memebuy23buy

E91 Webasto jälkiasennuksena

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jusamies
    replied
    Originally posted by Duudson View Post
    Dodii, tuli sitten liikkeessä asennetettua jälkiasennus Webasto, pelkällä kellolla (kello on tuhkakupin tilalla luukun alla piilossa).

    Nyt kone lämpenee mukavasti, mutta sisätilat ei yhtään. Vien toki auton takas mutta olisko raadilla arvioita mikä meni pieleen?

    Lämmönsäätimien/puhalluksen suunnan/puhalluksen voimakkuuden säädöillä ei näyttäis olevan mitään vaikutusta (siis sillä kuinka ne sammuttaessa jättää) Vaikuttais siltä ettei puhallus kytkeydy päälle ollenkaan, ja heti kun auton käynnistää alkaa lämmin puhallus. Eikös näihin pidä joku rele laittaa puhalluksen nopeutta säätämään? Oliskohan se jääny laittamatta...

    Termostaatti/tit pitää muuten myöskin vaihtaa, mutta ei kai sillä tähän ole vaikutusta?
    Mulla ois kanssa lämmittimen hankinta ja asennus edessä. Mihin hintaan sait projektin suoritettua? Ja missä?

    Leave a comment:


  • RoopeA08
    replied
    E83:een laitettu Thermo Top Evo 5 webcontrolilla ja T100 kaukosäätimellä. Nyt sitten vain odotellaan kylmempää säätä

    Leave a comment:


  • LJN
    replied
    Originally posted by Enska2 View Post
    Onko tuo TT Evo väyläohjattu?
    On ja nimenomaan VAIN väyläohjattu eli tarvii wbus-linjan ohjaukseen.

    Leave a comment:


  • Enska2
    replied
    Onko tuo TT Evo väyläohjattu?

    Leave a comment:


  • strom
    replied
    [QUOTE=WSE1;2155928]Jep, w bus ohjaimet (T91 ja W bus ovaalikello) saa asennettua ohjaamaan lähes kaikkia ttv laitteita, w bus linja kytketään ttv:n 8 pinnisen liitännän 2 nastaan ja lisäksi kauko ohjaimelle/kellolle käyttöjännite ja maa.

    Uusi T100:nen toimii w bus linjassa. Uuden ja vanhan mallin erottaa kauko-ohjaimen väristä, uusi malli on kokonaan musta.

    Leave a comment:


  • Duudson
    replied
    Läppien ohjaushan sieltä oli kytkemättä. Nyt toimii hienosti, liiteenä vielä kuva kellon ja "kauko-ohjaimen" asennuksista
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by Jatz View Post
    Kumpi E91:een (325d) kannattaa ottaa; TT C vai TT Evo? Saamassani tarjouksessa hintaero on 50€, joten se ei ole ratkaiseva.
    EVO tällä hetkellä tuntemattomampi uutuus mutta saavutetaan hieman korkeampi lämpötila, Cecilia vanha ja varma, kaikki konstit opittu mutta sammuu hieman aikaisemmin(kylmempänä) kuin tarvisi.
    Ehkä silti ottaisin EVO:n pelkästä uutuuden viehätykestä.

    Leave a comment:


  • Jatz
    replied
    nythän on myös toki tullut markkinoille tuo ns yleismalliversio ttvstä eli tt evo
    Kumpi E91:een (325d) kannattaa ottaa; TT C vai TT Evo? Saamassani tarjouksessa hintaero on 50€, joten se ei ole ratkaiseva.

    Leave a comment:


  • WSE1
    replied
    Originally posted by Taky View Post

    Muutenkin nuo TT-V:t on "hauskoja pelejä", siihen ei esim pitänyt saada lainkaan kauko-ohjausta ilman liki tonnin hintaista mekkisarjaa, mutta niinpä vain meni ihan perus T91 heittämälle senkin perään kun vain ensin sai kaiveltua maailmalta merkkisarjan asennusohjeen, kokonaista 3 piuhaa kiinni T81/weballe,maa, +12 sekä weballe 1 ainut piuha.
    Jep, w bus ohjaimet (T91 ja W bus ovaalikello) saa asennettua ohjaamaan lähes kaikkia ttv laitteita, w bus linja kytketään ttv:n 8 pinnisen liitännän 2 nastaan ja lisäksi kauko ohjaimelle/kellolle käyttöjännite ja maa.

    Niin nythän on myös toki tullut markkinoille tuo ns yleismalliversio ttvstä eli tt evo, niinkuin jurgen jo tuossa mainitsikin.

    Leave a comment:


  • WSE1
    replied
    Originally posted by Duudson View Post

    Lämmönsäätimien/puhalluksen suunnan/puhalluksen voimakkuuden säädöillä ei näyttäis olevan mitään vaikutusta (siis sillä kuinka ne sammuttaessa jättää) Vaikuttais siltä ettei puhallus kytkeydy päälle ollenkaan, ja heti kun auton käynnistää alkaa lämmin puhallus. Eikös näihin pidä joku rele laittaa puhalluksen nopeutta säätämään? Oliskohan se jääny laittamatta...
    Lieneekö puuttuu koko ipcu puhaltimen nopeusohjausksesta, Lin bussin katkaiseva rele tai sen kytkentä(katkaisee ilmaläppien ohjaussignaalin virtojen katkaisun yhteydessä jolloin läpät eivät aja itseään kiinni) ainakin puuttuu kokonaan/on väärä.

    Leave a comment:


  • Duudson
    replied
    Perjantaina vien tutkimuksiin.

    Sen verran testailin lisää että puhallus näyttää toimivan vain takapenkille, eteen ei tule puhallusta mistään. Ja taaksekin tuleva ilma on kylmää.

    Leave a comment:


  • Duudson
    replied
    Joo kyllä tää pitäis täysi C-setti olla.

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by JNIJNI View Post
    Vai tuliko se malli Webastosta, joka lämmittää pelkästään konetta?
    Ei siinä silloin mitään kelloa laiteta eikä kukaan viksu sellaista jälkikäteen asennuttaisikaan.

    Leave a comment:


  • JNIJNI
    replied
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    Se sisäpuhaltimen kytkentä on vain tekemättä :think

    ...tai tehty väärin.
    Vai tuliko se malli Webastosta, joka lämmittää pelkästään konetta?

    Leave a comment:


  • Jürgen_
    replied
    Originally posted by Duudson View Post
    Dodii, tuli sitten liikkeessä asennetettua jälkiasennus Webasto, pelkällä kellolla (kello on tuhkakupin tilalla luukun alla piilossa).

    Nyt kone lämpenee mukavasti, mutta sisätilat ei yhtään. Vien toki auton takas mutta olisko raadilla arvioita mikä meni pieleen?

    Lämmönsäätimien/puhalluksen suunnan/puhalluksen voimakkuuden säädöillä ei näyttäis olevan mitään vaikutusta (siis sillä kuinka ne sammuttaessa jättää) Vaikuttais siltä ettei puhallus kytkeydy päälle ollenkaan, ja heti kun auton käynnistää alkaa lämmin puhallus. Eikös näihin pidä joku rele laittaa puhalluksen nopeutta säätämään? Oliskohan se jääny laittamatta...

    Termostaatti/tit pitää muuten myöskin vaihtaa, mutta ei kai sillä tähän ole vaikutusta?
    Se sisäpuhaltimen kytkentä on vain tekemättä :think

    ...tai tehty väärin.

    Leave a comment:

Working...
X