Näyttääkin olevan 318i eri varaosanumero ( viimeinen numero 5 )
Olen vain jostakin kuullut että kaikissa bensoissa olis sama ämpäri, mut en sit oo varma onko toi samanlainen.
Käyttis:BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual" Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
fuel-itin asennusohjeissa vaikuttaisi olevan enemmän liittimiä kannessa.
Edit: hmm... USA malleissa näyttäisi olevan jostain syystä eri pumppu
Tyhmä kysymys miksi tuo pumppu pitää vaihtaa erilaiseen?
Näyttäis tuo pumppu riittävän 600hp asti. Vaihtakaa korkeapainepumppu
uuteen ja suodatin kanssa.
Tyhmä kysymys miksi tuo pumppu pitää vaihtaa erilaiseen?
Näyttäis tuo pumppu riittävän 600hp asti. Vaihtakaa korkeapainepumppu
uuteen ja suodatin kanssa.
Jos meinaa viinaa laittaa yli 40% niin matalapainepumppu ei jaksa pumpata. Viinaa kun tarvitaan tilavuudeltaan huomattavasti isompi määrä sekunnissa kuin bensaa.
Itsekin olen tilaamassa pumppua ensi kesäksi. Itse ajattelin ihan valmista ämpäriä mikä olis plug and play, niin osais itse asennella paikalleen. Eikös siellä sellainenkin ollut? Toinen tietysti olis lähettää sinne joku rikkinäinen modattavaks, mutta ootteko selvittänyt, että paljonko maksaa Suomesta tavaran lähettäminen sinne jenkkeihin? Muistelisin joskus, että college-puvun lähettäminen Ruotsiin maksoi jo jotain 40-60€... koska Posti. Oon kyllä mukana kimpassa jos tuohon löytyy sellanen ratkaisu, että saan pumpun rokkaamaan.
Jos meinaa viinaa laittaa yli 40% niin matalapainepumppu ei jaksa pumpata. Viinaa kun tarvitaan tilavuudeltaan huomattavasti isompi määrä sekunnissa kuin bensaa.
Itsekin olen tilaamassa pumppua ensi kesäksi. Itse ajattelin ihan valmista ämpäriä mikä olis plug and play, niin osais itse asennella paikalleen. Eikös siellä sellainenkin ollut? Toinen tietysti olis lähettää sinne joku rikkinäinen modattavaks, mutta ootteko selvittänyt, että paljonko maksaa Suomesta tavaran lähettäminen sinne jenkkeihin? Muistelisin joskus, että college-puvun lähettäminen Ruotsiin maksoi jo jotain 40-60€... koska Posti. Oon kyllä mukana kimpassa jos tuohon löytyy sellanen ratkaisu, että saan pumpun rokkaamaan.
35€ maksoi Kanadaan postin kautta 20x20x20cm/>2kg paketti kuukausi sitten.
Jos meinaa viinaa laittaa yli 40% niin matalapainepumppu ei jaksa pumpata. Viinaa kun tarvitaan tilavuudeltaan huomattavasti isompi määrä sekunnissa kuin bensaa.
Itsekin olen tilaamassa pumppua ensi kesäksi. Itse ajattelin ihan valmista ämpäriä mikä olis plug and play, niin osais itse asennella paikalleen. Eikös siellä sellainenkin ollut? Toinen tietysti olis lähettää sinne joku rikkinäinen modattavaks, mutta ootteko selvittänyt, että paljonko maksaa Suomesta tavaran lähettäminen sinne jenkkeihin? Muistelisin joskus, että college-puvun lähettäminen Ruotsiin maksoi jo jotain 40-60€... koska Posti. Oon kyllä mukana kimpassa jos tuohon löytyy sellanen ratkaisu, että saan pumpun rokkaamaan.
Saahan niitä valmiita ämpäreitä sieltä Fuel-it, mutta esim. stage2 maksaa 740 taalaa jos et lähetä vaihtoämpäriä sinne tai laita 300 panttia ja lähetä sit vanhaa sinne kun olet saanut uuden tilalle ja vaihtoämpärin kanssa se maksaa 440 taalaa, lisäks tietenkin alvit ja verot. Kannattaa lähettää esim DHL: lla on varmasti halvempi kuin posti.
