BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla on vakio pumppu, hyvin on riittänyt, kyllä Noi inletit autto vakio turboillakin👍
-
-
Originally posted by majgul View PostTässä olis joitain logeja, tuli näköjään vaan 1 logi jossa jotain käppyrää näkyy. Sanokaapa näkeekö tuosta mitään. Meni sekaisin nuo logit selvästi ku kokeilin aluksi manuaalisesti ottaa, sitte sillä autologilla. Poistan kaiken ja otan uuden ja paremman jossa pääsee kolmosella kunnon vedon tekemään.
edit: oli tuolla muutakin. https://datazap.me/u/majgul/log-1520...1&data=3-13-21
Miten muuten mhd loggerilla näkee esim. IAT lämmön ym? Onko pakko logata että näkee vai enkö nyt huomaa vaan, luulin että niitä vois reaaliaikaisesti katsoa.
IAT näkee kyllä logissa, mutta jos haluat live dataa nähdä siitä tai muistakin arvoista sun täytyy ostaa se mittaristo erikseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View PostItellä inleteillä ja coolerilla tuli E45 seoksella 443hv penkissä ja tohon ainakin riitti ihan orkkis LPFP pumppu. Toki sen pumpun pitää olla kunnossa. Mutta siis 450hv on saavutettavissa noilla osilla, mutta saattaa vaatia custom softaa, mutta ei vaadi JB4:sta. eli jos et kaipaa JB4 muita ominaisuuksia, niin säästä rahat. Voin tarvittaessa tehä custom softan sulle jos haluut kokeilla, ennen kuin rupeet ostaa uutta pumppua esim. Logeista sen sitte näkee, miten toimii.
Pointti olikin tuolle jb4:lle tuo majgulin mainitsema 500hv lähelle pääseminen stage 2 ja 98 bensalla, mutta vakio turboilla se ei muutenkaan ole mahdollista.
Itse pidän kyllä jb4 ja siihen räätälöity softa paljon parempana ja monipuolisempanan kuin mhd ja laittaisin ehdottomasti sen jos tehotavoite on yli 450hv. Itse pidän turhana noita inlettien vaihtoa vakio turboille ja varsinkin niille silikonisille jos tehotavoite on alle 450hv, mutta isommille turboille inletit on kyllä ehdottomasti vaihdettava. Ja tietenkin se isompi cooleri vaikka monet sitä vähätteleekin. (Itsekin aikoinaan)Last edited by miyli; 11-03-2018, 08:00.
Leave a comment:
-
-
Tässä olis joitain logeja, tuli näköjään vaan 1 logi jossa jotain käppyrää näkyy. Sanokaapa näkeekö tuosta mitään. Meni sekaisin nuo logit selvästi ku kokeilin aluksi manuaalisesti ottaa, sitte sillä autologilla. Poistan kaiken ja otan uuden ja paremman jossa pääsee kolmosella kunnon vedon tekemään.
edit: oli tuolla muutakin. https://datazap.me/u/majgul/log-1520...1&data=3-13-21
Miten muuten mhd loggerilla näkee esim. IAT lämmön ym? Onko pakko logata että näkee vai enkö nyt huomaa vaan, luulin että niitä vois reaaliaikaisesti katsoa.Last edited by majgul; 11-03-2018, 05:44.
Leave a comment:
-
-
Ostin nyt mhd loggerin, otanpas logia lähiaikoina tuosta stage 1+ niin ne jotka noista ymmärtää vois vilkaista että onko tuolla kaikki ok. Helpottaa sitte ainaki ku laittaa lisää tehoa että edellinen logi oli kunnossa.
Leave a comment:
-
-
Mites ootteko kokeillut ketkä penkissä käyttänyt autoa, logien perusteella virtuaalidynolla tulevia "tehoja" vs penkissä käynti.
