Originally posted by miyli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335 Ci viritys?
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
Originally posted by suppari View PostEikä sullakaan höyryä yhtään? Muistatko kun on koppa ollut pois niin suuttimien 2 viimeistä numeroa?Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostEi mulla kyllä pahemmin höyryä, mut kyllä näissä 335 tulee mielestäni normaalia ennemmän höyryä mitä esim 325. En muista suuttimen numeroa.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Vähän ehkä aiheen vierestä, mutta onko joku kuullut tai onko kokemuksia automaattilaatikoiden ''ohjelmoinnista'' ?Bmw e90 335i Platinbronze Metallic
Ex:
E92 ///M3 Silverstone II
E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
E46 ///M3 Phoenix Gelb
E90 320i '05
Comment
-
-
Originally posted by ReDDog View PostVähän ehkä aiheen vierestä, mutta onko joku kuullut tai onko kokemuksia automaattilaatikoiden ''ohjelmoinnista'' ?
G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Tekeeköhän tuollaisilla Pierburgin solenoideilla mitään? Olisi puoleen hintaan alkuperäisellä osanumerolla oleviin.
Comment
-
-
Tässä vähän mietin yleisesti 335i N54 tai N55 viritystä, JB4:n kanssa tuli puuhattua ja toimi varsin hyvin, mutta onhan siinäkin paljon säätämistä että saa toimimaan hyvin.
Siitäpä tuli ajatus mieleen: onko N54/N55-koneesta mahdollista saada esim. 500hp ilman jatkuvaa säätämistä ja vikakoodeja yms? Paljon N54 viritystä vierestä seuranneena aina tuntuu olevan hommaa että saa auton toimimaan hyvin
Mietin esim. jotakin 500-600 hp Supria/Skylinejä/GT-R:iä, joutuuko ne säätämään autoa kokoajan vai toimiiko se vain kun se on kerran säädetty kuntoon?
Tässä just mietin mahdollista seuraavaa autoa. Tavallaan tuo säätäminen on ihan mukavaa, mutta toisaalta ois kiva rakentaa tai omistaa vaikka pomminvarmasti toimiva 400-500hp auto joka vaan pelais. Tämän vuoksi esim. E92 M3 on alkanut kiinnostaa, koska siinä ei viritystä pysty hirveästi tekemään pakosarjojen ja ohjelman jälkeen. Auto ois ns. siinä ja vois nauttia ajamisesta. N54 tuntuu kyllä vievän kaikki rahat jos sitä haluaa lähteä parantelemaan...
Mutta tällästä pohdiskelin tänään
Comment
-
-
Noin 450 hv saa kohtuu pienellä rahalla/vaivaiila N54:sta ulos. Ja kuten tiedät perusosat pitää uusia, tulpat, puolat, matala- ja korkeapainepumput, vanoksen solenoidit, turbot. Nämä kun on kunnossa on auto aika pomminvarma. Itte en myöskään jaksa olla koko ajan säätämässä. Mutta kun koko ajan haluaa hiukan lisää jerkkua on aina haettava se heikoin lenkki/ahdistava osa.
M3 olisi hieno, mutta 15 k€ kovempi hinta on vaan liian iso raha M lisästä, varsinkin kun sillä jää kevyesti viritetyn N54:n jalkoihin
Eräs turkulainen firma tarjosi mulle isompia ahtimia sekä softaa jolla pääsee bensalla yli 550 hv:n. Hintaa oli vaan yli 10 k€:a...
Summa summaarum, jos tyytyy 400 - 450 hv:aan on N54 pomminvarma vehje. Kunhan nuo tietyt osat on uusittu.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostTässä vähän mietin yleisesti 335i N54 tai N55 viritystä, JB4:n kanssa tuli puuhattua ja toimi varsin hyvin, mutta onhan siinäkin paljon säätämistä että saa toimimaan hyvin.
Siitäpä tuli ajatus mieleen: onko N54/N55-koneesta mahdollista saada esim. 500hp ilman jatkuvaa säätämistä ja vikakoodeja yms? Paljon N54 viritystä vierestä seuranneena aina tuntuu olevan hommaa että saa auton toimimaan hyvin
Mietin esim. jotakin 500-600 hp Supria/Skylinejä/GT-R:iä, joutuuko ne säätämään autoa kokoajan vai toimiiko se vain kun se on kerran säädetty kuntoon?
Tässä just mietin mahdollista seuraavaa autoa. Tavallaan tuo säätäminen on ihan mukavaa, mutta toisaalta ois kiva rakentaa tai omistaa vaikka pomminvarmasti toimiva 400-500hp auto joka vaan pelais. Tämän vuoksi esim. E92 M3 on alkanut kiinnostaa, koska siinä ei viritystä pysty hirveästi tekemään pakosarjojen ja ohjelman jälkeen. Auto ois ns. siinä ja vois nauttia ajamisesta. N54 tuntuu kyllä vievän kaikki rahat jos sitä haluaa lähteä parantelemaan...
Mutta tällästä pohdiskelin tänään
Ainoa ongelma tulee siitä että haluis dkg laatikolla mutta sit menee helpolla liian uudeksi ja kalliiksi. Kyllä se manuaalinakin menisi. Kk-laakerirempat ym. Pelottaa yleisesti ehkä liikaa porukkaa, eikä liene kallistakaan kun teettää oikeassa paikassa.
Ja en mieti tätä siksi että N54:ssa olis ongelmia, päinvastoin mulla on miedoilla vireillä toiminu 100% ongelmitta 1,5v/22tkm.
Se korkeavireinen vaparikasi vaan nappais.. Ja hintaero 335siin kaventunut.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostTässä vähän mietin yleisesti 335i N54 tai N55 viritystä, JB4:n kanssa tuli puuhattua ja toimi varsin hyvin, mutta onhan siinäkin paljon säätämistä että saa toimimaan hyvin.....
....Tässä just mietin mahdollista seuraavaa autoa. Tavallaan tuo säätäminen on ihan mukavaa, mutta toisaalta ois kiva rakentaa tai omistaa vaikka pomminvarmasti toimiva 400-500hp auto joka vaan pelais. Tämän vuoksi esim. E92 M3 on alkanut kiinnostaa, koska siinä ei viritystä pysty hirveästi tekemään pakosarjojen ja ohjelman jälkeen. Auto ois ns. siinä ja vois nauttia ajamisesta. N54 tuntuu kyllä vievän kaikki rahat jos sitä haluaa lähteä parantelemaan...
Mutta tällästä pohdiskelin tänään
Semmoista itse pyörittelin toisena vaihtoehtona.
M toki toimii varmasti, mutta eikö ne ole aika nuhaisia :think
C55 amg saa jo 20t€ pintaan.
Comment
-
-
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostHexon N55 RR450 hybrid turbo maksaa 799$ toki pantti päälle 700$ jos pitää vanhan itsellä. Uskomattoman edullinen kyllä.
N54 hybridit turbot 2350$, minkä ihmeen takia? Yksi plussa tuonne N55 lisää
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View PostN55 vois olla kyllä hyvää vaihtelua, taitaa siitäkin saada nykyisin hyvät tehot. LCI 135i N55 ja manuaalina menis kyllä. Miksei DCT mutta pitää olla vääntöjen kanssa tarkkana siinä.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Onko noissa Inleteissä oikeesti noin iso ero, mitä osa myyjistä ilmoittaa? 10hp-30hp lupailevat. Esim. tuossa +27hp
BMS olisi halvin ja usealla käytössä. Mutta mites nuo muut, millä olisi eniten vastetta rahalle?
En tässä vaiheessa kuumalle puolelle alkaisi siirtämään, vaikka tuntuukin olevan suuri vaikutus etenkin yläkierroksilla. Ei ole vielä välijäähyä ja metanolijuttuja tuskin tulee. Tarkoitus olisi 400-420 paikkeilla pysytellä, jos ei nälkä kasva syödessä.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Comment