No nyt sitten se 10 pisteen kysymys, kun itselläni ei ole kaapelia, niin kuka tekee ja milloin Hämeenlinna - Helsinki akselilla
Kannattaa hankkia se kaapeli. Tai sama kaapeli käy kuin INPAan. Lisäksi tarvii Android-laitteen. Voi sitten vaihdella flashia tilanteen mukaan. Ensimmäinen kirjoitus vie 20-40 minuuttia ja sen jälkeen reilu 2 minuuttia. Tuohon pidempään kirjoitukseen tarvitsee virtalähteen auto varten, ettei akku lopu kesken.
Ihan hyvin voi vielä käyttää BB Flash myös. MHD Flash vaatii tosiaan mielummin omat laitteet kun lisenssiä ei voi ostaa yhteen laitteeseen yli kolmelle vin numerolle. BB:llä ei saa ihan kaikkia karttoja auki, mutta kaikki tärkeimmät kumminkin.
Blitz tosiaan osaisi tehdä ja laittaa Helsingissä kumman vain version. Taitaa kyllä olla autoja nyt jonoksi asti.
Hyvältä se näyttää. Ei noin pienistä kannata stressata. Aina se ahtopaine vähän heittää.
Ang ign tulee koko ajan alas. Kestäisi vähän enemmänkin ahtoja.
Fol säätyy automaattisesti trimmien mukaan. Noista ei oikein ilman lisätietoja voi sanoa mitään.
FOL on tapissa ja trimmit lähentelee yläkohtaansa mutta HPFP ei näytä mitään antautumisen merkkejä, joten olisiko sitten flashin fuel scalarit, joita pitäisi vähän nostaa?
Voisihan sinne ajaa sisään E85 flashin, laittaa 40% seoksen tankkiin ja katsoa miltä ne trimmit sitten näyttää. E85 flashissa on isommat scalarit kuin Racessa.
Liitteenä yks veto kolmosella map5 98e, ei muita modeja.
Ei missfireja, vikakoodeja ym. (kertaakaan vielä kop, kop).
Boosti alussa vähän korkeemmalla kuin target?
Onko käppyrät jees?
Liitteenä yks veto kolmosella map5 98e, ei muita modeja.
Ei missfireja, vikakoodeja ym. (kertaakaan vielä kop, kop).
Boosti alussa vähän korkeemmalla kuin target?
Onko käppyrät jees?
On aivan jees. ei näistä bensalla enempää irrotella.
Ei taida olla tuo Flash aivan optimi sinun autoon. Isompi ongelma on kuitenkin lpfp kyykkäminen. Huutaa myös isompaa välijäähdytintä.
.
Ok. Cooleri on ollu jo mielessä. Kai se on ruvettava kattelemaan noita pumppuja, nimenomaan matalapainepumppu? (kun tuossa toisessa logissa korkeapainepumppu sahaa ylös alas).
Kyllä matalapainepumppu tankkiin. Voi siinä korkeapainepumpussakin olla häikkää mutta todennäköisesti tasoittuu kun saa vaan riittävästi bensaa mitä pumpata.
Stage 1 riittää tosi pitkälle. Coolerin hinnalla saa myös metanoliruiskutuksen. Ennemmän siitä on apua. Loppu kädessä tarvii molemmat
Iso syy kyykkämiselle on se E85 siellä seassa. Nyt otetaan enemmän tehoa polttoaineella jonka energia määrä on pienempi.
Se kannattaako on sitten oma valinta. Minulla kyykkäsi pumppu heti kun laitettiin E85 sisään. On silti kestänyt 2 vuotta stage 1:n kaverina. Tosin nyt kuitenkin vaihdan stage 2:n kun on tarkoitus ajaa 100% E85:lla.
Minkäs takia JB4 vilkauttaa vilkkuja kerran aina joskus. Johtuuko tuo siitä, että olin jostain lukevinani, että siinä on joku suoja jos öljyt ovat liian kylmät, niin ei anna käyttää ja yleensä tämä on tapahtunut hetken ajamisen
jälkeen, eli ilmoittaako, et nyt voi alkaa laksetteleen?
joo eipä mitään, 6 / 3 warm up flash toggle......
Mitä arvoja porukka on käyttänyt tuossa 10 valikossa noille hukkaporteille? ja sitten kun jossain vaiheessa alkaa omat kilkattamaan niin kumpaan suuntaan sitä pitää säätää. Eli jos oletus on 3000rpm niin isompi rpm kiristää hukkaporttia ja pienempi löysää?
Comment