Originally posted by vam0s
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Siitä 2kpl logeja https://datazap.me/u/vam0s/30ff?log=0&data=3-5-23
Alipaineletkut vaihdettu kaikki, uusi chargepipe sekä tiivisteet, ahtopaineen solenoidit vaihdettu sekä hukkaporttien liikkuvuus testattu. Vieläkin laahaa ahdot perässä ja tulee osittain 30ff koodia.
Tällä viikolla irtoo cooleri ja sen letkut syynäykseen. Onko mitään helppoja tapoja testata noita coolerin liitoksia että pitää? "oispa savukone.."Last edited by vam0s; 10-04-2018, 10:39.
Leave a comment:
-
-
Siinä olis mhd stage 2+ e30 Logi, mulla ollut koko ajan tuossa 5 sylinterissä tuota ongelmaa. Suuttimet on 1000 km ajetut uudet, tulpat ja puolat uudet.
Mistähän mahtaa johtua? Vai onko vain tämän auton ominaisuus. Seos on logissa joku e35.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zoppa View PostMiten mä muistelen että eikö talvella toi e85 ollut laimeampaa kuin kesälaatu? Eli voisko olla että nyt vielä pumpusta tuleva e85 olis laimeampaa kuin normaalisti, ja siitä vois johtua toi nakutus? Korjatkaa joku jos menee aivan metsään arvailu
Musta kannattais lisätä noihin logeihin "stft 1&2" jotta näkee ettei trimssit karkaile käsistä, tiputa vaikka "ltft 1&2" pois.. Mietin sitäkin, että periaatteessa nakutukseen auttaa jos lisää viinan määrää. Nythän sekä LPFP että HPFP on ihan hyvällä tasolla. Tietysti kokeilen vielä tuota E30 kartaa. Seuraavaksi tarvitaan sitten custom kartta, jotta saa MBoostin kautta ahtoja yli 18 PSI:n. N20 TMAP+adapteri on jo Saksasta tulossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostJuu, nyt vaihdoin V1.8 Stage 2+ E50 kartan taas ja kävin testaamassa. Ei tullut enää pumpusta herjaa ja ahdot nousi siihen 18 PSI:n. Edelleen tuli 4. vaihteella noita ruiskutuksen korjauksia, ne ei sais mennä yli/alle 3. Tässä logi.
1.7 Version STAGE2 E60 tuli vähemmän korjausta. Mutta en vielä heitä E30 karttaa kun on 50 soppa tankissa.
Musta kannattais lisätä noihin logeihin "stft 1&2" jotta näkee ettei trimssit karkaile käsistä, tiputa vaikka "ltft 1&2" pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zoppa View PostSulla on stage 2 e50 kartta sisällä.. Jos et lämpöjen nousua pelkää, niin laita stage 2+ e50 niin tulee kulkuja paremmin. Aika rankasti näkyy olevan timing correctioneja :think ite ehkä lähtisin ensin liikkeelle e30 kartalla.
1.7 Version STAGE2 E60 tuli vähemmän korjausta. Mutta en vielä heitä E30 karttaa kun on 50 soppa tankissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostLaitoin MHD V1.8 E85 softan. Heitti pumpusta vikakoodia eikä pyydä/ahda yli 14 psi. Vaihdoin vanhempaan versioon V1.7 E60 karttaan. Sama juttu, auto toimii ei puolimoottoria ei mitään. Mutta kun lukee MHD:llävikakoodit niin pumppukoodia pukkaa 2AAE. Tässä logi.
Miksiköhän ahtojen pyynti ei ole ylempänä?
Leave a comment:
-
-
Laitoin MHD V1.8 E85 softan. Heitti pumpusta vikakoodia eikä pyydä/ahda yli 14 psi. Vaihdoin vanhempaan versioon V1.7 E60 karttaan. Sama juttu, auto toimii ei puolimoottoria ei mitään. Mutta kun lukee MHD:llävikakoodit niin pumppukoodia pukkaa 2AAE. Tässä logi.
Miksiköhän ahtojen pyynti ei ole ylempänä?
Leave a comment:
-
-
Tämä. Otat vaikka kuvat jokaisesta suuttimesta että mikä menee mihinkin. Arvot on siinä kyljessä missä indexikin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostTulee uudet suuttimet. Kyllä tuo tärryytys tyhjäkäynnillä sieltä johtuu. 2 tulppaa kerran vielä mustia ja korjaus arvot juuri niiltä sylintereiltä. Kattoo miten muuttuu kunnes saa paikalleen.
Suuttimet täytyy koodata mitä olen lukenut. Onko normi autokorjaamoilla, esim Fixus ym vehkeet millä nuo koodata, vai pitääkö wetterille viedä?
INPA:llahan ne saa itekkin ja muutaman minuutin homma kunhan tietää suuttimien arvot mikä on missäkin paikallaan.
KLIKLast edited by mikaell; 05-04-2018, 19:24.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostTulee uudet suuttimet. Kyllä tuo tärryytys tyhjäkäynnillä sieltä johtuu. 2 tulppaa kerran vielä mustia ja korjaus arvot juuri niiltä sylintereiltä. Kattoo miten muuttuu kunnes saa paikalleen.
Suuttimet täytyy koodata mitä olen lukenut. Onko normi autokorjaamoilla, esim Fixus ym vehkeet millä nuo koodata, vai pitääkö wetterille viedä?
Leave a comment:
-
-
Tulee uudet suuttimet. Kyllä tuo tärryytys tyhjäkäynnillä sieltä johtuu. 2 tulppaa kerran vielä mustia ja korjaus arvot juuri niiltä sylintereiltä. Kattoo miten muuttuu kunnes saa paikalleen.
Suuttimet täytyy koodata mitä olen lukenut. Onko normi autokorjaamoilla, esim Fixus ym vehkeet millä nuo koodata, vai pitääkö wetterille viedä?Last edited by majgul; 05-04-2018, 19:10.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TMB View PostTankissa pelkkää 98 ja MHD stage2+ kartta päällä meni ongelmitta leimaan ilman etukattejaOriginally posted by Boiga View PostJoku viina seos tankissa ja viina softa sisällä, enää en muista mikä. Auto ollut seisonnassa ja välillä käytetty talvella. Leimalle ajoin muutaman km matkan ja annoin käydä tyhjäkäyntiä mutta lämmöt ei kerenneet kunnolla nousta, eikä pitoja kesä renkailla et olisi käynyt ottamassa vetoja. Ilman mitään ongelmia tuli päästöt ja etu kissat pois, putkisto catback tehty.
Leave a comment:
-
Leave a comment: