Originally posted by bemmeri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i ja JB4
Collapse
X
-
Originally posted by brainsurgery View PostTuosta näkee että last safety on 1. Eli sulla on boost safety liian alhaalla ahtoihin nähden. Onko jäänyt siihen 18psi? Nosta se vaikka 21.
Jos katot tuota eillistä logia niin moni muukin arvo oli 1, 0, 2 tai jotain ihmeellistä ja ei muutu kaasua kun kaasua vähän pumppasin. Paine, iat ja jokin muu arvo oli oikein.
Siitähän tuo eilen lähti kun matkalla ajattelin ottaa logia, mutta ihmettelin/säikähdin kun afr on 20 ja ennakot nollassa (kuin moottorijarrulla).
Tänään siis pelasi oikein. Lähinnä mistä moinen johtuu? Oliko vika puhelimessa, jb4-purkissa vai johdossa, en osaa sanoa. Tänään login otto toimii kuten ennenkin. Mitään en ole tehny/päivittänyt tai muuttanut asetuksia.
Tuossa joku tältä aamulta:
edit kärsisköhän laittaa enemmän viinaa tuon MHD 40-flashin kanssa? Tai onko enää mitään hyötyä? Nyt tais olla E55 (ehkä vähän yli,)Last edited by bemmeri; 12-06-2016, 12:30.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Jospa se bluetooth-kikkare tulisi, niin pääsisi ihmettelemään mitä sinne logeihin on jäänyt.(Tai joku fiksumpi pääsee ihmettelemään). Tulppien vaihdosta on varmaan jotain 5-7k km aikaa. Puolista ei ole mitään hajua koska vaihdettu tai onko koskaan. Itekki epäilen et ne on förtti ströpö.F06 640i GC M-sport.
F22 M235i.
F32 428i xDrive M-sport.
E92 M3.
E82 135i M-sport.
E91 320D M-sport.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View Post20 sen pitäisi olla, mitä keväällä nostin. Tänäänkin ahto yli 20 kun kävin kokeilee että vehkeet pelaa, eikä tullut yliahdosta mitään koodia, tms..
Jos katot tuota eillistä logia niin moni muukin arvo oli 1, 0, 2 tai jotain ihmeellistä ja ei muutu kaasua kun kaasua vähän pumppasin. Paine, iat ja jokin muu arvo oli oikein.
Siitähän tuo eilen lähti kun matkalla ajattelin ottaa logia, mutta ihmettelin/säikähdin kun afr on 20 ja ennakot nollassa (kuin moottorijarrulla).
Tänään siis pelasi oikein. Lähinnä mistä moinen johtuu? Oliko vika puhelimessa, jb4-purkissa vai johdossa, en osaa sanoa. Tänään login otto toimii kuten ennenkin. Mitään en ole tehny/päivittänyt tai muuttanut asetuksia.
Tuossa joku tältä aamulta:
edit kärsisköhän laittaa enemmän viinaa tuon MHD 40-flashin kanssa? Tai onko enää mitään hyötyä? Nyt tais olla E55 (ehkä vähän yli,)
Jos käytät sitä backend flashia sellaisenaan niin siitähän on koodattu osa vikakoodeista pois.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostSulla kuulostais sit olevan kaksi ongelmaa, boost safety liian alhaalla ja misfireä.
Jos käytät sitä backend flashia sellaisenaan niin siitähän on koodattu osa vikakoodeista pois.
Sen takia laitoin tähän ketjuun kun jbn kautta login ottaminen ei onnistunut eilen oikein. Mistä näkee että misfireä tullu? Ei oo koodeja siitä.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEi oo BEF, vaan ihan MHDn lisenssillä ostettu E40 flash nyt käytössä. Jb4 ottaa vaan logia, eikä säädä mitään tai kuittaa vikakoodeja. Käsittääkseni boost savetylläkään ei olisi merkitystä, kun jb ei ohjaa painetta.
Sen takia laitoin tähän ketjuun kun jbn kautta login ottaminen ei onnistunut eilen oikein. Mistä näkee että misfireä tullu? Ei oo koodeja siitä.
Comment
-
-
Originally posted by ster View PostJospa se bluetooth-kikkare tulisi, niin pääsisi ihmettelemään mitä sinne logeihin on jäänyt.(Tai joku fiksumpi pääsee ihmettelemään). Tulppien vaihdosta on varmaan jotain 5-7k km aikaa. Puolista ei ole mitään hajua koska vaihdettu tai onko koskaan. Itekki epäilen et ne on förtti ströpö.
Ja puolat ei kestä virikäytössä kovin pitkään. Kannatta vaihtaa. Mutta logia/vikakoodit sitten kun saadaan nuo osat käteen.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostTuntuiko se auto ihan normaalilta vaikka arvot oli mitä sattuu?EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostJuu. Ihan normaalisti pelasi. Varmaan tuo mosa olisi sulanut jos afr oli ajossa 20 (ajelin n. 50km matkan kotiin). Eli auto kyllä toimi, mutta joku mätti jb4, johdossa tai kännyssä.
Comment
-
-
Aattelin tuon jb4 mobileappsin ladata. Ylläripylläri et se maksaa 28€..
On se bt kikkarekkin niin kallis et luulis tollasen pakollisen appsin nyt saavan muutamalla eurolla. Ei auta ku maksaa, perkele.F06 640i GC M-sport.
F22 M235i.
F32 428i xDrive M-sport.
E92 M3.
E82 135i M-sport.
E91 320D M-sport.
Comment
-
-
On varmasti sanottukkin useampaan kertaan mut kysytään vielä kerran. Tilasin tuon jb4 boksin burgerilta ja nyt olen tilaamassa vrsf downpipejä. Eikö toi jb4 poista vikakoodit vai tarvitsenko vielä tuon "catless downpipe fix" johdon, missä on ilmeisesti joku vastus kikka? Ei tullut tuon boksin mukana tilattua suodattimia mut vrsf kauppaa vastaavia, ne olisi varmaan syytä tilata putkien mukana:think
Comment
-
-
Jb4 poistaa haluttaessa vikakoodit automaattisesti, eli et tarvitse mitään erillistä osaa.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment