Itsellä lähtö Saksaan edessä sunnuntaina. Maanantai aamuna olisi tarkoitus suunnata katsomaan E91 335ia:ta. Näin tämän oikeana paikkana kysyä, mitä näistä 335ia:sta tulisi tarkistaa moottorin/vaihteiston osalta paikan päällä? :think
Onneksi E91:nen koriltaan ja varusteiltaan on muuten erittäin tuttu.
Otappa OBD+INPA (tai joku muu purkki), millä saat ainakin HPFP bensapumpun ongelma koodit näkyviin yms. muut ajon jälkeen. Pääset tutustumaan Saksalaiseen tinkaus-kulttuuriin
Jos hukkaportit kilisee, anna kilistä, ei auto siihen kuole.
Niin ja 2007 on hyvä verojen takia, 2008 -> ikävämpi. Jos wanhempi kiesi kelpaa.
Otappa OBD+INPA (tai joku muu purkki), millä saat ainakin HPFP bensapumpun ongelma koodit näkyviin yms. muut ajon jälkeen. Pääset tutustumaan Saksalaiseen tinkaus-kulttuuriin
Jos hukkaportit kilisee, anna kilistä, ei auto siihen kuole.
Niin ja 2007 on hyvä verojen takia, 2008 -> ikävämpi. Jos wanhempi kiesi kelpaa.
Gute fahrt!
Veroprosentti on lähes kaikissa sama oli se auto 06 tehty tai 03/09
Pitää katsoa, jos jaksaa läppärin pakata laukkuun :think 2007 itselle näillä näkymin tulossa. VOLL, tottakai M-sport ja pienet kilsat käänsivät valinnan tähän autoon
Äärettömän huono tarjonta on kyllä autoista tällä hetkellä joka paikassa, mutta katsotaan tullaanko sieltä kilisevällä ja sammuilevalla autolla takaisin vai ehjällä priimalla 335:sella vai kenties jollain ihan muulla
Veroprosentti on lähes kaikissa sama oli se auto 06 tehty tai 03/09
Pitää katsoa, jos jaksaa läppärin pakata laukkuun :think 2007 itselle näillä näkymin tulossa. VOLL, tottakai M-sport ja pienet kilsat käänsivät valinnan tähän autoon
Äärettömän huono tarjonta on kyllä autoista tällä hetkellä joka paikassa, mutta katsotaan tullaanko sieltä kilisevällä ja sammuilevalla autolla takaisin vai ehjällä priimalla 335:sella vai kenties jollain ihan muulla
Suosittelen ihan äärimmäisen kriittisesti suhtautumaan siihen, että '07 ja pienet kilsat. Mulla on sentään '07 E93 M-Sport melko-VOLL ja silti ekana parina vuonna oli jo temmottu semmonen 100tkm mittariin. Ei siis ollut pienet kilsat edes pari vuotta sitten. Vaikea nähdä, että E91 335i olis mikään varsinainen harrasteauto Saksassa.
Suosittelen ihan äärimmäisen kriittisesti suhtautumaan siihen, että '07 ja pienet kilsat. Mulla on sentään '07 E93 M-Sport melko-VOLL ja silti ekana parina vuonna oli jo temmottu semmonen 100tkm mittariin. Ei siis ollut pienet kilsat edes pari vuotta sitten. Vaikea nähdä, että E91 335i olis mikään varsinainen harrasteauto Saksassa.
Joo en itsekkään ikinä luota mittarilukemiin, mutta sentäs tästä näkyy kaikki tiedot BMW:n sähköisessä kannassa ja huoltokirjasta saadut kuvat täsmäsivät sähköiseen "huoltokirjaan". Silti realistisella asenteella matkaan ja silmät auki
Joo en itsekkään ikinä luota mittarilukemiin, mutta sentäs tästä näkyy kaikki tiedot BMW:n sähköisessä kannassa ja huoltokirjasta saadut kuvat täsmäsivät sähköiseen "huoltokirjaan". Silti realistisella asenteella matkaan ja silmät auki
Vähän offtopic, mutta onkohan musta m sport vaalealla sisustalla "alle extras"?
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Pitikin kehuskella ettei autossa ole ollut mitään vikaa...
Nyt tehot täysin karkuteillä ja vikakoodia pukkaa. Käytiin loggailemassa ja antoi 2C3D ja 30FF. Kun nollattiin niin ei antanut enää uudestaan mutta eipä ollut tehoista tietoakaan.
Kertokaas ideoita jos noista saatte jotain selvää.
Comment