Originally posted by erttuli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Tommix View PostKyllä se öljy tuosta valuu suoraan tulpankoloihin. Lähinnä 2 - 4 sylinterin koloihin.
2-4 pyttyjen tulpissa satunnaisesti vähän öljyä, juurikin tuosta öljykorkin juuresta näytti vähän tihkuvan.BMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
-
MHD Flash?
Pystyykö MHD appilla käyttämään pelkästään tuota monitoring ohjelmaa, ilman että on tehnyt fläshäystä?
Kiinnostais tallentaa vähän logtiedostoa ja seurailla mm ahtoja jne...?
:think
Niin ja jos tuolla pystyy mm koodaamaan rengaspaineseuranan pois käytöstä, eli onnistuuko koodaukset jne?Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostPystyykö MHD appilla käyttämään pelkästään tuota monitoring ohjelmaa, ilman että on tehnyt fläshäystä?
Kiinnostais tallentaa vähän logtiedostoa ja seurailla mm ahtoja jne...?
:think
Niin ja jos tuolla pystyy mm koodaamaan rengaspaineseuranan pois käytöstä, eli onnistuuko koodaukset jne?Kolhujen oikasut maalaamatta.
Comment
-
-
Originally posted by Dusty View PostMonitoroimaan pystyy kun vaan ostat sen sieltä. Ei oo pakko flashaa mitään ennen sitä. Pystyt ottaa logia ja myös saat ne mittarit näkyviin live datana jos haluat. Tosta koodaamisesta en oikeen tiedä. En usko.
Youtubesta tsekkailin, kun joku koodas veke tuon rengaspainetsydeemin.
Suunnitelmissa vetää stage 1 sisään jossain vaiheessa talvea.:think
Korjaus: Prkeles, se oliki juissiboxi, jolla koodas tossa youtube pätkässä...Last edited by tommylee; 24-10-2017, 21:10.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostJees, hyvä tietää. Tällä hetkellä K+Dcan kaapeli tilauksessa, niin sillä kysyin, kun en pääse itse ohjelmaa tsekkaileen.
Youtubesta tsekkailin, kun joku koodas veke tuon rengaspainetsydeemin.
Suunnitelmissa vetää stage 1 sisään jossain vaiheessa talvea.:think
Korjaus: Prkeles, se oliki juissiboxi, jolla koodas tossa youtube pätkässä...E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostNoihin koodauksiin on oma appinsa, Carlyn bmwhat. sitä en tiedä onnistuuko sillä just toi kyseinen homma, mutta kannattaa vilkasta.Ex: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Elämää uusilla OEM-puhaltimilla
Hii-o-hoi.
Eka tonni hellää köröttelyä sisäänajotyylisesti takana, map-0 käytössä.
Ajoin eilen jo ekan loginki nollamapilla, eli töppöstäki siis jo vähän annettu.
Alussa antoi muutaman kerran koodia "2D2E Angle of throttlevalve - intake pipe underpressure, correlation". Tätä ei ole sittemmin tullut. Ei keltaista moottorivaloa, ilmeni vain koodien luvun yhteydessä.
Auton käytös alakierroksilla normaalia "dieselimäistä" ja ylhäällä vetää asiaan kuuluvasti (Map-0), mutta esim. kolmosella vajaasta neljästä tonnistä ylöspäin tekee ihme tempaisun, vaikka kaasua ei paina yhtään enempää, ikäänkuin viivettä olisi, eli mistä tämä johtuu?
Ei siis puudu ja tempaisee sitten, vaan normaalin kiihtymisen lisäksi "tempaisee" em. kierrosalueella.
Onneksi on jo talvikumit alla, niin tulee ajettua talven aikana kunnolla uudet ahdistajat sisään...Last edited by WarHead; 25-10-2017, 08:04.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostHii-o-hoi.
Eka tonni hellää köröttelyä sisäänajotyylisesti takana, map-0 käytössä.
Ajoin eilen jo ekan loginki nollamapilla, eli töppöstäki siis jo vähän annettu.
Alussa antoi muutaman kerran koodia "2D2E Angle of throttlevalve - intake pipe underpressure, correlation". Tätä ei ole sittemmin tullut. Ei keltaista moottorivaloa, ilmeni vain koodien luvun yhteydessä.
Auton käytös alakierroksilla normaalia "dieselimäistä" ja ylhäällä vetää asiaan kuuluvasti (Map-0), mutta esim. kolmosella vajaasta neljästä tonnistä ylöspäin tekee ihme tempaisun, vaikka kaasua ei paina yhtään enempää, ikäänkuin viivettä olisi, eli mistä tämä johtuu?
Ei siis puudu ja tempaisee sitten, vaan normaalin kiihtymisen lisäksi "tempaisee" em. kierrosalueella.
Onneksi on jo talvikumit alla, niin tulee ajettua talven aikana kunnolla uudet ahdistajat sisään...
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostTehokkaalla akkulaturilla olen pärjännyt, sellainen kannattaa hommata. Varsinkin kun MHD tekee back uppia, se nääs kestää noin 20 min. Ilmastointi, poppikone ym pois päältä ja parkit päälle.
Mä olen Carleyn sinisellä piuhalla homman tehnyt, toimii.
Kyllä ne puolat kannattaa kaikki vaihtaa jos et tiedä milloin ne on uusittu. Eipähän tule murheita. Tai sitten ajan niin kauan että tulee murheita ja vaihdat sitten.
Mielenkiintosta, mulla ei carlyn piuhalla saa wörkkimään MHD appia? Ei ota yhteyttä, kun näppää license storea? Miten vanha kaapeli sulla on? Onkohan sulla joku gen 2 kaapeli joka toimii, kun oma ei. Mulla on vissii reilu pari vuotta ollu tuo ja siin lukee BMWhat, eikä carly, niinku nykyään.. Voiskohan tosiaan olla jotain eroja noissa kaapeleissa sitte? :thinkEx: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Mun kaapeli on pari vuotta vanha, eli usb päällä ei mikro usb.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostHii-o-hoi.
Eka tonni hellää köröttelyä sisäänajotyylisesti takana, map-0 käytössä.
Ajoin eilen jo ekan loginki nollamapilla, eli töppöstäki siis jo vähän annettu.
Alussa antoi muutaman kerran koodia "2D2E Angle of throttlevalve - intake pipe underpressure, correlation". Tätä ei ole sittemmin tullut. Ei keltaista moottorivaloa, ilmeni vain koodien luvun yhteydessä.
Auton käytös alakierroksilla normaalia "dieselimäistä" ja ylhäällä vetää asiaan kuuluvasti (Map-0), mutta esim. kolmosella vajaasta neljästä tonnistä ylöspäin tekee ihme tempaisun, vaikka kaasua ei paina yhtään enempää, ikäänkuin viivettä olisi, eli mistä tämä johtuu?
Ei siis puudu ja tempaisee sitten, vaan normaalin kiihtymisen lisäksi "tempaisee" em. kierrosalueella.
Onneksi on jo talvikumit alla, niin tulee ajettua talven aikana kunnolla uudet ahdistajat sisään...
Jos olet nyt vahingossa ajellut map0 niin suosittelen tarkastamaan jb4 asetukset valikosta.itse kerran ajelin huoltoon mappi0 päällä kun päästöjä olin menossa ottamaan ja päästö mittausten jälkeen kun laitoin takaisin map5 niin asetukset olivat aivan mitä sattuu, siellä oli mennyt metanoli arvoja päälle ja jotain muutakin ihmeellistä oli tapahtunut, eikä mulle tule mitään muuta mieleen kun se että ajelin map0 sinne muutaman kilsan ja ihan pintakaasulla,mihinkään en koskenut tai mitään muutakaan tehnyt että asetukset olisi muuttuneet.
Mutta jos olisin vaan ajellut niin en tiedä mitä olisi käynyt.koska auto oli vaihtanut arvoja mihin ei olis pitänyt koskea.
Comment
-
-
Originally posted by uusis View PostJos olet nyt vahingossa ajellut map0 niin suosittelen tarkastamaan jb4 asetukset valikosta.itse kerran ajelin huoltoon mappi0 päällä kun päästöjä olin menossa ottamaan ja päästö mittausten jälkeen kun laitoin takaisin map5 niin asetukset olivat aivan mitä sattuu...
Toisaalta, voishan tuon purkin päivittää oletuksena se, että siinä on sen jälkeen päällä "tehdasasetukset", mutta onko?
Tietääkö kukaan?
Pitääpä tänään vähän antaa töppöstä map4:nen päällä ja ottaa vaikka parit logit; voi noita vanhoja nappularenkaita vähän rankaista ennen uuusien alle laittoa...E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
Comment