Mutta hei, käännämpä tätä näin päin. Jos et pystyä loggailemaan tai jos et halua pystyä lukemaan ja poistamaan vikakoodeja tai jos et halua pystyä päivittämään uusia softia sen mukaan kun autoa muokkaat suorityskyky mielessä tai ettet halua mahdollisesti autosi vaihdon yhteydessä sitä myydä eteenpäin ja jos et halua noin 80-120hv lisätehoa ja tyydyt juurikin alle 80hv tehonlisäykseen niin siinä tapauksessa custom softa on hyvä.
Itse olin todella tyytyväinen JB4 purkkiin ja sen tuomiin kaikkiin mahdollisuuksiin, että sitä kautta tehoihin mitä minulla loppuvaiheessa oli ennen auton myyntiä. En voisi kuvitella mikä olisi parempaa. Vahvat suositukset siis
Saahan auton aina palautettua vakioksi jos siltä tuntuu kun lähtee sitä myymään?
Tuo koodien luku yms on kyllä jb4 plussaa.
Yksi asia mietityttää, että miksei voisi päivittää softaa sitä mukaa kun auton tekniikkaa päivittäisi?
Leave a comment:
-
-
larippa kirjoitti sen niin ytimekkäästi ettei siihen ole mitään lisättävää. Tässä yksi pointti miksi voisi JB4 ja tai MHD on hyvä. Kun vaihdat/myyt autosi. Voit ottaa sen pois ja myydä eteenpäin. Saat vielä vähintään puolet siitä itsellesi. Custom softaa et saa myytyä eteenpäin. Autoliike valittaa todella herkästi jos autossa on softa tai ainakin saavat hyvän "syyn" hyvittää autostasi vähemmän.
Mutta hei, käännämpä tätä näin päin. Jos et pystyä loggailemaan tai jos et halua pystyä lukemaan ja poistamaan vikakoodeja tai jos et halua pystyä päivittämään uusia softia sen mukaan kun autoa muokkaat suorityskyky mielessä tai ettet halua mahdollisesti autosi vaihdon yhteydessä sitä myydä eteenpäin ja jos et halua noin 80-120hv lisätehoa ja tyydyt juurikin alle 80hv tehonlisäykseen niin siinä tapauksessa custom softa on hyvä.
Itse olin todella tyytyväinen JB4 purkkiin ja sen tuomiin kaikkiin mahdollisuuksiin, että sitä kautta tehoihin mitä minulla loppuvaiheessa oli ennen auton myyntiä. En voisi kuvitella mikä olisi parempaa. Vahvat suositukset siis
Leave a comment:
-
-
Originally posted by larippa View PostParas combo on JB4 + MHD flashi.
tulpat, puolat, alipainetetkut, vanoksen- ja turbojen solenoidit, hpfp ym.
Talveksi voi laittaa huoletta kartiot, saa ainakin kivat imuäänet
Leave a comment:
-
-
Originally posted by larippa View PostParas combo on JB4 + MHD flashi.
JB4:llä on helppo logata ja muuttaa asetuksia, vaihtaa karttoja lennosta sekä tärkeimpänä siinä on failsafe toiminnot eli jos menee laihalle niin lyö pelin poikki. Flashia voi sitten muokata tarpeen mukaan ja sillä saa rajoittimet pois, turhat vikakoodit yms.
Noi valmiit ja "custom" softat kannattaa unohtaa, vaikea lähteä modamaan lisää ja hankala/mahdoton muuttaa esim e85% mukaan softaa.
Kuulostaa kyllä ihan fiksulta tämä jb4:kin.
Leave a comment:
-
-
Paras combo on JB4 + MHD flashi.
JB4:llä on helppo logata ja muuttaa asetuksia, vaihtaa karttoja lennosta sekä tärkeimpänä siinä on failsafe toiminnot eli jos menee laihalle niin lyö pelin poikki. Flashia voi sitten muokata tarpeen mukaan ja sillä saa rajoittimet pois, turhat vikakoodit yms.
Noi valmiit ja "custom" softat kannattaa unohtaa, vaikea lähteä modamaan lisää ja hankala/mahdoton muuttaa esim e85% mukaan softaa.Last edited by larippa; 01-11-2016, 13:22.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hoikkas View PostKun tilaat EU:n ulkopuolelta hinta + postikulut ja kerrot sen 1.28 niin saat sen summan mikä on tuotteen hinta sinulle. Itse en pitänyt kartioita talvella, vaikea sanoa miksi.
Miyli mainitsi teholisan, niin se aika helposti kahdella vedolla ilman kartioita ja niiden kanssa tsiigattu. Toivottavasti hankit hyvän softan ja kartiot vähän tuomaan ainakin suhinaa lisää ja muutama heppakin ehkä. MHD on kyllä ollut aika jees. JB4 ehkä kivampi logata. Molemmista kokemusta ja molemmat varmoasti hyviä sellaiset +100hv saa lisää. Itsellä oli 420hv kun oli JB4, kartiofilsut ja 30% viinaa tankissa
Mitä hyviä tai huonoja puolia voisit sanoa tuosta JB4?Last edited by Bmw92; 01-11-2016, 14:16.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw92 View PostKysymys ei liity varsinaisesti JB4, lähinnä yleiseen virittämiseen ja hätäpäissäni kysyin täältä ennenkuin löysin sopivamman threadin..Onko porukka mistä tilaillu noita burgerin intake kittejä? Tuleekohan EU:n ulkopuolelta paljon veroja tai muita kuluja?
Miyli mainitsi teholisan, niin se aika helposti kahdella vedolla ilman kartioita ja niiden kanssa tsiigattu. Toivottavasti hankit hyvän softan ja kartiot vähän tuomaan ainakin suhinaa lisää ja muutama heppakin ehkä. MHD on kyllä ollut aika jees. JB4 ehkä kivampi logata. Molemmista kokemusta ja molemmat varmoasti hyviä sellaiset +100hv saa lisää. Itsellä oli 420hv kun oli JB4, kartiofilsut ja 30% viinaa tankissa
Leave a comment:
-
Leave a comment: