Ihan varmistuksena, onko autossa valot päällä? Jos DRL:lillä auton takavalot ei ole päällä, kärrynkään valot ei pala.
Autossa paloi takavalot testin aikana ja kärryssä ei palanut.Se boxi mikä tuli koukun mukana, niin virrat tulee sinne asti. Epäilen, että tarvii tuon koodauksen. Koukun johdot meni kyllä asennuksessa oikein.
Asensin vetokoukun e92 ja huomasin, ettei kärryn valot pala. Vaatii ilmeisesti tässä tapauksessa koodauksen Istalla. Mistähän tuo löytyisi Istasta?
Ei kyllä mitään järkeä kotona alkaa ista-p:llä koodaamaan koukun retrofittiä. NCS:llä homma hoituu nopeasti. Ista-p vielä hieroo suunnitelmaa kun ncs:llä homma on tehty ja kahvit jo juotu.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Ei kyllä mitään järkeä kotona alkaa ista-p:llä koodaamaan koukun retrofittiä. NCS:llä homma hoituu nopeasti. Ista-p vielä hieroo suunnitelmaa kun ncs:llä homma on tehty ja kahvit jo juotu.
Ista-d käytössä ja P-versiosta en osaa sanoa mitään. Löytyiskö ohjeet Ista-D:lle, niin sais homman finaaliin, Tuolta Trailer osion alta se varmaan löytyy?
Ista-d käytössä ja P-versiosta en osaa sanoa mitään. Löytyiskö ohjeet Ista-D:lle, niin sais homman finaaliin, Tuolta Trailer osion alta se varmaan löytyy?
ISTA-D:llä et kyllä koodaan koukkua E-sarjalaiseen. ISTA-D:llä koodaukset toimii vain F-sarjan kanssa ja silloinkin pitää olla ICOM + kunnon virtalähde joita ei mahda löytyä? Kuten sanoin, hoida homma NCS:llä, sillä se on kaikista järkevin tehdä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
ISTA-D:llä et kyllä koodaan koukkua E-sarjalaiseen. ISTA-D:llä koodaukset toimii vain F-sarjan kanssa ja silloinkin pitää olla ICOM + kunnon virtalähde joita ei mahda löytyä? Kuten sanoin, hoida homma NCS:llä, sillä se on kaikista järkevin tehdä.
Kiitos tiedosta ja ihmettelinkin kun ei löydy Pitää asennella tuo NCS tai ostaa koukun koodaus.
Autossa paloi takavalot testin aikana ja kärryssä ei palanut.Se boxi mikä tuli koukun mukana, niin virrat tulee sinne asti. Epäilen, että tarvii tuon koodauksen. Koukun johdot meni kyllä asennuksessa oikein.
F07:ssä ei pala kärryn valot päiväajovaloilla vaikka auton takavalot palavatkin.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Koitettu kovasti selailla ja katsella mutta ei kunnolla mistään löydy.
Jos laitan E91 Lci m-sport, Westfalian irroitettavan, jääkö koukusta mitään näkyviin kun on irti?
Sähköinen toki kiinnostaisi mutta täydellisen sarjan löytäminen järkevään hintaan on hankalaa.
Myös rikkinäinen sähköinen kiinnostaisi, mutta tarvitsisi kyllä johtosarjan mukaan.
Onko kukaan täällä asentanut tai asennuttanut koukkua E92 335i? Tässä threadissa oli aiemmin puhetta, että koukut ei välttämättä käy 335i/d (tai M3) kun pakoputket erilaiset. Hiukan selailin eBay:n koukkutarjontaa niin siellä oli kans monessa tämä asia mainittu, mutta sitten tässä luki että 335i/d varten tarttee olla myös Westfalian lisäosa pakoputkien ripustukseen:
For Models 335i and 335td and/or vehicles with Turbocharger , order extra exhaust carriers from Westfalia 303266600015.
Ja kun tuota ripustusosaa numerolla Googlasin niin aika huonosti näytti olevan saatavilla. Tässä ruotsalaisessa kaupassa olis sekä koukku että toi ripustusosa tarjolla, mutta sitä ei ole varastossa. Kuitenkin sen voi lisätä ostoskoriin.
Onko nyt siis niin, että nämä osat jos tilaan, ja mieluiten kai tuolla Westfalian autokohtaisella sähkösarjalla (?) niin homma pitäis näillä 335i:hinkin onnistua? Myös suosituksia asennuspaikasta Oulussa mielelläni kuulisin.
Myös täällä näyttää olevan toi pakoputkien ripustusosa tarjolla:
Onko kukaan täällä asentanut tai asennuttanut koukkua E92 335i? Tässä threadissa oli aiemmin puhetta, että koukut ei välttämättä käy 335i/d (tai M3) kun pakoputket erilaiset. Hiukan selailin eBay:n koukkutarjontaa niin siellä oli kans monessa tämä asia mainittu, mutta sitten tässä luki että 335i/d varten tarttee olla myös Westfalian lisäosa pakoputkien ripustukseen:
Ja kun tuota ripustusosaa numerolla Googlasin niin aika huonosti näytti olevan saatavilla. Tässä ruotsalaisessa kaupassa olis sekä koukku että toi ripustusosa tarjolla, mutta sitä ei ole varastossa. Kuitenkin sen voi lisätä ostoskoriin.
Onko nyt siis niin, että nämä osat jos tilaan, ja mieluiten kai tuolla Westfalian autokohtaisella sähkösarjalla (?) niin homma pitäis näillä 335i:hinkin onnistua? Myös suosituksia asennuspaikasta Oulussa mielelläni kuulisin.
Myös täällä näyttää olevan toi pakoputkien ripustusosa tarjolla:
Asensin keväällä westfalian koukun e91 335i:hin. Ostin koukun eBay kautta juuri transportsystemestä. Joudut perussarjan lisäksi hommaamaan tuon pakoputken ripustussarjan, muuten vastaa muita malleja asennuksen suhteen.
E46 330i M-sport touring
ex A4 Qt - ex E36 323i M-sport touring - ex E30 325i
sigpic
Vetokoukun asennusta harkitsevalta kysymys. Ei oikein Westfalian manuaalista itselleni selvinnyt, että mitä varten sinne hanskalokeron alle pitää vetää kaapeleita? Liittyykö tämä jotenkin polttimoiden testaukseen tai vastaavaa? Mielestäni suhteellisen kallis hinta nipusta johtoa ja yhdestä boxista. Onko täysin mahdoton ajatus käyttää jotain vähän tyhmempää settiä, joka toimii periaatteella heräte valoilta ja rele ohjaa?
Vetokoukun asennusta harkitsevalta kysymys. Ei oikein Westfalian manuaalista itselleni selvinnyt, että mitä varten sinne hanskalokeron alle pitää vetää kaapeleita? Liittyykö tämä jotenkin polttimoiden testaukseen tai vastaavaa? Mielestäni suhteellisen kallis hinta nipusta johtoa ja yhdestä boxista. Onko täysin mahdoton ajatus käyttää jotain vähän tyhmempää settiä, joka toimii periaatteella heräte valoilta ja rele ohjaa?
Edit: autossani ei ole PDC:tä
Moni lamppu bemarin takavaloissa toimii pulssitetulla sähköllä. Esim Seisontavalo ja jarruvalo on sama 1 lankainen polttimo. Et releillä tulee vaikee saada samasta lampusta useempi heräte. Et helpommalla pääsee ku vetää johdot niinku ohjeet käskee.
Comment