Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tommylee
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2015
    • 292
    • Haukipudas / Kello

    Originally posted by Snike View Post
    Helppo rahastaa osalla jota ei saa tarvikkeena. Voi pyytää melkeen mitä haluaa.
    Sanopa muuta
    Mutta täytyypä nyt kehaista jyväskylän sports car centeriä. Takuu autosta jo mennyt umpeen,mut lupasivat työosuuden maksaa silti
    Ihan asiallista toimintaa. Saa jatkuvasti lukea ja kuulla siitä, miten vaikeaksi monesti menee nämä takuu jutut, vaikka ois voimassakin. Silti menee helposti kinaamiseksi..
    Moni liike ei olis korvaansa lotkauttanut, saatika milläänlailla osallistunut takuuajan jälkeiseen kustannuksiin.
    Ex: BMW 330 Xd E90
    Ex:BMW 335Xi E90
    Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

    Comment

    • Snike
      Bimmer Rookie
      • Jan 2012
      • 84
      • Espoo

      Originally posted by tommylee View Post
      Sanopa muuta
      Mutta täytyypä nyt kehaista jyväskylän sports car centeriä. Takuu autosta jo mennyt umpeen,mut lupasivat työosuuden maksaa silti
      Ihan asiallista toimintaa. Saa jatkuvasti lukea ja kuulla siitä, miten vaikeaksi monesti menee nämä takuu jutut, vaikka ois voimassakin. Silti menee helposti kinaamiseksi..
      Moni liike ei olis korvaansa lotkauttanut, saatika milläänlailla osallistunut takuuajan jälkeiseen kustannuksiin.
      Kieltämättä aika asiallista palvelua
      E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
      | JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |

      Comment

      • Wibu
        Bimmer Rookie
        • Apr 2011
        • 62
        • Pälkäne

        Ihan mielenkiinnosta kyselen. Onko noitten turbojen hinnan nousuun joku hyvä syy tua bemariosilla? Muistelisin että aikasemmin oli 700€ /kpl...

        Comment

        • Tommix
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 5442
          • S:t Karins

          Originally posted by Wibu View Post
          Ihan mielenkiinnosta kyselen. Onko noitten turbojen hinnan nousuun joku hyvä syy tua bemariosilla? Muistelisin että aikasemmin oli 700€ /kpl...
          Tässä on käynyt kuten korkeapainepumpun kanssa, kun markkinat vetää niin nostetaan hintaa. Orkkis turbojen hinnat on tuplaantuneet...
          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

          Comment

          • brainsurgery
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2011
            • 1355
            • Helsinki

            Onko turboladerillakin?

            Comment

            • suppari
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2006
              • 4048
              • Turku

              Tuskin on ahtimien hinnan nousu pysyvä. Alkuperäisosien hinnat voi seilata kuukaudessa yli 100%
              sigpic
              P:0409699000

              JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
              tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
              huollot/korjaukset!

              BMW E&F sarjaan.
              Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
              8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
              AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

              Comment

              • tommylee
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2015
                • 292
                • Haukipudas / Kello

                Jaahas, sepä tuli pirssi kuntoon, kun hpfp vaihdettiin. Reilu viikon tuli ajeltua volvo s40 1,8 joka on erittäin nopea
                Tuntui volvon jälkeen, että saatana ku on bimmerissä väkivaltaa pellin alla
                Ex: BMW 330 Xd E90
                Ex:BMW 335Xi E90
                Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

                Comment

                • Snike
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2012
                  • 84
                  • Espoo

                  Originally posted by tommylee View Post
                  Jaahas, sepä tuli pirssi kuntoon, kun hpfp vaihdettiin. Reilu viikon tuli ajeltua volvo s40 1,8 joka on erittäin nopea
                  Tuntui volvon jälkeen, että saatana ku on bimmerissä väkivaltaa pellin alla
                  Hyvä että tuli kuntoon.
                  E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
                  | JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |

                  Comment

                  • works
                    BTCF Member
                    • Nov 2013
                    • 123
                    • Espoo

                    Originally posted by suppari View Post
                    Tuskin on ahtimien hinnan nousu pysyvä. Alkuperäisosien hinnat voi seilata kuukaudessa yli 100%
                    Yks vaihtari on huollattaa ne alkuperäiset etanat vaihtamalla kuluvat osat. Saa lisää puhtia samoihin kuoriin halvemmalla kuin uuden.
                    135 E82 flexfuel / stg1 turbot

                    Comment

                    • majgul
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2008
                      • 890
                      • Oulu

                      Sanokaapa joku hyvä blow of kitti joka ei ole niin hemmetin kallis ja siinä on kaikki tarvittavat osat, ku esim tialin maksaa aivan järkyttävästi. Lähtee nyt dp:t ja inletit tilaukseen nii ajattelin ostaa tuon blow offin ja paremman charge pipen samalla.
                      Last edited by majgul; 05-03-2018, 18:19.

                      Comment

                      • Tommix
                        BTCF Member
                        • Dec 2006
                        • 5442
                        • S:t Karins

                        Originally posted by majgul View Post
                        Sanokaapa joku hyvä blow If kitti joka ei ole niin hemmetin kallis ja siinä on kaikki tarvittavat osar, ku esim tialin maksaa aivan järkyttävästi. Lähtee nyt dp:t ja inletit tilaukseen nii ajattelin ostaa tuon blow offin ja paremman charge pipen samalla.
                        Tämä oli minun ja miylin ex 92:ssa:

                        Ajaa asiansa.
                        Samasta paikasta löytyy myös laippasovite (2, 2.5 ja 3").
                        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                        Comment

                        • majgul
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2008
                          • 890
                          • Oulu

                          Tuli nyt VR speediltä tilattua catless down pipes, ahtoputki turbosportin bovilla ja sitten inletit turboon. Eiköhän noilla kerkeä sitten. Toivottavasti ei jää tulliin vaan.

                          Eikö näillä pääse jo 500hv tietämille stage 2+ 98 bensalla? Tai ainakin lähelle.
                          Last edited by majgul; 09-03-2018, 21:19.

                          Comment

                          • Tommix
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 5442
                            • S:t Karins

                            Originally posted by majgul View Post
                            Eikö näillä pääse jo 500hv tietämille stage 2+ 98 bensalla? Tai ainakin lähelle.
                            Ei pääse, vakioahtimilla ihan max on se ~470 hv. Silloinkin pitää olla viinaa ja/tai metanolit. Turbot pitää modata että oääsee +500 hv.
                            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                            Comment

                            • miyli
                              BTCF Member
                              • Dec 2008
                              • 2092
                              • Naantali

                              Originally posted by Tommix View Post
                              Ei pääse, vakioahtimilla ihan max on se ~470 hv. Silloinkin pitää olla viinaa ja/tai metanolit. Turbot pitää modata että oääsee +500 hv.
                              Näinhän se on ja vakio turbot on jo todella kovilla. Jos tavoittelee 500 hv tehoja kannattaa laittaa jo jb4, siinä on sentään turva toiminnot mitä mhd ei löydy ja siihen räätälöity softa jos meinaa että auto toimii kunnolla ja ensimmäisenä vaihda uudet puolat ja tulpat ennen mitään muita virityksiä.

                              Olikos sulla matalapainepumppu vaihdettu jo tehokkaampaa? Jos ei on turha kuvitellakkaan kauheasti yli 400hv tehoja se nimittäin kyykkää ensimmäisenä.
                              Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
                              Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
                              Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

                              Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
                              Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm



                              Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
                              1/4 maili 11.8 / 205 km/h
                              0-200km/h 11.40s
                              100-200km/h 6,00s
                              http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

                              Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

                              Comment

                              • majgul
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2008
                                • 890
                                • Oulu

                                Originally posted by miyli View Post
                                Näinhän se on ja vakio turbot on jo todella kovilla. Jos tavoittelee 500 hv tehoja kannattaa laittaa jo jb4, siinä on sentään turva toiminnot mitä mhd ei löydy ja siihen räätälöity softa jos meinaa että auto toimii kunnolla ja ensimmäisenä vaihda uudet puolat ja tulpat ennen mitään muita virityksiä.

                                Olikos sulla matalapainepumppu vaihdettu jo tehokkaampaa? Jos ei on turha kuvitellakkaan kauheasti yli 400hv tehoja se nimittäin kyykkää ensimmäisenä.
                                Itselle tulee vaan nuo pipet, inletit ja se charge pipe ja stage 2+. Kyykkääkö se pumppu jo noihin? Ku moottoriteho noilla pitäs nousta kyllä varmasti jo yli 400hv. Ainaki mitä googlettanut niin eikö tuo lähene jotain 410-420. Ku renkailta saatu sellaista 380-390 noilla virityksillä. Enempiä virityksiä en ajatellut lisätä ku nuo.

                                Ei tosiaan ole vaihdettu matalapaine pumppua. Luulin että pumppu päivitystä tarvi vaan etanoliin jos menee e50. Tuostako on joku tehokkaampi versio?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