Juu älä sotkeudu 4 koneisiin, ja kuitenkin jos sotkeudut kannattaa tehä jakopääremppa heti. Toki remppa maksaa noin 1000€ ettei maailma siihen kaadu jos auto muuten hyvä.
Itelläkin kovaa autokuumetta tullu ja arvellut tuon 46 avon vaihtaa e92, bensa koneista minimissään tuo 325, onko noissa diisseli koneissa mitä kannattaa välttää? 3 litran diisseliä miettinyt, pienempiin ei kannata varmaan edes sotkeutua?
Jotain vähän asiasta tietämättömälle voi avata mitä erityistä mitä katsoa autoa ostaessa
Sit et onko noissa 325 ja 330 malleissa eroja? Nuohan 325 kanssa 3 litrasella
tässä saatto kaveri puhua diiseleistä eli 325d, 330d ja 335d on samalla moottorilla. Niissä on sitte vähän muita eroja. Mutta disuissakin suosittelen pysymään kutoskoneessa.
pensat toki niinkuin O.K mainitsi
Onko kokemuksia mikä on ollut toimiva kone noissa E90 malleissa? Mieli tekis ostaa 3-sarjalainen vähintään 2 litranen. Onko noi 6 sylinteriset toimineet paremmin kuin 4? Jos jollain olis omia kokemuksia niin mielellään kuuntelisin!
Onko kokemuksia mikä on ollut toimiva kone noissa E90 malleissa? Mieli tekis ostaa 3-sarjalainen vähintään 2 litranen. Onko noi 6 sylinteriset toimineet paremmin kuin 4? Jos jollain olis omia kokemuksia niin mielellään kuuntelisin!
325d voin varauksetta suositella. Omalla menty kohta 340tkm ilman ongelmia. Ahdin, suuttimet, dpf ym. apulaitteet alkuperäisiä ja auto toimii kuin sveitsiläinen kello. 325d:n maltillisempi viriaste säästää myös voimansiirron osia ja menee samalla tai pienemmällä kulutuksella kuin 2litrainen.
325d voin varauksetta suositella. Omalla menty kohta 340tkm ilman ongelmia. Ahdin, suuttimet, dpf ym. apulaitteet alkuperäisiä ja auto toimii kuin sveitsiläinen kello. 325d:n maltillisempi viriaste säästää myös voimansiirron osia ja menee samalla tai pienemmällä kulutuksella kuin 2litrainen.
Ilmeisesti M57 moottorilla eli 197hp? Se kannattaa mainita, ero N57 moottorilla olevaan kun on teknisesti melkoinen...
Mulla kokemusta e91 325da m57 :lla, 220tkm->250tkm ja sillä välillä takapyöränlaakeri. Ohjelmalla sai 270hp
Nyt e90 325d N57 moottorilla oleva manuaalina. 122tkm->151tkm ja takatukivarret, sekä jarrut joutunu remppaamaan. Ohjelmalla 300hp
Kivoja autoja...
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
325d voin varauksetta suositella. Omalla menty kohta 340tkm ilman ongelmia. Ahdin, suuttimet, dpf ym. apulaitteet alkuperäisiä ja auto toimii kuin sveitsiläinen kello. 325d:n maltillisempi viriaste säästää myös voimansiirron osia ja menee samalla tai pienemmällä kulutuksella kuin 2litrainen.
Kutosdieseliä itekkin suosittelisin ennemmin kuin nelosta. Omalla 325d rullattu 421tkm. Suuttimet on vaihdettu 535d:sta, dpf tyhjennetty vasta ~390tkm kohdalla, alkuperäiset hehkut. ahtimet yms roippeet ja pelaa työmatkavehkeenä tosiaan ku kello edelleen. Samoinku vakio 450Nm? speksattu automaatti näyttää ihan hyvin kestävän "pientä" väännön lisäystä. Kyseessä tietysti M57
Ok, mukava kuulla hyvistä kokemuksista. Tällä hetkellä kiikarissa 325i, onko kokemuksia bensakoneesta. Yhtä toimiva ratkaisu? Diesel ei itelle ole taloudellisesti järkevä.
Ok, mukava kuulla hyvistä kokemuksista. Tällä hetkellä kiikarissa 325i, onko kokemuksia bensakoneesta. Yhtä toimiva ratkaisu? Diesel ei itelle ole taloudellisesti järkevä.
Meillä on ollut vanhempi 2.5 litrane 325i ja nyt 3-litrane 325i.
Vanhempi vei öljyä ja bensaa aika tahtia. Tämä uudempi kulkee hyvin, menee aika pienellä ja öljytkin pysyy koneessa. Lisäksi siitä on vapautettu tehtaalla julmasti kuristetut hevoset... Suosittelen siis N53b30 pannua.
Ok, mukava kuulla hyvistä kokemuksista. Tällä hetkellä kiikarissa 325i, onko kokemuksia bensakoneesta. Yhtä toimiva ratkaisu? Diesel ei itelle ole taloudellisesti järkevä.
Täältä löytyy myös 325i N53 padalla ja ei mitään pahaa sanottavaa. Kuutoskoneen äänet (performance putkistolla) ja suhteellisen pieni kulutus 3 litran 6-koneeksi.
Comment