Käyttis:BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual" Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
690 taalaa on stage2 ja nykykurssilla aika paljon myös euroina. Mut jotkut jutut maksaa ja omia valintoja ne aina on Itse tilaan mitä todennäköisemmin walbro 450 New Build pumpun. Tässä vielä neuvottelut kesken mitkä on lopulliset summat on jos tilaajia on muutama... Arvonlisävero ja tullimaksu (lasken 5%:n mukaan) voidaan saada myös vähän normaalia pienemmäksi
Saas nähdä mitä vastataan noista hinnoista. Jos tilaa sen stage2:n lähettämällä oman jälkikäteen sinne niin se 440 taalaa plus muut kulut. Tämä Trade-in toimii tuohon hintaan ja deposit käytännöllä vain jenkeissä... Joten oman lähettäminen etukäteen tai kokonaan uusi on vissiin ne vaihtoehdot täältä suomesta käsin..
35€ maksoi Kanadaan postin kautta 20x20x20cm/>2kg paketti kuukausi sitten.
Luin varmaan 3-4 kertaa, että "Kanadan postin kautta..." ja mietin, että on siitäkin apua lentää ensiks Kanadaan lähettämään se . No, onhan tuo jo vähän inhimillisemman kuuloista.
Saahan niitä valmiita ämpäreitä sieltä Fuel-it, mutta esim. stage2 maksaa 740 taalaa jos et lähetä vaihtoämpäriä sinne tai laita 300 panttia ja lähetä sit vanhaa sinne kun olet saanut uuden tilalle ja vaihtoämpärin kanssa se maksaa 440 taalaa, lisäks tietenkin alvit ja verot. Kannattaa lähettää esim DHL: lla on varmasti halvempi kuin posti.
690 talaa on stage2 ja nykykurssilla aika paljon myös euroina. Mut jotkut jutut maksaa ja omia valintoja ne aina on�� Itse tilaan mitä todennäköisemmin walbro 450 New Build pumpun. Tässä vielä neuvottelut kesken mitkä on lopulliset summat on jos tilaajia on muutama... Arvonlisävero ja tullimaksu (lasen 5%:n mukaan) voidaan saada myös vähän normaalia pienemmäksi��
Saas nähdä mitä vastataan noista hinnoista. Jos tilaa sen stage2:n lähettämällä oman ensiksi sinne niin se 440 raakaa plus muut kulut.
Pistäisitkö hoikkas privaviestiä sit kun tiedät tarkempia hintoja mitä ryhmässä tulee lysti maksamaan? Mä olen kuitenkin hankkimassa tuota yksin tai porukassa, niin mieluummin porukassa jos saadaan parempi diili aikaiseksi. Minun auton budjetissa alkaa olemaan ihan sama maksaako tämä 440 vai 690 dollaria. En nyt ainaskaan ala 100€:lla ostamaan pumppua minkä sit lähetän sinne, jos siitä enintään hyötyy sen satkun. Aina tuossa edes takaisin lähettelyssä on oma riskinsäkin, vaikka se pieni on.
Yritän muistaa laittaa, ole myös minuun päin yhteydessä että muistan infota sinua Voitko meilata (suominen.sauli at gmail.com) ni saan siitä "muistilapun"...
Tällä hetkellä luvattua on -10%, joka noin 70 taalaa. Plus, että tämä Steven kautta saadaan tullimaksuissa karkeasti laskettuna ehkä 100 taalaa pois. Joten itse elän siinä ajatuksessa et säästöä tulisi noin 170 taalaa. Mut nää selviää sit aikanaan kyl. Toki mitään minä en vakuuta tai takaa hinnaksi jos tulee jotain yllättäviä maksuja. Mut mistä niitä nyt tulisi...
Saas nähdä minkä hinta on jos onkin vaikka neljä tilaajaa, kaksi new build minä veeksi) ja sitten kaksi rebuild versiota...
Luin varmaan 3-4 kertaa, että "Kanadan postin kautta..." ja mietin, että on siitäkin apua lentää ensiks Kanadaan lähettämään se . No, onhan tuo jo vähän inhimillisemman kuuloista.
Pistäisitkö hoikkas privaviestiä sit kun tiedät tarkempia hintoja mitä ryhmässä tulee lysti maksamaan? Mä olen kuitenkin hankkimassa tuota yksin tai porukassa, niin mieluummin porukassa jos saadaan parempi diili aikaiseksi. Minun auton budjetissa alkaa olemaan ihan sama maksaako tämä 440 vai 690 dollaria. En nyt ainaskaan ala 100€:lla ostamaan pumppua minkä sit lähetän sinne, jos siitä enintään hyötyy sen satkun. Aina tuossa edes takaisin lähettelyssä on oma riskinsäkin, vaikka se pieni on.
Comment