Että onkoi noi virtuaali dynolukemat ihan höpöhöpö lukuja vai jotain sinnepäin edes?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by P33P33 View PostItellä inleteillä ja coolerilla tuli E45 seoksella 443hv penkissä ja tohon ainakin riitti ihan orkkis LPFP pumppu. Toki sen pumpun pitää olla kunnossa. Mutta siis 450hv on saavutettavissa noilla osilla, mutta saattaa vaatia custom softaa, mutta ei vaadi JB4:sta. eli jos et kaipaa JB4 muita ominaisuuksia, niin säästä rahat. Voin tarvittaessa tehä custom softan sulle jos haluut kokeilla, ennen kuin rupeet ostaa uutta pumppua esim. Logeista sen sitte näkee, miten toimii.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostItselle tulee vaan nuo pipet, inletit ja se charge pipe ja stage 2+. Kyykkääkö se pumppu jo noihin? Ku moottoriteho noilla pitäs nousta kyllä varmasti jo yli 400hv. Ainaki mitä googlettanut niin eikö tuo lähene jotain 410-420. Ku renkailta saatu sellaista 380-390 noilla virityksillä. Enempiä virityksiä en ajatellut lisätä ku nuo.
Ei tosiaan ole vaihdettu matalapaine pumppua. Luulin että pumppu päivitystä tarvi vaan etanoliin jos menee e50. Tuostako on joku tehokkaampi versio?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostItselle tulee vaan nuo pipet, inletit ja se charge pipe ja stage 2+. Kyykkääkö se pumppu jo noihin? Ku moottoriteho noilla pitäs nousta kyllä varmasti jo yli 400hv. Ainaki mitä googlettanut niin eikö tuo lähene jotain 410-420. Ku renkailta saatu sellaista 380-390 noilla virityksillä. Enempiä virityksiä en ajatellut lisätä ku nuo.
Ei tosiaan ole vaihdettu matalapaine pumppua. Luulin että pumppu päivitystä tarvi vaan etanoliin jos menee e50. Tuostako on joku tehokkaampi versio?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by miyli View PostNäinhän se on ja vakio turbot on jo todella kovilla. Jos tavoittelee 500 hv tehoja kannattaa laittaa jo jb4, siinä on sentään turva toiminnot mitä mhd ei löydy ja siihen räätälöity softa jos meinaa että auto toimii kunnolla ja ensimmäisenä vaihda uudet puolat ja tulpat ennen mitään muita virityksiä.
Olikos sulla matalapainepumppu vaihdettu jo tehokkaampaa? Jos ei on turha kuvitellakkaan kauheasti yli 400hv tehoja se nimittäin kyykkää ensimmäisenä.
Ei tosiaan ole vaihdettu matalapaine pumppua. Luulin että pumppu päivitystä tarvi vaan etanoliin jos menee e50. Tuostako on joku tehokkaampi versio?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostEi pääse, vakioahtimilla ihan max on se ~470 hv. Silloinkin pitää olla viinaa ja/tai metanolit. Turbot pitää modata että oääsee +500 hv.
Olikos sulla matalapainepumppu vaihdettu jo tehokkaampaa? Jos ei on turha kuvitellakkaan kauheasti yli 400hv tehoja se nimittäin kyykkää ensimmäisenä.
Leave a comment:
-
-
Tuli nyt VR speediltä tilattua catless down pipes, ahtoputki turbosportin bovilla ja sitten inletit turboon. Eiköhän noilla kerkeä sitten. Toivottavasti ei jää tulliin vaan.
Eikö näillä pääse jo 500hv tietämille stage 2+ 98 bensalla? Tai ainakin lähelle.Last edited by majgul; 09-03-2018, 21:19.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by majgul View PostSanokaapa joku hyvä blow If kitti joka ei ole niin hemmetin kallis ja siinä on kaikki tarvittavat osar, ku esim tialin maksaa aivan järkyttävästi. Lähtee nyt dp:t ja inletit tilaukseen nii ajattelin ostaa tuon blow offin ja paremman charge pipen samalla.
Ajaa asiansa.
Samasta paikasta löytyy myös laippasovite (2, 2.5 ja 3").
Leave a comment:
-
Leave a comment: