Originally posted by palze
View Post
Tässä video eiliseltä kun vedin riskillä nippareilla puhelimen pellin alle ja ajoa että näkis mitä tapahtuu Tossa oli (luultavasti) vielä liika jäykkä jousi dumpissa, niin kuuluu toi suhina muualta ennenkun dumppi aukeaa. Se ääni tulee turbolle lähtevistä inleteistä. Vaihdoin kevyempää jousta niin nyt ei ainakaan paikallaan enää päästä muualta kuin dumpista. Jotain ihmeellistä suhinaa sieltä kyllä kuuluu edelleen, varsinkin kun automaatti vaihtaa vaihdetta täys vedolla. Mietin sitä vaihtoehtoa että joku inletti ois toki voinu pompata pois mutta ei senkään pitäisi järjen mukaan vaikuttaa painepuolelle.
Tossa myös huomaa kun läväsee n. 32 sec kohdalla lätyn lattiaan niin siinä se aikansa keräilee. Metanoli-nipasta paineilmaa ja fairyvettä joka liitokseen vois varmaan saada tiiveyden kokeiltua. Kokeilen kans tuupata sen 2+ kartan huomenna niin saa sen softavian pois suljetuksi.
Edit: noniin eli tajusinpa juuri että ei parane ajella ilman flektiä näköjään torque limitti päällä kun tarkastelin uutta logia, voi saatana enpä ois ajatellu että noin flektin irroitus vaikuttaa ja menee auto ns. puoli limppiin
Jätin tarkotuksella irti testauksien ajaksi kun on niin perseestä se asentaa tuonne, jos olisi vaikka vuotanut jostain niin nyt sentakia sai raapia nyt päätään rikki. On nää kyllä vehkeitä....
Comment