Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sattuisko kenelläkään olemaan painetyökaluja esimerkiksi ahtovuotojen löytöön? 30FF koodia tulee harvoin mutta logien mukaan ollaan selvästi alle targetin
-
-
Originally posted by P33P33 View PostTaaempi on vastuussa vaan katin toiminnasta, eikä vaikuta seoksiin. Ootko varma ettei ollu etummainen lambda? Tai no tarkenna ensin mitä tarkoitat taaemmalla? Bank2 lambdaa katin etupuolellako? Jos näin niin sitten se ihan ekana vaihtoon ja sit sen jälkee uutta logia. Nuo logit kyllä tukee sitä vaihtoa, että lambda rikki, siis bank2 ennen kattia. Laita vaikka screenshot vikakoodeista.
Siin on joku ikivanha minkä löysin.
Originally posted by Tommix View PostMistä porukat on hommannu noita tulppia originaalien venttiilien tilalle:
Ebaystä löytyi jotain, mutta usa:ssa ja rahti tähtitieteellinen...
En osannut pienentää kuvia...Last edited by tmpzk; 24-03-2018, 17:15.
Leave a comment:
-
-
Mistä porukat on hommannu noita tulppia originaalien venttiilien tilalle:
Ebaystä löytyi jotain, mutta usa:ssa ja rahti tähtitieteellinen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tmpzk View PostTaaempi lambda mulla on hajalla, vikakoodi tulee signaalista, taitaa siitä johtua. Uus odottaa jo asennusta. Tilaan kasan tulppia ja puolia, toimivat löytyykin tuolta muutama sivun takaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View Postlambda bank 2 vetelee ainakin ihan omiaan 4 vaihteella, mut selittyy kyllä sillä jos tulee misfiree. tulpat ja puolat vaihtoon tai jommat kummat. kolmos vaihdehan näyttää ihan hyvältä. LPFP joo pitäs olla siel 5 barin tuntumas ja HPFP ei sais juuri alle 100 barin mennä. Niissä sul ei oo hätää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tommylee View PostNo enpä oo asiantuntia, mut ainakin railpaineet sulla pysyy, kun cyl 1 ja 4 pätkii.
Eli ei ainakaan hpfp ongelmaa ole, niinku omassa oli. Sanoivat Sah:lla että oli myös huono kosketus yhdessä puolassa, josta myös tuli misfireä.
Vois olla tulppa/puola häikkää.. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostOsaisko nyt joku tähänkin vastata jos vaan kehtaa...
Toivotaan että on vaan tulppa tai puola.
Eli ei ainakaan hpfp ongelmaa ole, niinku omassa oli. Sanoivat Sah:lla että oli myös huono kosketus yhdessä puolassa, josta myös tuli misfireä.
Vois olla tulppa/puola häikkää.. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostNonii, logi tuli otettua ja ekaa kertaa moottorivalo! Anto misfire cylinder 1. Logia ku kattoin nii cylinder 4 myös vähä kyykkää. En tiiä näistä sitte tosiaan nii sanokaapa viisaammat. Autossa siis vähä tyhjäkäynnillä pientä tärräystä. Ei kylmänä tosin, ja käynnistyy hyvin.
Tässä logi: https://datazap.me/u/majgul/log-1520...m=0-59&mark=30
Toivotaan että on vaan tulppa tai puola.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tmpzk View PostTää on varmaan jo tuhat kertaa käsitelty, mutta kysyn kumminkin, eli mitä noista logeista pitäis tajuta?. Missfiret tulee kokoajan helpommin ja helpommin, Several cylinders, 5 ja 6 pytyt. Suuttimet on alle vuoden vanhat ja stage 2 pumppu. Tulpat ja puolat on vähintää 20-30tkm vanhat eli vois kuvitella johtuvan niistä? Logista ja ruudusta ymmärtäny sen verran että lpfp paine ei saa mennä alle 5 bar ja raili paine alle 50 (?). Tossa viisaammille logi, ettei oo pahasti menossa hajalle auto
https://datazap.me/u/tumppiyo/missfi...26-27-28-29-30
Leave a comment:
-
-
Tää on varmaan jo tuhat kertaa käsitelty, mutta kysyn kumminkin, eli mitä noista logeista pitäis tajuta?. Missfiret tulee kokoajan helpommin ja helpommin, Several cylinders, 5 ja 6 pytyt. Suuttimet on alle vuoden vanhat ja stage 2 pumppu. Tulpat ja puolat on vähintää 20-30tkm vanhat eli vois kuvitella johtuvan niistä? Logista ja ruudusta ymmärtäny sen verran että lpfp paine ei saa mennä alle 5 bar ja raili paine alle 50 (?). Tossa viisaammille logi, ettei oo pahasti menossa hajalle auto
Leave a comment:
-
-
On siellä suodatin erikseen. Se on siellä penkin alla vastakkaisella puolella kuin bensapumppu, samalainen ämpäri kuin bensapumpullakin missä se suodatin on.
Muoviselta näytti suodatin ainakin mun vanhassa 335.
Käsittääkseni ei ole tarkoitettu vaihdettavaksi koskaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostPari vuotta tuli viinalla ajettua ja puolet siitä 100% E85:lla. Ikinä en mihinkään polttoainepuolen suodattimeen koskenut. Enkä edes muutern tiedä missä E92 polttoainesuodatin on (polttoaunelinja?)?
Mun tiedon mukaan ainoastaan LPFP:n yhteydessä on suodatin ja se on kyllä 100% E85 kestävä.
Edessä on HPFP sellainen ihan pikkuinen siinä kannen lähettyvillä, takana vissiin kiinni itse pumpussa tankin sisällä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reekoon View PostTulipas sellainen mieleen, että minkälainen bensansuodatin näissä on vakiona? Pahvinen vai kuinka? Lähinnä sen takia, kun moni nykyään ajelee E85 enempi tai vähempi, niin pahvinen bensansuodatin ei ilmeisesti kestä ollenkaan tuota E85 vaan sulaa ja tilalle pitäisi vaihtaa teräksinen?
Tästä oli ihan engine mastersissakin puhetta.
https://www.youtube.com/watch?v=MtCJ...t5dIHutSOu7srE
Mun tiedon mukaan ainoastaan LPFP:n yhteydessä on suodatin ja se on kyllä 100% E85 kestävä.
Leave a comment:
-
-
Tulipas sellainen mieleen, että minkälainen bensansuodatin näissä on vakiona? Pahvinen vai kuinka? Lähinnä sen takia, kun moni nykyään ajelee E85 enempi tai vähempi, niin pahvinen bensansuodatin ei ilmeisesti kestä ollenkaan tuota E85 vaan sulaa ja tilalle pitäisi vaihtaa teräksinen?
Tästä oli ihan engine mastersissakin puhetta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: