Ja olet siis pitänyt "nolla" asennosta viisi sekkaa nappia pohjassa, niin että molemmat varoitusvalot palavat ja silti sähkölukko päällä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 kokemuksia & vinkkejä sellaista harkitsevalle...
Collapse
X
-
Originally posted by Convertible View PostJa olet siis pitänyt "nolla" asennosta viisi sekkaa nappia pohjassa, niin että molemmat varoitusvalot palavat ja silti sähkölukko päällä?Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
-
335i harkinnassa (E9x)
335 bensa-automaattina kiinnostaisi. Kokemusta on "tavallisesta" E90:stä 6,5 vuoden verran tämän nykyisen 325iA:n kanssa ja se on ollut hyvä ja käyttövarma peli. Kaikkihan ovat yksilöitä varsinkin käytettynä, mutta poikkeaako 335i:n omistaminen tästä kovin?
Pläräsin jo tarinoita täältä ja turbohan tuossa on tietysti oma liikkuva osansa ja lämmöt vaivaa joitakin.
Suomen tarjonta on tietty niukkaa ja hintavaakin, mutta ajattelin alkuun ihmetellä paikallista tarjontaa. No, sehän on nopeasti tehty ja pari yksilöä pisti silmään.
Ilmoitettuun ajomäärään nähden tuo yksi kappale on Suomen hintoihin nähden ok. Vaikuttaa tuodulta jo varusteidenkin tähden. Onko kenelläkään tästä yksilöstä tietoa tai huomioita?
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Originally posted by E39-530A View Post
Mainostetaan 2009 malliksi, mutta valmistettu 7.3.2008. Ja varusteluettelossa ainakin suht. selkeä tuontiauton merkki: S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
Onhan tuo toki siistikuntoisen näköinen. Itse en tosin pienistä kilometreistä huolimatta huolisi tuollaista ankeaa ei-M-sporttia ainakaan tuohon hintaan.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostMainostetaan 2009 malliksi, mutta valmistettu 7.3.2008. Ja varusteluettelossa ainakin suht. selkeä tuontiauton merkki: S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
Onhan tuo toki siistikuntoisen näköinen. Itse en tosin pienistä kilometreistä huolimatta huolisi tuollaista ankeaa ei-M-sporttia ainakaan tuohon hintaan.
Oma 325iA on pelittänyt hyvin ja mittarissa on noin 115tkm, joten olen miettinyt sitäkin paljonko pitää antaa arvoa vähille kilometreille ja toisaalta paljonko varustetulle. Tosin mikä tahansa varustelu on luksusta verrattuna nykyiseen suomi-E90:seen. Ok, sport-nahkapenkit, aktiiviohjaus ja tehtaan madallus löytyy, mutta muuten ei yhtään mitään.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostKysellääs vielä hieman täältäkin...
Tässä aiempi kysymykseni "E90/E91/E92 Kysymyksiä ja vastauksia III -topicissa"..
Lyhyesti:
Nyt ollaan ostohousut jalassa tutkittu vuoden 2007 farkkuja.
318 ja 320 bensa-koneella ja manuaali-vaihteilla.
Tässä on yksi vaihtoehto, jota mahdollisesti pitäisi lähteä Tampereelta katsomaan.
Mitä näistä 100tkm ajetuista tulisi katsoa? Ruostetta näyttäisi ainakin kertyvän peräluukun kulmaan sisäpuolelle
Mitenkä nuo autoliikkeiden ilmoittamat kulutukset..onko ne lähelläkään todellisuutta? Lisäksi, kun näihin ei saa lukkoperää, niin kuinka hankalasta paikasta näillä pääsee? Onko tilanne sama kuin esim. lukottomalla E36:lla:think Mitä ovat nämä CBC ja DTC?
Onko joku sattumoisin käynyt katsomassa tuota Seinäjoen 320i:tä?
Tuossa näyttäisi olevan 150hv-kone, mutta missä vaiheessa tehot nousevat 170hv:aan ja mitä muuta eroa on näilä koneilla...
Offtopicina..
Ilmoitetaan vielä, että vaihtoehtona on puolet vähemmän ajettu ja vuotta nuorempi KIA Sportage neliveto 2l bensakoneella ja manuaalivaihteilla.
Ajovakautuksista ja luistonestoista ei ole pahemmin iloa, kun ajaa tarpeeksi syvään hankeen tai koittaa luistella jäistä mäkeä. Ei vaikka on uudet ja kalliit nastat alla. Vertailun vuoksi "kesäauto" E34 lukkoperällä on tässä mielessä 10x parempi talviauto. Sillä en ole jäänyt mihinkään kiinni samoissa olosuhteissa. Lukkoperä olisikin ainoa asia, mitä voisin ottaa jälkiasennuksena tähän E90:iin.E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Itse olen tietokoneen näppäimet kuolassa katsellut noita e90 varhaistuotantoa olevia dieseleitä, lähinnä 320d. Eli, jos siis olen oikeassa, niin noissa 2005 - 2007 malleissa pitäisi olla tuo M47TU2D20 ? Eli perjaatteessa sama kone kuin e46 "riisseleissä", erona vain tuo numero 2 TU:n perään ja 13hv lisää (yksinkertaistettuna)? :think
Eli sama 103,5 kertaan kysytty ja ihmetelty kysymys; eikö tuo "äMMällä" varustettu kone ole se luotettavami kuin seuraavan polven "äNNä"?? Kun ei mitenkään riittäisi mielenkiinto "jännä nähä miten käy" -tyyppiseen arpomiseen sen jakopään kanssa.E91 325i Touring Titansilber
E46 325i Coupe Hellrot Ex.
E36 325i Coupe (Jäärata) Ex.
Comment
-
-
Originally posted by ///Taipale View PostEli sama 103,5 kertaan kysytty ja ihmetelty kysymys; eikö tuo "äMMällä" varustettu kone ole se luotettavami kuin seuraavan polven "äNNä"?? Kun ei mitenkään riittäisi mielenkiinto "jännä nähä miten käy" -tyyppiseen arpomiseen sen jakopään kanssa.
Silti, osta mieluummin 6-koneella jos rahat riittää.
Comment
-
-
Niin, kyllähän se täyspitkä kone hauskempi olisi kuin kahta mäntää uupuva tynkämylly.
Mutta hyvä, että nyt joku selko tähänkin. Itsekkin olen btcf:än foorumeja kyseisestä asiasta lueskellut, mutta monesti joku sekoittaa vahingossa tai tietämättä asiasta nuo kaksi eri konetta keskenään.E91 325i Touring Titansilber
E46 325i Coupe Hellrot Ex.
E36 325i Coupe (Jäärata) Ex.
Comment
-
-
Originally posted by ///Taipale View PostItse olen tietokoneen näppäimet kuolassa katsellut noita e90 varhaistuotantoa olevia dieseleitä, lähinnä 320d. Eli, jos siis olen oikeassa, niin noissa 2005 - 2007 malleissa pitäisi olla tuo M47TU2D20 ? Eli perjaatteessa sama kone kuin e46 "riisseleissä", erona vain tuo numero 2 TU:n perään ja 13hv lisää (yksinkertaistettuna)? :think
Eli sama 103,5 kertaan kysytty ja ihmetelty kysymys; eikö tuo "äMMällä" varustettu kone ole se luotettavami kuin seuraavan polven "äNNä"?? Kun ei mitenkään riittäisi mielenkiinto "jännä nähä miten käy" -tyyppiseen arpomiseen sen jakopään kanssa.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Totta tuokin! Kyllähän niitä jos jonkin sortin ongelmia alkaa ilmenemään kun asphalttia on nielty se 250tkm ja enemmän. Tosin kyllä kai niitä "vähän" ( ) ajettuja (max 165tkm) M47 vielä muutama esim. nettiautosta löytyy. :thinkE91 325i Touring Titansilber
E46 325i Coupe Hellrot Ex.
E36 325i Coupe (Jäärata) Ex.
Comment
-
-
Originally posted by ///Taipale View PostTotta tuokin! Kyllähän niitä jos jonkin sortin ongelmia alkaa ilmenemään kun asphalttia on nielty se 250tkm ja enemmän. Tosin kyllä kai niitä "vähän" ( ) ajettuja (max 165tkm) M47 vielä muutama esim. nettiautosta löytyy. :think
Tuo psykologinen alle 200tkm istuu melkein kaikissa autonostajissa, no asiaa voi katsoa toiselta kantilta, yli 200tkm ajetulla ei ole enää myyntiarvoa, joten hinnat alhaalla ja varusteet ovat yleensä paremmat mitä vähän ajetulla perus suomiautolla.Last edited by pro_tinnitus; 29-12-2014, 20:17.E90 320d -05
EX: Z3 E36/8 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by pro_tinnitus View PostMieluummin ehkä katsoisin kilometrien sijasta miten on pidetty/huollettu, tuossa 200K tulee kyllä kaikenlaista korjattavaa, huolettavaa; alusta,termostaatit,hehkut ,läpät pois, xenonit jne. Mieluummin 210t ajettu täysin huollettu/korjattu laite kuin 165tkm ajettu, jolle ei mitään ihmeempää tehty ja tottakai kalliimpi auto. Oli mikä tahansa niin katsohan että tarkastukset on tehty ajallaan, jotta ainakin koritakuu säilyy. Ruoste alkaa kohta näitäkin raiskaamaan.. valitettavasti.
Tuo psykologinen alle 200tkm istuu melkein kaikissa autonostajissa, no asiaa voi katsoa toiselta kantilta, yli 200tkm ajetulla ei ole enää myyntiarvoa, joten hinnat alhaalla ja varusteet ovat yleensä paremmat mitä vähän ajetulla perus suomiautolla.E91 325i Touring Titansilber
E46 325i Coupe Hellrot Ex.
E36 325i Coupe (Jäärata) Ex.
Comment
-
Comment