Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Päästölaput kannattaa aina hakea ennen katsastusta jostain muualta, niin ei tarvii jännittää. Tällöin pystyy kokeilemaan rauhassa milloin menee päästöistä läpi. Esim. edellisellä kerralla toi mun ex e92 ei mennyt läpi map0:lla, mutta heti perään map3 ja heti alle rajojen.
-
-
Originally posted by Tommix View PostKyllä ne läpi menee pelkillä takakateilla. Muutama tapaus on rajoilla ollut, mutta kait se noin 9 kymmenestä menee heittämällä läpi.
Narahti päästöistä mutta katsuri ei mitannut kuin vajaa minuutin.. eli katit ei keskellä kyllä kerennyt lämmetä.
Olisko pk seudulla apuja päästölappuun.. sen sais viedä jälkeen katsurille. Vielä olis 3vk aikaa.. uskon että toi mnenee päästöihin kun vaan rankoo sitä mittauksessa.
Re85/50/50 ja map0 leimalla..
Yvllä saa antaa apuja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hillamaasturi View PostTrafi tiukentaa katsastusohjeita 5/2018 alkaen
Jatkossa bensiinimoottorilla varustetun ajoneuvon joka on otettu käyttöön 10 vuoden sisällä katsastuspäivästä
Originally posted by Hillamaasturi View PostEli tarkoittaakohan tuo jos autosta puuttuu katit, mutta esim. Jb4 kuittaa koodit automaattisesti. Niin ymmärtäväinen katsastusmies vain toivottaa turvallista matkaa?
Leave a comment:
-
-
Meniskö toi helpommin läpi jollain E30 mapilla tms.
Kyllä tuosta ylläolevasta ymmärtäisin, että jos ei ole päästöjärjestelmän vikakoodeja niin läpi menee että heilahtaa.
No ens vuonna varmaankin on katittomat DP:t katsastusvaiheessa, niin selviää sitten.Last edited by erttuli; 04-12-2017, 12:44.
Leave a comment:
-
-
Trafi tiukentaa katsastusohjeita 5/2018 alkaen
Jatkossa bensiinimoottorilla varustetun ajoneuvon joka on otettu käyttöön 10 vuoden sisällä katsastuspäivästä, pakokaasupäästöt tarkastetaan nykyisestä menettelystä poiketen merkkivalon oikeanlaisesta toiminnasta ja lukemalla ajoneuvon OBD- järjestelmän vikamuisti.*
Eli tarkoittaakohan tuo jos autosta puuttuu katit, mutta esim. Jb4 kuittaa koodit automaattisesti. Niin ymmärtäväinen katsastusmies vain toivottaa turvallista matkaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostNo ei ole ihan helppoa sitten, minulla oli yhdessä autossa se keskikatti poistettu ja meni ihan hyvin läpi päästöistä. Ilmeisesti nuo esikatit on isommassa merkityksessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw92 View PostAjelen pelkällä 98, downpipet vaihdettu ja ohjelmoitu. Oli todella tiukilla päästöissä. Päästöjä otettiin n. 10 minuuttia kun ei meinannu rueta tulemaan alas. Lämmöt +110. Katsurilla kuitenkin pelisilmää ja laittoi maksimirajan lappuihin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostJoo kiitos, pitää googletella hieman minkä hintainen tuo mhd on.
Downpipet kun vaihtaa, lähtee varmaan esikatit pois. Menee silti leimasta läpi päästöistä?
Ajelen pelkällä 98, downpipet vaihdettu ja ohjelmoitu. Oli todella tiukilla päästöissä. Päästöjä otettiin n. 10 minuuttia kun ei meinannu rueta tulemaan alas. Lämmöt +110. Katsurilla kuitenkin pelisilmää ja laittoi maksimirajan lappuihin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View PostTuo 400hv menee rikki varmaan ihan softalla eli vaikka MHDn stage2+ taitaa olla se tehokkain. Ja mitään muuta ei välttämättä edes tarvita. Jos haluat helpottaa turbojen kuormaa ja kesän "lämpimiä" kelejä, niin sitten DP:t ja cooleri. Ne on varmasti järkevimmät parannukset, jotta saat luotettavasti, varmasti ja kestävästi ton 400hv ulos joka kerta. JB4:sta tähän ei tarvita, se tuo vaan sulle lisämaksua, kun joudut käytännössä ton MHD:n ostamaan joka tapauksessa sen backend flashin takia (Jb4 omistajat varmaan ovat toista mieltä, mutta sun tavotteilla lähtisin tätä reittiä liikkeelle), joten ihan ekana vaan lataat sillä MHD:llä kartat sisään ja menoks.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommi69 View PostVantaalla se on ruokosen toni mittas. Modatut ahtimet jb4 cooler, metanooliruiskutus, inletit 50/50seoksella. Tosin tiputin ahtoja pikkusen ennen penkkiä.
Tosin kelit on mitä on ni ei pääse säätää..Dynossa tehdään kunhan saan perän takas kasaan lukon kanssa. Trebilan kanssa ruuvataan beffiä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommi69 View PostVantaalla se on ruokosen toni mittas. Modatut ahtimet jb4 cooler, metanooliruiskutus, inletit 50/50seoksella. Tosin tiputin ahtoja pikkusen ennen penkkiä.
Sinne vaan rasmus speedille suosittelen. Toss on käynyt mielesä että voisi järjestää dyno päivän keväällä sinne tai meidän duuni paikalle koska noi napa dynot on siirrettävät. Olis itsellä jo tiedossa ainakin 4 auton jarrutus keväällä.Last edited by F-Lame; 01-12-2017, 20:40.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View PostMilläs modeilla tuli ja kenen penkki? Ois kiva käydä iteki tossa vantaalla yhdessä penkissä kokeilemassa kuinka paljon on eroa rulliin.Last edited by tommi69; 01-12-2017, 17:14.
Leave a comment:
-
Leave a comment: