Originally posted by P33P33
View Post
Suurin osa ei osaa ecun softaa ja niihin turvarajoja itse muokata, enkä kyllä minäkään ja näin ollen puolustan tuota jb4 450 hv jälkeen kun yleensä silloin ne suurimmat ongelmat alkaa. Jos ei osaa edes logia lukea on tämä vaarallinen yhtälö ja saa helposti suurta vahinkoa aikaan, kun jb4:ssä kuitenkin on noi turvatoiminnot.
Itse tykkäsin myös niistä ahtopaineen säätö mahdollisuuksista kun tuli varttimailia harrastettua.
Mulla kun oli edellisessä 335 se 600hv ei sen saavuttaminen ihan yksinkertaista ollut ja juurikin se räätälöidyn softan hieronta että sai oikeasti toimimaan kunnolla ja luotettavasti. Iso kiitos softasta kuuluukin N54 tech foorumilla olevalle nic Trebilalle joka hoiti homman hienosti. Tällöin 2-3 vuotta sitten ei Valitettavasti Suomesta löytynyt osaavaa henkilöä tähän hommaan.
Onneksi näitä n54 harrastajia nykyään rupeaa Suomessakin olemaan jo aika liuta ja tietotaito ja sen jakaminen kasvaa koko ajan. Me kun Tommixin ja muutaman muun kanssa aikonaan näillä aloitettiin leikkimään jouduttiin kantapään kautta oppimaan asiat ja tietenkin n54 tech sivusto oli suuressa roolissa, tosin tälläiselle kielitaidottomalle kaverille sekin oli aika haastavaa.

Comment