BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mikaell
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Eikös nic Plutolla ole Stage2 lpfp myynnissä, eikä ole edes kallis.
    Itsellä Pluton värkkäämä tekele, voin suositella kaikinpuolin bolt-on asennus ja soppaa riittää isompaankin janoon.
    300eskoa hintaa, näytti ainakin viellä ilmotus moisesta löytyvän häneltä että löytyis.

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by yarski View Post
    VRSF tilasin suoraan valmistajalta. Tullit joutuu maksamaan, summa riippuu tuurista mitä ovat laittaneet lähetyslistaan
    ja minulla oli vielä joku käsittämätön tuuri että tuli ylimääräiset DP jotka on nyt nic brainsurgery ex-autossa...
    Viinalla jos läträä niin aika takuuvarmasti org.lpfp tuotto loppuu kyllä.
    Ite tilasin VR speediltä suoraan pipet, dp:t, charge pipen, inletit ja bovin. Hyvin tuli läpi ilman tullia. Bovin lähetin takas ku oli väärä liitos, uusi tuli pari päivää sitten sekin ilman tullia. Että hyvällä tuurilla ei tarvi maksaa

    Leave a comment:


  • 1349
    replied
    Originally posted by tmpzk View Post
    Kytkin sano ittensä irti, minkälaisilla kytkimillä muut näitä ajaa vai onko kaikilla automaatit? Vakiolevy, jäykempi asetelma (mikä?) ja kova vauuhtipyörä..? Olis siisti selvitä alle tonnilla.. onkohan mahollista?
    550i orkkis kytkin käy suoraan vanhan tilalle. Just vaihdettiin itelle viikko sitten. Eikä maksa paljon mitään.

    Leave a comment:


  • vam0s
    replied
    Originally posted by salmol View Post
    3 tkm välein???? No on se hyvä että minulla on diesel, öljynvaihto 30-36 tkm... Ei jeesus.
    Eikai tässä vakio autoista taikka tehtaan ilmoittamista vaihtoväleistä puhuttu.

    Vakio LPFP jos on kunnossa jaksaa 30% seokseen asti. Jos aikomus päivittää niin vähintään stage 2 jolloinka voit ajaa 50%seoksella tai myös raakana customi kartalla mutta silloin tehot rajoittuu siihen 420-430 paikkeille.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Eikös nic Plutolla ole Stage2 lpfp myynnissä, eikä ole edes kallis.

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    VRSF tilasin suoraan valmistajalta. Tullit joutuu maksamaan, summa riippuu tuurista mitä ovat laittaneet lähetyslistaan
    ja minulla oli vielä joku käsittämätön tuuri että tuli ylimääräiset DP jotka on nyt nic brainsurgery ex-autossa...
    Viinalla jos läträä niin aika takuuvarmasti org.lpfp tuotto loppuu kyllä.

    Leave a comment:


  • rodpe
    replied
    Originally posted by yarski View Post
    Jos laitat pump-flashin etkä sekoittele viinaa niin kyllä se pumppu siihen riittää...
    On tarkoitus sekoittaa viinaa sen minkä pumppu antaa myöten. Viime kesänä oli 25%. Nyt flashin kanssa toivottavasti enemmän. Onko tämä pumppu siis sittenkin aiheellinen nyt vaihtaa vai?

    Leave a comment:


  • hardyy
    replied
    Originally posted by yarski View Post
    VRSF kamat täällä. Sopii takuuvarmasti - halvin se ei toki ole...
    Mistä tilasit omas?

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    Originally posted by rodpe View Post
    Eli onko tässä nyt fiksuin edetä siten et ajaa backend flash sisään ja vaihtaa pumppu tarvittaessa?
    Jos laitat pump-flashin etkä sekoittele viinaa niin kyllä se pumppu siihen riittää...

    Leave a comment:


  • yarski
    replied
    Originally posted by hardyy View Post
    Minkä valmistajan ahtoputkee ootte laittanu autoihin? :think
    VRSF kamat täällä. Sopii takuuvarmasti - halvin se ei toki ole...

    Leave a comment:


  • tmpzk
    replied
    Kytkin sano ittensä irti, minkälaisilla kytkimillä muut näitä ajaa vai onko kaikilla automaatit? Vakiolevy, jäykempi asetelma (mikä?) ja kova vauuhtipyörä..? Olis siisti selvitä alle tonnilla.. onkohan mahollista?

    Leave a comment:


  • rodpe
    replied
    Eli onko tässä nyt fiksuin edetä siten et ajaa backend flash sisään ja vaihtaa pumppu tarvittaessa?

    Leave a comment:


  • hardyy
    replied
    Minkä valmistajan ahtoputkee ootte laittanu autoihin? :think

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by yarski View Post
    Tuntuu olevan ihan yksilökohtainen asia miten pitkälle vakio lpfp riittää.
    Mulla loppui jo 20% seoksella... en oikein usko että riittää vakiopumppu 50% seoksella mitenkään - mutta kokeilemalla se selviää.
    Välijäähyn ja ahtoputken dumpilla laittaisin ostoslistalle.
    Oot ihan oikeessa. Lpfp kunto ratkaisee ja tietty hpfp myös, mutta kunnossa ollessaan ite penkitin +440hv 50/50 seoksella. Ja tosiaan ainakin välijäähy ennen pumppua ehdottomasti.

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by salmol View Post
    3 tkm välein???? No on se hyvä että minulla on diesel, öljynvaihto 30-36 tkm... Ei jeesus.
    Ja hajottaa moottorin noilla vaihtoväleillä, Ei jeesus, kuka idiootti oikeasti seuraa noita päästönormien mukaisia öljynvaihtovälejä

    Tää nyt on nähty niiiin monessa dieselissä että karstoittaa koneen paskaksi, 15tkm maksimi vaihtoväli oli sitten bensa tai diesel, jos yhtään kiinnostaa missä kunnossa pitää autonsa. Itse vaihdan 10tkm välein ja silloinkin on jo sellaista tervaa.

    Leave a comment:

Working...
X